Jakie tanie auto z niskim zużyciem paliwa?

Data: 2010-09-12 00:03:34
Autor: Michał
Jakie tanie auto z niskim zużyciem paliwa?
romanza@konto.pl napisał(a):
Muszę synowi kupić jakieś używane autko do dojazdu na studia (jakieś 50 km
w dwie strony). Nie mam zamiaru wydać za dużo kasy, czyli autko używane i
to raczej sporo używane (tak do 3000) Oczywiście zużycie paliwa jest bardzo
istotne. Będzie jeździł z kolegą, który dołoży się do paliwa. Myślę o
Matizie lub Cinquecento. A może jakieś inne? Tico nie wchodzi w rachubę. Co
koledzy proponują? Chodzi mi o trwałość na korozję przede wszystkim. Wiem,
że idealnego w tej cenie nie dostanę.

Ja sobie na studia kupiłem Safrane ph1 :) nie wiem czy dziś nie
za stare już, ale bardzo fajne auto było.
Paliło to to około 19l/100 ale gazu :) (da się tym jeździć na 12l/100)
rdza tego nie tyka, chyba że przetarte/ubite do blachy panele.
-dobre było na KAŻDY krawężnik dało się wjechać, na niektóre z rozpędu ;)
ale szpera była to generalnie każdy krawężnik i zaspę można było pchać !

aaaa i auto strasznie ciężko rozbić, w poślizgi wersja 1 praktycznie nie
wpada, a jak już się w coś innego przywali to bardzo bezpieczne.

a teraz mam nowszy model - i jest zły, 25/30kkm(moich) zrobione
i się go pozbywam !!! :)

pozdrawiam.

Data: 2010-09-12 00:10:11
Autor: Michał
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> [...]

wpada, a jak już się w coś innego przywali to bardzo bezpieczne.

a teraz mam nowszy model - i jest zły, 25/30kkm(moich) zrobione

Aaaaa no i właśnie zapomniałem, dla studenta to jest ważne to:
http://www.youtube.com/watch?v=UyHft8bMnXM&NR=1

czyli silnik z podwójnym wiatraczkiem żeby safrane 270km/h jechało.

pozdrawiam.

Data: 2010-09-12 13:47:05
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak

romanza@konto.pl napisał(a):

[...]

Tanie i mało palące? :D

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-09-12 18:35:36
Autor: Michał
> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=UyHft8bMnXM&NR=1
>

> czyli silnik z podwójnym wiatraczkiem żeby safrane 270km/h jechało.

No fakt może przesadziłem, ale ja
miałem tylko 35km tam i z powrotem ;)

Tanie to to jest,ale fakt nawet w instrukcji
pisało "szybka jazda dużo kosztuje" ;)

ale jak się jechało dokładnie 70km/h to palił 7.3l/100 ;)
jak się jechało 200km/h to palił 25l/100 :)

i każde rozpędzenie z 0 do około 90km/h to było 0.2litra ;)

pozdrawiam.

--

Jakie tanie auto z niskim zużyciem paliwa?