Jakie tanie auto z niskim zużyciem paliwa?

Data: 2010-09-13 20:16:02
Autor: romanza
Jakie tanie auto z niskim zużyciem paliwa?
Dnia Sat, 11 Sep 2010 21:40:01 +0200, romanza@konto.pl napisał(a):

Muszę synowi kupić jakieś używane autko do dojazdu na studia (jakieś 50 km
w dwie strony).

itd.

Wk...m się. Znalazłem taką ofertę:
http://otomoto.pl/fiat-uno-naprawde-ladny-super-stan-C15140968.html
Pojechałem tam i zrobiłem prawie 60 km w dwie strony i co się okazało?
Facet umówił się jednocześnie chyba z dziesięcioma i kupił ten, który
według właściciela zadzwonił pierwszy a podejrzewam, że nie za bardzo
wiedział, kto był pierwszy bo coś mieszał. Szkoda: blacha wyglądała tak jak
na zdjęciach!:((( Chociaż jak zdążyłem przed wyjściem podejrzeć, facet,
który go kupił odpalał go chyba ze cztery razy i dopiero zaskoczył.

--
Z pozdrowieniami
RonnyPL - romanza@konto.pl

Data: 2010-09-13 23:54:14
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-09-13 20:16, romanza@konto.pl pisze:
[...]

Nie przejmuj się. Po zimie gdzieś go utrafisz na parkingu pod marketem i będziesz dziękował wszystkim świętym, że to nie Ty go kupiłeś. :D

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Jakie tanie auto z niskim zużyciem paliwa?