Jakie to niewinne

Data: 2010-04-06 09:32:11
Autor: abc
Jakie to niewinne
dwanaście osób zastrzelonych.. A gdzie wiadomości o wymordowaniu około
miliona Irakijczyków którzy nikomu nic nie zawinili a jednak zostali
napadnięci przez tych morderców z za oceanu?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Szokujacy-film.-Amerykanie-zastrzelili-12-cywilow,wid,12141412,wiadomosc.html?ticaid=19f08

To przecież wasz idol - Józef Stalin - powiedział: "Jedna śmierć to
tragedia, milion - to statystyka "

Data: 2010-04-06 13:18:26
Autor: jadrys
Jakie to niewinne
W dniu 2010-04-06 09:32, abc pisze:
[...]

Wątpię żeby Stalin miał jakichś fanów. Na wpółobłąkany morderca nie może być dla kogoś idolem.

Data: 2010-04-06 05:04:38
Autor: Mariusz Merta
Jakie to niewinne
On 6 Kwi, 12:18, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> To przecież wasz idol - Józef Stalin - powiedział: "Jedna śmierć to
> tragedia, milion - to statystyka "

Wątpię żeby Stalin miał jakichś fanów. Na wpółobłąkany morderca nie może
być dla kogoś idolem.

towarzyszu jadrysku a obchody w moskwie to pies ?
zdaje się, że mowa jest o portretach stalin i innych tego typu
klimatach...
jakby nie patrzeć wasz idol che zachwycał się stalinem...
Mariusz Merta

Data: 2010-04-06 14:12:35
Autor: jadrys
Jakie to niewinne
W dniu 2010-04-06 14:04, Mariusz Merta pisze:
[...]

Mało prawdo podobne żeby na obchodach były oficjalnie wystawione portrety Stalina. Choć w kontekście II wojny światowej takie cos byłoby dopuszczalne.. To właśnie Stalin ja wygrał..

Che podobnie jak każdy prawdziwy komunista gardził Stalinem.. Nikt tak jak Stalin nie "dokopał" idei komunizmu.

Data: 2010-04-06 14:30:56
Autor: cyc
Jakie to niewinne

[...]

Wasz idol - Adolf Hitler byl znacznie gorszy !.

cyc

Jakie to niewinne