Jakie te dzisiejsze poranne wiadomości są USPOK AJAJĄCE ;-)

Data: 2019-07-18 10:42:25
Autor: z
Jakie te dzisiejsze poranne wiadomości są USPOK AJAJĄCE ;-)

Data: 2019-07-18 04:07:17
Autor: japanizer
Jakie te dzisiejsze poranne wiadomości są USPOKAJAJĄCE ;-)
On Thursday, July 18, 2019 at 10:42:30 AM UTC+2, z wrote:

O to chodzi?

https://businessinsider.com.pl/finanse/makroekonomia/produkcja-przemyslowa-w-czerwcu-2019-r-sie-kurczy/m67x4lr

  Coś stało się z przemysłem w Polsce. Tak złych danych nikt się nie spodziewał

  Tak złych danych o produkcji przemysłowej w Polsce nikt się nie spodziewał. W   czerwcu 2019 r. spadła ona rok do roku o 2,7 proc., co jest najgorszym   wynikiem od ponad dwóch lat. Najwięksi pesymiści zakładali wzrost 0,2 proc.

Data: 2019-07-18 11:25:32
Autor: dantes
Jakie te dzisiejsze poranne wiadomości są USPOK AJAJĄCE ;-)
Dnia Thu, 18 Jul 2019 10:42:25 +0200, z napisał(a):

W Rosji wyłączono kilka bloków w elektrowni jądrowej, która zasila m.in. Moskwę i okoliczne msc.
Prawdopodobnie to tylko transformator.
Panie z "info-lini" twierdzą, że nie ma zapytań w temacie
dostępności pewnego płynu ...

Data: 2019-07-18 11:30:52
Autor: A. Filip
dantes <dantes@qmail.com> pisze:
[...]

Ty nie zapominasz o Japonii/Fukushimie?
Oni o sowieckim Czarnobylu raczej jeszcze nie zapomnieli.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-18 11:37:01
Autor: dantes
Dnia Thu, 18 Jul 2019 11:30:52 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

[...]

Czego nie rozumiesz?

Data: 2019-07-18 11:42:01
Autor: A. Filip
[...]

Twojego zacięcia w "szkalowaniu" energii jądrowej co ocali
Matkę Ziemię przed globalnym ociepleniem/ocipieniem.
Oczywiście tylko elektrownie z USA/Francji/Japonii ocalą
a te z Rosji to nigdy w życiu :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-18 11:49:52
Autor: dantes
Dnia Thu, 18 Jul 2019 11:42:01 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

[...]

A gdzie ja zacząłem "ciąć"? Za efekt cieplarniany odpowiedzialna jest para wodna, moja panno.
Ciplarniany - jeśli wolisz.
Oczywiście tylko elektrownie z USA/Francji/Japonii ocalą
a te z Rosji to nigdy w życiu :-)
To Ty napisałaś.

Nadal nie wiemy czego nie rozumiesz?
W Rosji była awaria...
a Ty uprawiasz sobie jakąś spiździałą politykę.

Data: 2019-07-18 12:43:15
Autor: A. Filip
[...]

Ale ile Moskwy tonęło w ciemnością jak usański Manhattan (ZNOWU)? :-)

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114881,24992185,blackout-na-manhattanie-stanelo-metro-przerwane-koncerty.html
 Blackout na Manhattanie. Stanęło metro, przerwane koncerty, ruchem na
 ulicach kierowali mieszkańcy
IAR, dafa 14.07.2019 07:24

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-18 12:52:36
Autor: dantes
Dnia Thu, 18 Jul 2019 12:43:15 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

[...]

Masz problemy z % ?

[...]
A kogo obchodzi zgniły zachodek? Jak Cię obchodzi to wytłumaczymy Ci jak policzyć procenty, tylko musisz
wpierw sama zdobyć i dostarczyć dane wejściowe.

Data: 2019-07-18 12:01:40
Autor: z
Jakie te dzisiejsze poranne wiadomości są USPOKAJAJĄCE ;-)
Co tam Rosja. W Polsce mamy uspokojenie ;-)

Data: 2019-07-18 12:06:34
Autor: dantes
Dnia Thu, 18 Jul 2019 12:01:40 +0200, z napisał(a):

Co tam Rosja. W Polsce mamy uspokojenie ;-)

Chcesz powiedzieć, że działacz sportowy pogodził już z tym
że przerżnie najbliższe wybory?

Data: 2019-07-18 13:21:05
Autor: Yogi
Jakie te dzisiejsze poranne wiadomości są USPOK AJAJĄCE ;-)
Dnia Thu, 18 Jul 2019 10:42:25 +0200, z napisał(a):

Twoja stara wróciła do ciebie?

Jakie te dzisiejsze poranne wiadomości są USPOK AJAJĄCE ;-)