Jakie (starsze/tańsze) samochody maja korek spustu paliwa? Wydumka

Data: 2012-10-22 17:04:01
Autor: Pan Zbyszek
Jakie (starsze/tańsze) samochody maja korek spustu paliwa? Wydumka
W dniu 2012-10-22 00:09, Piotr Molski pisze:
Witam,
bawię się w VW T3. Zachciało mi się zmodyfikować bak paliwa - poprzez
montaż korka spustowego - tak, żeby móc go łatwo oczyścić z
ewentualnych śmieci. W jakich samochodach znajdę odkręcany korek
spustowy? Chciałbym wyciąć go z kawałkiem blachy dookoła gwintu i
wspawać w mój zbiornik. Wiem, że niektóre Mercedesy mają coś takiego

http://allegro.pl/korek-spustowy-paliwa-mercedes-w-210-kombi-i2731279929.html

Inne samochody? Modele?

Tak, wiem ciecie/spawanie zbiorników jest niebezpieczne.

pozdr
Piotr

Chyba najprościej poszukać na szrocie Żuka lub Nysę . Miały korki spustowe .

Jakie (starsze/tańsze) samochody maja korek spustu paliwa? Wydumka