Jakie ¶wietlówki E14?

Data: 2009-09-05 13:07:58
Autor: monowalker
Jakie ¶wietlówki E14?
Od wielu lat w domu mam ¶wietlówki Philips PL-Electric/T E27, w momencie ich zakupu na rynku nie było takiego wyboru jak obecnie. Teraz potrzebuję wymienić 6(docelowo 18) żarówek 60W/E14 na ich energooszczędne zamienniki, zastanawiam się jakie wybrać:

Philips Genie 11W
Trwało¶ć: 8000h
Strumień ¶wietlny: 600lm
cena: 17 zł/szt.
cena za 1000h: 2,13zł http://tinyurl.com/genie-11W-e14

Megaman MU111i 11W
Trwało¶ć: 15000h
Strumień: 700lm
cena: 35zł/szt.
cena za 1000h: 2,33 zł http://tinyurl.com/megaman-mu111i

Z Philipsem mam bardzo dobre do¶wiadczenia, natomiast Megaman ma znacznie lepsze parametry. Warto dopłacić? Ew. możecie polecić jakie¶ inne?

--
Pozdrawiam,
monowalker

Data: 2009-09-06 14:56:56
Autor: ±ćęłń󶼿
Jakie ¶wietlówki E14?
Kupiłem kilka sztuk marki polskiej Spotlight 9 Wat 8000 godzin 480 Lumenów.
Jedna się przepaliła natychmiast co wzbudziło moje podejrzenia, ale reszta się swieci po kilka godzin dziennie.
Wybrałem takie, bo potrzebowałem jak najmniejsze gabarytowo do zastapienia zarówek tzw. swiecowych w zyrandoolu.
JaC

-- -- -

Ew. możecie polecić jakie¶ inne?

Data: 2009-09-06 18:13:55