Jakie stery wsadzić w trekkinga?

Data: 2009-11-12 20:45:52
Autor: chary
Jakie stery wsadzić w trekkinga?
On Thu, 12 Nov 2009 20:09:00 +0100, Marek 'marcus075' Karweta wrote:

Witam!
Zamierzam zmienić obecne stery klasyczne na a-head. Komplet sterowy chcę
kupić możliwie długowieczny i taki, którego cena nie zwali z nóg nawet
najzdrowszego studenta. Czy jak powiem, że chcę za te stery zapłacić 100zł
to będzie to mało? 150zł też jakoś przeżyję, choć wtedy mi się trochę
mostek odsunie ;-)
Stery mają wytrzymać jazdę nie tylko po gładkiej jak pupa niemowlaka
szosie, ale również teren. Czasami mi odbija i się w niego pakuję, do tego
w przyszłym roku chciałbym wrócić na Bałkany i odwiedzić Albanię, gdzie z
asfaltem kiepsko, jak pisał Michał.
Możecie coś polecić?

Pytanie dodatkowe: czy mając do dyspozycji zwykły warsztat (plus kilka
kluczy rowerowych na wielowypust, ale to chyba nieistotne) jestem w stanie
wymienić stery i ich nie zniszczyć? Przynajmniej tych nowych bym chciał nie
zniszczyć ;-)

Czesc,

Jesli chodzi o to jakie stery kupic, to Ci nie pomoge, natomiast odnosnie
pytania pomocniczego, to jak najbardziej poradzisz sobie. Do zdjecia
starych sterow wystarczy (tzn to moja metoda, pewnie sa inne ;) jakis
niewielki mlotek, maly srubokret i noz. Do nalozenia dolnej biezni nowych
idealna bylaby jakas rura o srednicy minimalnie wiekszej od rury sterowej.
Ja takiej nie mialem, uzywalem podkladki pod mostek (w celu ochrony biezni)
+ uderzalem niewielkim mlotkiem w taki duzy klucz dookola. Troche gorzej
jest z gwiazdka (nie wiem czy bedziesz ja wymienial). Zeby nabic nowa,
uzywalem solidnego srubokreta i tym razem wielkiego mlotka. dalo rade ;)
Oczywiscie walilem we wkrecona srube.

--
pozdrawiam,
Marek Sosnowski