Jakie tanie auto z niskim zużyciem paliwa?

Data: 2010-09-16 21:52:32
Autor: Krzysztof 45
Jakie tanie auto z niskim zużyciem paliwa?
romanza@konto.pl napisał(a):
Muszę synowi kupić jakieś używane autko do dojazdu na studia (jakieś 50 km
w dwie strony). Nie mam zamiaru wydać za dużo kasy, czyli autko używane i
to raczej sporo używane (tak do 3000) Oczywiście zużycie paliwa jest bardzo
istotne.
Nie wiem czy ktoś to proponował bo nie chce mi się czytać dalej tych banialuków, polecam celować w Omegę A 2,0 +gaz coś takiego
http://allegro.pl/opel-omega-2-0i-i1225264452.html (nie moje)
Można trafić zadbane wypieszczone egzemplarze bezwypadkowe od właścicieli którzy użytkują je od kilku lat. Nie od handlarza.

Jeździłem czymś takim parę lat i zajebiście sobie chwaliłem, i pod względem ekonomiczności, komfortu jazdy i ewentualnych kosztów napraw.

Osobiście jak miał bym za takie pieniądze coś szukać to tylko to. Żadne tam gówniane popierdułki typu Corsa, Cinquecento itp.
--
Krzysiek

Data: 2010-09-16 22:46:38
Autor: romanza
Dnia Thu, 16 Sep 2010 21:52:32 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

[...]

No wybacz kolego, ale nie przejadę prawie 300 km w jedną stronę (w linii
prostej!) tylko po to, żeby na miejscu okazało się, że auto ma więcej rdzy
w sobie niż oglądane egzemplarze dużo bliżej mojego miejsca zamieszkania.
Wiem, że traktujesz to jako przykład ale podaj sobie taki model na otomoto
dla woj. śląskiego gdzie mieszkam i obejrzyj sobie fotki oferowanego
sprzętu. Podaj model w cenie, którą podałem za wyjściową!

--
Z pozdrowieniami
RonnyPL - romanza@konto.pl

Data: 2010-09-17 06:46:41
Autor: Krzysztof 45
romanza@konto.pl napisał(a):
[...]
Czy ja Tobie proponuje jazdę 300km? A gdyby nawet to co? Tylko w tedy jedzie sie po pewniaka. Ludzie więcej km robią za atutem, i też czasami bywają rozczarowani.

Z dnia na dzień, to sie w salonie kupuje, a nie na otomoto.
Na to co proponuje trzeba trochę czasu poświęcić.
Podaj model w cenie, którą podałem za wyjściową!
Podałem.
--
Krzysiek

Jakie tanie auto z niskim zużyciem paliwa?