Jakie urządzenie do Automapy?

Data: 2009-05-17 23:57:15
Autor: doktorski
Jakie urządzenie do Automapy?
On 17 Maj, 23:59, Michał Kochanowicz <mkoch...@volt.iem.pw.edu.pl>
wrote:

Czy jest jakieś urządzenie przystosowane do motocykli (czyli m.in. nie
boi się deszczu), na którym działa Automapa?
PDA w Otterboxie. Np tak: http://www.doktorski.net/g/drfoto/album10

pzdr, dr
FJR/525

Data: 2009-05-18 01:23:19
Autor: artur.zabronski
On 18 Maj, 08:57, doktorski <doktor...@gmail.com> wrote:

PDA w Otterboxie. Np tak:http://www.doktorski.net/g/drfoto/album10

O! Widziałem to chyba parę lat temu (?) i ostatnio szukałem tej strony
ale się nie doszukałem. Wkońcu wiem jak przymocuje u siebie GPS-a :-)

--
Artur

Data: 2009-05-18 01:50:49
Autor: mkochano
On May 18, 8:57 am, doktorski <doktor...@gmail.com> wrote:
PDA w Otterboxie. Np tak:http://www.doktorski.net/g/drfoto/album10

A jak wygląda sprawa z mocowaniem do motocykla? Uchwyt jest w
zestawie, czy Otterbox ma jakieś uniwersalne złącze a uchwyt trzeba
dokupić oddzielnie?

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-05-18 02:00:11
Autor: doktorski
On 18 Maj, 10:50, mkoch...@volt.iem.pw.edu.pl wrote:

A jak wygląda sprawa z mocowaniem do motocykla?
To co widac na zdjeciach to byla rzezba z wykorzystaniem uchwytu
sciennego do glosnikow. Aktualnie w FJR Otterboxa montuje do
przerobionej nakretki glowki ramy przy pomocy ramienia i kulki
Rammounta.

Uchwyt jest w
zestawie,
Nie. W zestawie jest tylko Ottorbox.

czy Otterbox ma jakieś uniwersalne złącze a uchwyt trzeba
dokupić oddzielnie?
Otterbox ma z tylu wtopione 2 nakretki. Co i jak do tego przykrecisz
to juz wolna wola...

pzdr, dr
FJR/525

Jakie urządzenie do Automapy?