[Wro] Jakie szosy wokól wrocka ?

Data: 2011-05-08 00:51:42
Autor: Dżejm
[Wro] Jakie szosy wokól wrocka ?
Witam,

Parę lat temu zjeździłem trochę wrocławskie okolice (tak od Mietkowa po Milicz). W tym roku chciałbym do tego wrócić. Ostatnio chciałem wyjechać przez Krzyżanowice, Siedlec itd. ale szybko mi przeszło. Pobocze rozwalone jeszcze bardziej niż kiedyś, ruch samochodowy tak jakby większy, wąsko więc wszyscy walą środkiem, a jak coś jedzie z naprzeciwka to muszą czekać.

Możecie polecić jakieś trasy szosowo terenowe (z naciskiem na szosę) wokół Wrocławia ? Gdzieś jeszcze da się jeździć po drogach czy już tylko trzeba szukać ścieżek między polami ? A może znacie w sieci jakąś opisaną mapkę ?

pozdro

Data: 2011-05-07 18:25:15
Autor: mihau
Jakie szosy wokól wrocka ?
On 8 Maj, 00:51, Dżejm <i.have...@email.org> wrote:

[...]

Wbrew pozorom drogi gminne są często w dobrym stanie. Z unijnej kasy
machnięto remonciki i są odcinki gładkie jak stół. Oczywiście nadal
przeplatają się z kawałkami asfaltu, które pamiętają Niemca (a
przynajmniej Gomułkę) ale przynajmniej ruch tam jest mały.

Szczególnie na południe od Wrocka jest takich dróg sporo, wyjedź tylko
poza A4 i nie zbliżaj się do DK.

Znaleźć spokojną pętlę dookoła Wrocławia będzie jednak trudno, bo na
każdej z nielicznych przepraw przez Odrę spotkasz się z TIRami.

--
mihau

Data: 2011-05-08 11:17:59
Autor: Mike
[Wro] Jakie szosy wokól wrocka ?
> A może znacie w sieci jakąś
opisaną mapkę ?

Oj ja też powoli wracam do jeżdżenia, więc jeszcze nie wszystko obczaiłem, bo stan asfaltu sprzed 5 lat mógł się znacząco zmienić.
Na początek możesz zerknąć na moją stronkę (link w sygnaturce) do działu trasy, wprawdzie raptem 3, ale z tego co pamiętam w "moich czasach" asfalty były tam nadające się na szosówkę, ma tam m.in. alternatywny wyjazd na północ do tego co jechałeś (tam faktycznie fatalnie jest już nawet na samym początku kostka przed Krzyżanowicami ;) ) Ew. można by było pokombinować przez Szczodre, bo z tego co pamiętam tak jest jakiś nowy asfalt.
No a ostatnio z racji przeprowadzki na południe odkrywam na nowo Masyw Ślęży, no ale trzeba tam najpierw jakoś dojechać, no i te asfalty wcale nie są takie złe, na początek wyjazd na Żórawinę, ca. 12km, może na odcinki 1-2km asfalt jakości średniej, a reszta ok. Póżniej lecę Galowice, Jaksonów, Rolantowice, Ręków, Świątniki, Będkowice, Sulistrowiczki i tam nigdzie mi się nie rzucił w oczy zły asfalt, jedyny odcinek kiepski to jakaś resztka kostki z 200m za Szczepankowicami. No a drogi asfaltowe w masywie Ślęży też są raczej w porządku.

Mike
[WRO][M.T.Fuji]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.org

Data: 2011-05-08 23:55:58
Autor: Dżejm
[Wro] Jakie szosy wokól wrocka ?
Dzięki za informacje. W sumie słaby asfalt jeszcze przeżyję, bo jeżdżę na góralu :). Ale nie lubię jak jest tak wąsko, że dwa samochody + rower nie mogą się wyminąć i jeszcze do tego ruch jest duży, więc zdarza się to co chwilę.

pozdro
Jacek

[Wro] Jakie szosy wokól wrocka ?