Jakie tanie auto do firmy ?

Data: 2011-04-29 21:14:31
Autor: Adam Szewczak
Jakie tanie auto do firmy ?

Użytkownik " Michał" <mttj.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipd1mn$5bd$1inews.gazeta.pl...
Witam,

Opcje o których myślałem:

-Lancia K (bo tego się zepsuć nie da, mocne i trwałe, ekonomiczne, nie
prowokuje do szaleństwa), {mało bezpieczne, biruka nie bardzo wejdą}

    Kup Kappe Coupe, bedziesz posiadaczen jednego z okolo 4000 egzemplarzy na swiecie i jednym z nielicznych w Polsce.

A silnikow masz kilka do wyboru...

PZDr
Adam

Data: 2011-05-01 21:01:23
Autor: jerzu
Jakie tanie auto do firmy ?
On Fri, 29 Apr 2011 21:14:31 +0200, "Adam Szewczak"
<horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote:

   Kup Kappe Coupe, bedziesz posiadaczen jednego z okolo 4000 egzemplarzy na swiecie i jednym z nielicznych w Polsce.

Przy jego zdolnościach zostanie ich niedługo 3999 szt.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-05-01 19:51:03
Autor: Michał
Jakie tanie auto do firmy ?
>    Kup Kappe Coupe, bedziesz posiadaczen jednego z okolo 4000 egzemplarzy >na swiecie i jednym z nielicznych w Polsce.

Tak, jechałem za taką z 6km bo gość od którego była Lancia K (sedan)
kupowana miał swoją "pokazówkę" Kappe Coupe. (od od groma sedanów).

Trzymała się drogi i na prostej odchodziła (ile to miałko koni ? 260 ?)
dobrze że w poprzednim miałem szperę bo gość dla jaj chyba się do 200+km/h rozpędzał na prostych "w polu" (sprzedawał auto troszkę poza Krk).
[dla tych co panikują, pusta droga przez "pola" asfalt, widoczność koło
2 kilometrów, żadnych drzew hurtem, nic co da się popsuć wjeżdżając w to].

Przy jego zdolnościach zostanie ich niedługo 3999 szt.

nieno padnę zaraz....

Najpierw jeden liczy zarżnięte silniki i co chwila zwiększa numerek, teraz auta w całości ?

Nie nie popsuje !!!!!!!!!!!!!!!!!
...a post jest jakie auto kupić...

..A jak gość post obok pyta się o "terenówkę do miasta" to odpowiedzi są GolfIII, Tarpan, "BezSenu" i "PoCo" ...

pozdrawiam.

--

Jakie tanie auto do firmy ?