Jakie szanse nieuznania tymczasowego podniesienia czynszu ?

Data: 2010-10-07 02:12:57
Autor: Uni
Jakie szanse nieuznania tymczasowego podniesienia czynszu ?
W miesiącu lipcu ubiegłego roku wystąpiłem do spółdzielni mieszkaniowej
z wnioskiem o wykup   swojego mieszkania lokatorskiego. Na dzień złożenia tego wniosku mieszkanie było na moją nieżyjącą mamę, a ja nie
byłem jeszcze członkiem spółdzielni, jednak wniosek do sądu o prawa do
spadku był już złożony w sądzie, i z racji że mieszkałem razem z matką
od czasu wybudowania tego bloku -  kwestią tylko czasu było otrzymanie
tych praw. O złożeniu wniosku  poinformowałem spółdzielnię we wniosku
o wykup mieszkania. Jako że tymczasowo mieszkam i pracuję za granicą po
jakimś czasie dowiedziałem się że jako "nie członkowi spółdzielni" podwyższono mi czynsz o 160 zł miesięcznie. W miesiącu lipcu b.r. uzyskałem w sądzie prawa do lokalu po mojej mamie i orzeczenie sądu wysłałem do spółdzielni. Mamy październik, a odpowiedzi od spółdzielni
żadnej nie widać, bo po co - lepiej przeciągać ile się da, a ja niech
płacę ten podwyższony czynsz. Moje pytanie do grupy : Jak nie uznać podwyżki tego czynszu w sposób żeby sprawa miała szanse powodzenia ?.

Jakie szanse nieuznania tymczasowego podniesienia czynszu ?