[Wro] Jakie szosy wokól wrocka ?

Data: 2011-05-08 11:17:59
Autor: Mike
[Wro] Jakie szosy wokól wrocka ?
> A może znacie w sieci jakąś
opisaną mapkę ?

Oj ja też powoli wracam do jeżdżenia, więc jeszcze nie wszystko obczaiłem, bo stan asfaltu sprzed 5 lat mógł się znacząco zmienić.
Na początek możesz zerknąć na moją stronkę (link w sygnaturce) do działu trasy, wprawdzie raptem 3, ale z tego co pamiętam w "moich czasach" asfalty były tam nadające się na szosówkę, ma tam m.in. alternatywny wyjazd na północ do tego co jechałeś (tam faktycznie fatalnie jest już nawet na samym początku kostka przed Krzyżanowicami ;) ) Ew. można by było pokombinować przez Szczodre, bo z tego co pamiętam tak jest jakiś nowy asfalt.
No a ostatnio z racji przeprowadzki na południe odkrywam na nowo Masyw Ślęży, no ale trzeba tam najpierw jakoś dojechać, no i te asfalty wcale nie są takie złe, na początek wyjazd na Żórawinę, ca. 12km, może na odcinki 1-2km asfalt jakości średniej, a reszta ok. Póżniej lecę Galowice, Jaksonów, Rolantowice, Ręków, Świątniki, Będkowice, Sulistrowiczki i tam nigdzie mi się nie rzucił w oczy zły asfalt, jedyny odcinek kiepski to jakaś resztka kostki z 200m za Szczepankowicami. No a drogi asfaltowe w masywie Ślęży też są raczej w porządku.

Mike
[WRO][M.T.Fuji]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.org