Jakie tanie 'rezerwowe' lancuchy na 195/65R15 alu ?

Data: 2010-12-15 09:30:16
Autor: ±ćęłń󶼿
Jakie tanie 'rezerwowe' lancuchy na 195/65R15 alu ?
Będę chciał wyskoczyć ze dwa-trzy dni z Polski do Czech 60-90 km przez granicę na narty.
Tylny napęd, ciężkie kombi, zimówki kilkuletnie.
Normalnie (miasto/droga) jest OK, ale pod jakim¶ stromszym górskim podjazdem lub na parkingu przy wyci±gu nie chciałbym stan±ć na
amen.
Co najtańszego mogę kupić jako łańcuchy?
Felgi mam alu.
Co¶ z "plastiku"?

Data: 2010-12-15 01:07:08
Autor: PJ
Jakie tanie 'rezerwowe' lancuchy na 195/65R15 alu ?
minimum programowe (stalowe)
http://www.selgros.pl/pdf/10-24zima.pdf
ostatnia strona

P.

Data: 2010-12-15 10:06:07
Autor: J.F.
Jakie tanie 'rezerwowe' lancuchy na 195/65R15 alu ?
Użytkownik "±ćęłń󶼿" <antyspam@interia.pl> napisał w
[...]

Te paski Put&Go ?

Saperka, szufla do sniegu i worek piasku do bagaznika.
No i nie planowac drogi przez Okraj :-)

J.

Jakie tanie 'rezerwowe' lancuchy na 195/65R15 alu ?