Jakie tanie klocki to tacz ?

Data: 2009-06-16 07:01:05
Autor: player
Jakie tanie klocki to tacz ?
Witam,

Chciałbym sobie kupić tanie ( do 35 pln ) klocki to tarczówek i na
alledrogo toche tego jest...
a2z, alligator, zeit, baradine jakies noname. Co wybrać? Jest jakaś
różnica między organicznymi baradine ale półmetalikami a2z które są
nawet tańsze? A moze accent ? Mam takie w bb5 i po za tym że strasznie
wyją w deszczu są spoko. Co do organicznych to miałem kiedys shimano i
50km w deszczu po lesie na mazowszu je załatwiło, wiec raczej
odpadają. Warto dopłacić 2x tyle to metalicznych? Help i z góry
dzięki.

--
pozdro
jay

Data: 2009-06-16 16:58:20
Autor: Dominik J.
Jakie tanie klocki to tacz ?
Zygmunt M. Zarzecki <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>
napisał(a):

> [...]
> 50km w deszczu po lesie na mazowszu je załatwiło, wiec raczej
> odpadają. Warto dopłacić 2x tyle to metalicznych? Help i z góry
Półmetalowe Accenty wyzionęły ducha po roku, czyli jakieś 10 k km wytrzymały,
a lekko nie miały. Teraz upalam Zeity również półmetalowe i jest dobrze :)

Data: 2009-07-11 21:59:37
Autor: budfox
Jakie tanie klocki to tacz ?
napisał(a):
[...]

może mi ktoś polecić jakieś tanie, wytrzymałe klocuszki do Juicy Seven?

jeździłem dotychczas na oryginalnych, następne mogą być gorsze (bo nie katuje zdjazdów), ale żeby to nie było jakieś ścierwo :)

Jakie tanie klocki to tacz ?