Jakie trasy w Sudetach? (okolice Szklarska/Karpacz)

Data: 2009-09-07 23:08:44
Autor: rydzo
Jakie trasy w Sudetach? (okolice Szklarska/Karpacz)
Witam serdecznie,
Wybieram się po raz pierwszy w rejon Szklarskiej/Karpacza na rower.
Moje preferencje:
- ładne widokowo trasy
- zróżnicowane terenowo (ale tak, żeby nie trzebabyło roweru na plecach
taszczyć (jadę z żoną ;)))

Gdzie zachaczyć się na nocleg, żeby najfajniejsze trasy były w zasiągu ręki?
Jakie trasy/szczyty szczególnie polecacie?

PS1. rowery to fulle 100/120mm
PS2. moja ulubiona trasa Stożek->Czantoria

--
POzdrawiAM
rydzo

Data: 2009-09-08 02:47:33
Autor: jpogoda
Jakie trasy w Sudetach? (okolice Szklarska/Karpacz)
On 7 Wrz, 23:08, "rydzo" <rydzooBezT...@gazeta.pl> wrote:

Nie dubluj postów.

Wokół Szklarskiej jest więcej tras więc celuj w nocleg w tej
miejscowości.
Noclegu szukaj obowiązkowo w Szklarskiej Górnej, bo to dość
rozwleczona w terenie miejscowość i Szklarska Dolna i Średnia są
ciutkę za daleko od większości ciekawych tras.
Są mapki wydawnictwa PLAN z trasami, kupisz na miejscu bez problemów a
i wysyłkowo pewnie też.
Każda trasa ma swój urok, polecam trasy po czeskiej stronie Gór
Izerskich (w sumie rzut beretem od Szklarskiej).
Udanego wyjazdu :-)

Pozdrawiam,

--
Jarek Pogoda

Data: 2009-09-08 14:47:44
Autor: artek
jpogoda wrote:
[...]

dla przypomnienia, trasy on-line są tu:

http://www.rowerowakraina.com/index1.php?zmiennamenu=aktualnosci

--
artek

Data: 2009-09-10 09:53:51
Autor: player
Jakie trasy w Sudetach? (okolice Szklarska/Karpacz)
On 7 Wrz, 23:08, "rydzo" <rydzooBezT...@gazeta.pl> wrote:

Jakie trasy/szczyty szczególnie polecacie?

Hey, jakieś miesiąc temu bylem w Szklarskiej i o to samo pytałem.
Sprawdź archiwium bo nawet coś tam marudziłem po powrocie.
Generalnie chyba trzeba sie nastawiac na Izery, bo Karkonosze powyzej
około 650m to tachanie rowerów na plecach. Zjechać też sie moze nie
dać:)
Poniżej tych 650m nmp takie rodzinne lajtowe mtb, mozna i z sakwami
jeździć.
Aha no i nie npisales na ile dni jedziesz. Ja bylem 4 wiec malo wiem
ale co wiem to moge napisać. Jak coś to zobacz na mapie i pytaj o
konkretne traski.

--
pozdro.
jay

Data: 2009-09-10 20:49:34
Autor: artek
player pisze:
Generalnie chyba trzeba sie nastawiac na Izery,

Góry Izerskie nie Izery

bo Karkonosze powyzej około 650m to tachanie rowerów na plecach.
> Zjechać też sie moze nie dać:)

gruba przesada. zwłaszcza z tym zjeżdżaniem ...

--
artek

Data: 2009-09-10 23:28:45
Autor: Wojtek Paszkowski

"player" <bad-biker@gazeta.pl> wrote in message news:14b5b9ef-9c65-4836-bce7-922f0fe41d71w10g2000yqf.googlegroups.com...

Generalnie chyba trzeba sie nastawiac na Izery

Góry Izerskie!

bo Karkonosze powyzej
około 650m to tachanie rowerów na plecach

eee, bez przesady... Szrenica, schornisko pod Łabskim, Petrowka, Karkonoska, Samotnia - trochę tego jest, tylko same ślepe ;) No i nie ma co się ograniczać tylko do polskiego skrawka - po czeskiej stronie można świetnie pojeździć (choć z racji KaNaPu najlepiej wziąć jakieś sliki albo szosówkę, asfalciki naprawdę piękne i sięgające na 1200-1400mnpm

pozdr

Data: 2009-09-11 02:50:38
Autor: player
Jakie trasy w Sudetach? (okolice Szklarska/Karpacz)
On 10 Wrz, 23:28, "Wojtek Paszkowski" <wo...@pocztanawirtualnej.pl>
wrote:

[...]

Nie lubie asfaltu na wyjazdach w góry, moze dlatego mi sie nie
podobalo po czeskiej stronie :/
A najpiękniej to i tak na samej górze na czerwonym i w miare
przejezdnie ;)

--
pozdro.
jay

Data: 2009-09-11 08:01:43
Autor: bans
Jakie trasy w Sudetach? (okolice Szklarska/Karpacz)
Wojtek Paszkowski pisze:

Góry Izerskie!

Panowie! Świetnie! Nie jestem jedyny na tej grupie, którego te "Izery" drażnią :)

--
bans

Data: 2009-09-11 12:17:05
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Fri, 11 Sep 2009 08:01:43 +0200, bans napisał(a):

Wojtek Paszkowski pisze:

Góry Izerskie!

Panowie! Świetnie! Nie jestem jedyny na tej grupie, którego te "Izery" drażnią :)

Spoko, jedxie taki w Izery, potem szybko przeskakuje w Karkony, a stamtąd
do Wałbrzychów, czy Stołów to już tylko rzut beretem jest :/

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-09-11 05:26:38
Autor: player
Jakie trasy w Sudetach? (okolice Szklarska/Karpacz)
On 11 Wrz, 12:17, Marek 'Qrczak' Potocki <ma...@wytnij.kurczak.one.pl>
wrote:

Spoko, jedxie taki w Izery, potem szybko przeskakuje w Karkony, a stamtąd
do Wałbrzychów, czy Stołów to już tylko rzut beretem jest :/

Sie juz nie macie czego czepić :P

--
pozdro
jay

Jakie trasy w Sudetach? (okolice Szklarska/Karpacz)