"Jakie to szczęście dla członkó Kijowski jest informatykiem a nie proktologiem" ;-)

Data: 2017-01-06 13:19:49
Autor: A. Filip
"Jakie to szczęście dla członkó Kijowski jest informatykiem a nie proktologiem" ;-)
http://www.pudelek.pl/artykul/103215/byly_dzialacz_kod_o_kijowskim_za_pierwsze_uzbierane_do_puszek_kod_pieniadze_kupil_sobie_najnowszego_iphone_za_4500_zl/
Teraz były członek zarządu organizacji, Jacek Parol, zamieścił na
Facebooku oświadczenie w tej sprawie. Ujawnia, że za pieniądze
zbierane na rzecz stowarzyszenia Kijowski kupował sobie... drogie
gadżety. Twierdzi też, że Kijowski nie mógł zapłacić sobie za
wykonanie strony internetowej organizacji, bo... zrobił to ktoś
inny. Za darmo.

   Oświadczenie. Jako członek założyciel i członek zarządu KOD
   podjąłem sie koordynacji powstawania strony KOD. Oświadczam ze
   stronę przygotował a potem opiekował sie nią CAŁKOWICIE ZA DARMO
   mój przyjaciel Jerzy Pogorzelski.Mam nadzieje ze znajda sie
   prawnicy, którzy pomogą Jurkowi wyegzekwować nalezne mu
   wynagrodzenie od firmy która wystawiła Faktury za jego prace dla
   KOD - czytamy. Zespół adminów i ochronę głównej grupy KOD tez
   organizowałem ja. Też za darmo, dla idei. [...]

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

"Jakie to szczęście dla członkó Kijowski jest informatykiem a nie proktologiem" ;-)