Jakie to " klasyczne " :-(

Data: 2009-05-13 13:18:04
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Jakie to " klasyczne " :-(
-=MAKARENA=- napisał(a):
Policja ściągnęła z
miasta posiłki

Co sie ich widzi to wpierdalaja w tych radiowozach. Picce, kebaby, heppimile z makdonalda i inne niezdrowe zarcie. I to za nasza kase!

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-05-13 13:26:16
Autor: (pj)
Jakie to " klasyczne " :-(
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
-=MAKARENA=- napisał(a):
Policja ściągnęła z
miasta posiłki

Co sie ich widzi to wpierdalaja w tych radiowozach. Picce, kebaby, heppimile z makdonalda i inne niezdrowe zarcie. I to za nasza kase!

No. Potem nie dziwota, że prawie każdy gruby. I z wąsem.

--

pozdr
pj

Data: 2009-05-13 13:35:25
Autor: Tytus z Fabryki
Jakie to " klasyczne " :-(
Siemka

***"(pj)"
No. Potem nie dziwota, że prawie każdy gruby. I z wąsem.

Bylem na mistrzostwach Polski Policjantow w Maratonie i same chude byly i bez wasow -  to pewnie zlot tych "prawie" byl...

T.

Data: 2009-05-13 13:51:34
Autor: newrom
Jakie to " klasyczne " :-(
On Wed, 13 May 2009 13:35:25 +0200, "Tytus z Fabryki"
<fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl> wrote:

Siemka
cze

Bylem na mistrzostwach Polski Policjantow w Maratonie i same chude byly i bez wasow -  to pewnie zlot tych "prawie" byl...

to byli łanpersentery.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-05-13 15:47:51
Autor: Sqeeb
Jakie to " klasyczne " :-(
On Wed, 13 May 2009 13:35:25 +0200
"Tytus z Fabryki" <fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl> wrote:

Siemka

***"(pj)"
No. Potem nie dziwota, Ĺźe prawie kaĹźdy gruby. I z wÂąsem.

Bylem na mistrzostwach Polski Policjantow w Maratonie i same chude byly i bez wasow -  to pewnie zlot tych "prawie" byl...

W mojej wsi nawet policjantki jakieś takie... dwudrzwiowe.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-13 16:16:45
Autor: zbigi
Jakie to " klasyczne " :-(
Sqeeb napisał(a):
[...]

A u mnie calkiem, calkiem. I ostre jako ta przyslowiowa zyleta ;)

Nowy JanĂłw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Data: 2009-05-13 16:15:26
Autor: gildor
Jakie to " klasyczne " :-(
zbigi pisze:
I ostre jako ta przyslowiowa zyleta ;)

no co Ty? żyleta zamknięta. rozbudowuje się.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-14 12:36:17
Autor: Sqeeb
Jakie to " klasyczne " :-(
On Wed, 13 May 2009 16:16:45 +0200
zbigi <zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote:

> A u mnie calkiem, calkiem. I ostre jako ta przyslowiowa zyleta ;)

Ostatnio też się coś nowego pojawiło u mnie, ale jakoś krótko było
i szybko znikło. Z tą ostrością to bym nie przesadzał...
U mnie taka jedna kunegunda jednemu młodemu lumpowi wybiła 3 zęby.
Ale może to tylko plotki...

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-13 21:25:44
Autor: Qlfon
Jakie to " klasyczne " :-(
Sqeeb pisze:
[...]

W sensie coupe?

--
Qlfon, KrakĂłw

Data: 2009-05-14 12:34:08
Autor: Sqeeb
Jakie to " klasyczne " :-(
On Wed, 13 May 2009 21:25:44 +0200
Qlfon <rav@life.pl> wrote:

> W sensie coupe?

W sensie Ĺźe dla nich kaĹźdy coupe jest jednomiejscowy.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-14 12:58:56
Autor: Qlfon
Jakie to " klasyczne " :-(
Qlfon <rav@life.pl> wrote:

[...]

jakos mi zainteresowanie opadlo:)

--
Qlfon, KrakĂłw

Data: 2009-05-14 14:53:04
Autor: Sqeeb
Jakie to " klasyczne " :-(
On Thu, 14 May 2009 12:58:56 +0200
Qlfon <rav@life.pl> wrote:

> jakos mi zainteresowanie opadlo:)

Spoko, rozumiem. Ciepło się robi, na plaże.
Chociaż w Twoim wypadku to nie wiem, czy na plaży w UK jest
na co popatrzeć. Chyba na te przyjezdne conajwyżej ;-)

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-15 08:15:14
Autor: Qlfon
Jakie to " klasyczne " :-(
Qlfon <rav@life.pl> wrote:

[...]

Ej, no ja juz od lipca ub. r. mam w stopce Kraków:)
A w UK na plaze to sie chodzilo z naszymi dziewczynami.... Eh, rozmarzylem sie:)

--
Qlfon, Kraków

Data: 2009-05-15 10:57:48
Autor: Sqeeb
Jakie to " klasyczne " :-(
On Fri, 15 May 2009 08:15:14 +0200
Qlfon <rav@life.pl> wrote:

> [...]
> Ej, no ja juz od lipca ub. r. mam w stopce Kraków:)
A w UK na plaze to sie chodzilo z naszymi dziewczynami.... Eh, rozmarzylem sie:)

Sorry winetou ;-)
Na stopki rzadko kiedy patrze.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-13 13:37:29
Autor: Spider A.J.
Jakie to " klasyczne " :-(

"(pj)" <jd15c27@gmail.com> wrote

No. Potem nie dziwota, że prawie każdy gruby. I z wąsem.

Wasy w milicji sluza do cedzenia kawy plujki i odchylania lyzeczki.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-05-14 20:27:02
Autor: N1
Jakie to " klasyczne " :-(
(pj) pisze:
No. Potem nie dziwota, że prawie każdy gruby. I z wąsem.

no to, za bezpieczny łikend, Władziu ...

Data: 2009-05-13 13:26:52
Autor: Kuczu
Jakie to " klasyczne " :-(
Kamil Nowak 'Amil' pisze:

Co sie ich widzi to wpierdalaja w tych radiowozach. Picce, kebaby, heppimile z makdonalda i inne niezdrowe zarcie. I to za nasza kase!

Ja widzialem jak ostatnio obgryzali paznokcie. Bieda, Panie, w tym resorcie.

--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-05-14 08:24:58
Autor: Marcin Narzynski
Jakie to " klasyczne " :-(
Co sie ich widzi to wpierdalaja w tych radiowozach. Picce, kebaby, heppimile z makdonalda i inne niezdrowe zarcie. I to za nasza kase!

Ja widzialem jak ostatnio obgryzali paznokcie. Bieda, Panie, w tym resorcie.

Fotoradary niszczą główne źródło dochodu drogówki.
W sumie to dobrze - być może zaczną pilnować nie tylko prędkości, ale i innych przepisów.

MN

Jakie to " klasyczne " :-(