Jakie to niewinne

Data: 2010-04-06 08:28:14
Autor: jadrys
Jakie to niewinne

dwanaście osób zastrzelonych.. A gdzie wiadomości o wymordowaniu około miliona Irakijczyków którzy nikomu nic nie zawinili a jednak zostali napadnięci przez tych morderców z za oceanu?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Szokujacy-film.-Amerykanie-zastrzelili-12-cywilow,wid,12141412,wiadomosc.html?ticaid=19f08

Data: 2010-04-06 08:51:16
Autor: Polok_Prawdziwy
Jakie to niewinne

[...]

Tojus som 2 milijony łofiar pośrednich...!!!!

Ito zauwoż, wjak krutkim casie...!!!

Gdyby mysem jesce łofiary Bośni/Hercegowiny, I Iraku, Wietnamu i jesce kilku
pomniejsych "wojenek" zlicyły, to doruwnomy cheba do licby łofiar II wojny...!!!

Ito syćko ino wimiem hamerykońckiego "wprowadzanio wolności, abo demokracyji"...!!!

- ale doniewturych HITRELOWCUW i inksych PRAWOKUW-KATULIKUW kapitalismus to
system prawy i sprawiedliwy.

To ino w sucjaliźmie Popiełuski wykońcyły...

Data: 2010-04-06 13:17:48
Autor: jadrys
Jakie to niewinne
W dniu 2010-04-06 08:51, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Szkoda słów i nerwów baco.. Naprawdę współczuję tym normalnym Amerykanom że muszą żyć w tak totalitarnym kraju.. Że przez chciwość nielicznych prawicowych sq..wysynów  są postrzegani na świecie jako mordercy.

Data: 2010-04-06 14:39:36
Autor: Polok_Prawdziwy
Jakie to niewinne
Szkoda słów i nerwów baco.. Naprawdę współczuję tym normalnym Amerykanom że muszą żyć w tak totalitarnym kraju.. Że przez chciwość nielicznych prawicowych sq..wysynów  są postrzegani na świecie jako mordercy.

Eeeetam...
- nima cego wspułcuć tym zaimdoktrymowanym CIMNIOKOM...

http://fakty.interia.pl/polska/news/polacy-w-czolowce-telemaniakow,1460727,2943

Ich świadomość światapoglond łopiro siem na holyłodzkich pierdołach,
serialach-tasiemcach, "Rambo" i poru grach komputrowych....

Reklam nieliconc...

Zauwoż, zetam (nieliconc bajek holyłudzkich i hakelbery-jogi) nowet filmy dlo
dzieciokuw to MY i ŁONI i... walka... walka... walka...

Zgodnie z pedzyniem: "jak nie jo ciebie, toty mie"...

Ito we syćkich dziedzinach zycio...!!!

Mom nadziejem, ze niedugo skońcy siem ta "POTENGA", bojus na wylocie som...

Data: 2010-04-06 17:40:51
Autor: jadrys
Jakie to niewinne
W dniu 2010-04-06 14:39, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Wiem że ten naród (jankesi) jest w jakiś taki dziwny sposób ogłupiony... Oni wydaja się nie myśleć samodzielnie, wystarczy popatrzeć na ich reakcje gdy zobaczą jakichś swoich idoli - aktorów, milionerów czy jakiegoś znanego polityka.  Te ich pełne zachwytu bliskie omdlenia piski pozwalają na zadanie pytania czy oni są całkowicie normalni. I ja im m.in. z tego powodu właśnie współczuję.

Data: 2010-04-06 21:05:37
Autor: Polok_prawdziwy
Jakie to niewinne
jadrys wrote:

[...]

Totak, jajbyś wiepszowi wspułcuł - wiepsz to wiepsz...!!!

- tela rozumi, wiela go nałucys....

Aze manier hrabiowskich go nieucys, ino dokond i kiedy iść mo, noto ciem rozdeptać potrafi, jak mu wkoryto zarcie wlejes...

Racej kopnońć, zamiast wspułcuć go tsa...

Data: 2010-04-06 09:32:11
Autor: abc
Jakie to niewinne
[...]

To przecież wasz idol - Józef Stalin - powiedział: "Jedna śmierć to
tragedia, milion - to statystyka "

Data: 2010-04-06 13:18:26
Autor: jadrys
Jakie to niewinne
W dniu 2010-04-06 09:32, abc pisze:
[...]

Wątpię żeby Stalin miał jakichś fanów. Na wpółobłąkany morderca nie może być dla kogoś idolem.

Data: 2010-04-06 05:04:38
Autor: Mariusz Merta
Jakie to niewinne
On 6 Kwi, 12:18, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> To przecież wasz idol - Józef Stalin - powiedział: "Jedna śmierć to
> tragedia, milion - to statystyka "

Wątpię żeby Stalin miał jakichś fanów. Na wpółobłąkany morderca nie może
być dla kogoś idolem.

towarzyszu jadrysku a obchody w moskwie to pies ?
zdaje się, że mowa jest o portretach stalin i innych tego typu
klimatach...
jakby nie patrzeć wasz idol che zachwycał się stalinem...
Mariusz Merta

Data: 2010-04-06 14:12:35
Autor: jadrys
Jakie to niewinne
W dniu 2010-04-06 14:04, Mariusz Merta pisze:
[...]

Mało prawdo podobne żeby na obchodach były oficjalnie wystawione portrety Stalina. Choć w kontekście II wojny światowej takie cos byłoby dopuszczalne.. To właśnie Stalin ja wygrał..

Che podobnie jak każdy prawdziwy komunista gardził Stalinem.. Nikt tak jak Stalin nie "dokopał" idei komunizmu.

Data: 2010-04-06 14:30:56
Autor: cyc
Jakie to niewinne

[...]

Wasz idol - Adolf Hitler byl znacznie gorszy !.

cyc

Jakie to niewinne