Jakie tanie auto z niskim zużyciem paliwa?

Data: 2010-09-11 22:08:18
Autor: Kuba \(aka cita\)
Jakie tanie auto z niskim zużyciem paliwa?

Użytkownik <romanza@konto.pl> napisał w wiadomości news:h100gjgvpdv5$.16rg148j98t4o$.dlg40tude.net...
Muszę synowi kupić jakieś używane autko do dojazdu na studia (jakieś 50 km
w dwie strony). Nie mam zamiaru wydać za dużo kasy, czyli autko używane i
to raczej sporo używane (tak do 3000) Oczywiście zużycie paliwa jest bardzo
istotne. Będzie jeździł z kolegą, który dołoży się do paliwa. Myślę o
Matizie lub Cinquecento. A może jakieś inne? Tico nie wchodzi w rachubę. Co
koledzy proponują? Chodzi mi o trwałość na korozję przede wszystkim. Wiem,
że idealnego w tej cenie nie dostanę.

ja wlasnei kupilem Megane Mk1 ph1 zyli pierwsza meganka.
silnik 1,6+lpg
Dałęm 4000 PLN ale mam klime, LPG i elektryczne szyby i centralny zamek.
Auto pali mi 8,5 litrów gazu co daje ok 17-18zł/100km jesli chodzi o koszty paliwa.
Chwilowo robie sporo kilometrów, bo nie mam jeszcze mieszkania w miejscu pracy, wiec dojeżdzam codziennie 100km w jedną strone.
Zrobilem nią ok 5 tys km w miesiąc ... i jestem zadowolony - zwlaszcza z dynamiki, jak na niewielki silnik i niemikroskopijny samochód)

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Jakie tanie auto z niskim zużyciem paliwa?