Jakie telefony majÄ… webbrowser tak wygodny jak w iPhone (serio pytam, nie szukam flame'a!)

Data: 2009-05-21 12:37:34
Autor: hubert depesz lubaczewski
Jakie telefony majÄ… webbrowser tak wygodny jak w iPhone (serio pytam, nie szukam flame'a!)
elo
na wstępnie - nie lubię firmy apple, dlatego staram się robić co mogę by
iphone'a nie kupić.
ale po spróbowaniu muszę przyznać, że różnica między używaniem safari na
iphone a operą w mojej nokii e61i jest kolosalna. lepiej widać, prosto
dostępny zoom, jakoś też mi się wydaje, że szybciej działa - ale może to
złudzenie.

będę niedługo wymieniał telefon, a że dostęp do weba jest dla mnie
relatywnie istotny, to szukam alternatywy.

jest jakaĹ›?

depesz

--
Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz  /  blog: http://www.depesz.com/
jid/gtalk: depesz@depesz.com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

Data: 2009-05-21 12:47:47
Autor: Sergiusz Rozanski
Jakie telefony maj± webbrowser tak wygodny jak w iPhone (serio pytam, nie szukam flame'a!)
Dnia 21.05.2009 hubert depesz lubaczewski <depesz@depesz.com> napisał/a:
elo
na wstępnie - nie lubię firmy apple, dlatego staram się robić co mogę by
iphone'a nie kupić.
ale po spróbowaniu muszę przyznać, że różnica między używaniem safari na
iphone a oper± w mojej nokii e61i jest kolosalna. lepiej widać, prosto
dostępny zoom, jako¶ też mi się wydaje, że szybciej działa - ale może to
złudzenie.

będę niedługo wymieniał telefon, a że dostęp do weba jest dla mnie
relatywnie istotny, to szukam alternatywy.

jest jaka¶?

Też zmieniałem e61i na co¶ webowego. Mam do¶ć duże do¶wiadczenie z pda z
których smartphone się wywodz±, miałem i mam palmos, pocket, wm itd, ale
w ww. przypadku _imo_ iphone jest liderem. Mam obecnie iP i jestem zadowolony.
O ile wm i symbian nie potrafili mi zastapić TungstenaT2, tak iP to zrobił.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-05-22 08:16:43
Autor: Jeremiasz
[...]

A strony we Flashu na tym iP masz?

:-)

Data: 2009-05-22 16:57:23
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 22.05.2009 Jeremiasz <abramQ@wp.pl> napisał/a:

[...]

A to służy do czegokolwiek poza odtwarzaniem reklam? nawet na dużym pc często
flasha nie instaluję.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-05-25 15:11:02
Autor: Jeremiasz

To wejdĽ na www.era.pl i spróbuj zrobić cokoliwek (np. zalogować się do panelu uzytkownika)

Data: 2009-05-25 20:34:00
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 25.05.2009 Jeremiasz <abramQ@wp.pl> napisał/a:
A strony we Flashu na tym iP masz?

To wejdĽ na www.era.pl i spróbuj zrobić cokoliwek (np. zalogować się do panelu uzytkownika)

Bez problemu, to nie wymaga flasha. Poza wersj± 'obrazkow±' masz mapę strony z
wszelakimi linkami, na podstronach nie ma flashy.

Ten niewielki odsetek stron flash only (które i tak ciężko znale¶c z racji
nieindeksowania w google) mnie niewiele obchodzi.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-05-21 14:00:59
Autor: Luke
[...]

Nie ma.

--
Luke

--

Jakie telefony majÄ… webbrowser tak wygodny jak w iPhone (serio pytam, nie szukam flame'a!)