Jakie tanie auto z niskim zużyciem paliwa?

Data: 2010-09-11 12:52:14
Autor: tadek
Jakie tanie auto z niskim zużyciem paliwa?
On 11 Wrz, 21:40, roma...@konto.pl wrote:
Muszę synowi kupić jakieś używane autko do dojazdu na studia (jakieś 50 km
w dwie strony). Nie mam zamiaru wydać za dużo kasy, czyli autko używane i
to raczej sporo używane (tak do 3000) Oczywiście zużycie paliwa jest bardzo
istotne. Będzie jeździł z kolegą, który dołoży się do paliwa. Myślę o
Matizie lub Cinquecento. A może jakieś inne? Tico nie wchodzi w rachubę. Co
koledzy proponują? Chodzi mi o trwałość na korozję przede wszystkim. Wiem,
że idealnego w tej cenie nie dostanę.

--
Z pozdrowieniami
RonnyPL - roma...@konto.pl

punto I  jest podobno ocynk. Kupiłem córce w podobnym celu

Data: 2010-09-13 11:48:06
Autor: krzysiek82
W dniu 2010-09-11 21:52, tadek pisze:
  > punto I  jest podobno ocynk. Kupiłem córce w podobnym celu

właśnie podobno, koroduje że głowa mała, podobnie jak corsa B
Jeśli już to audi b3 1.6d za 3-4tyś się kupi. Pojedzie na wszystkim, spore auto i niewiele spala.

--
krzysiek82

Jakie tanie auto z niskim zużyciem paliwa?