Jakie urządzenie wielofunkcyjne?

Data: 2011-05-04 15:43:09
Autor: Grumens
Jakie urządzenie wielofunkcyjne?
Witam,
Muszę kupić drukarkę ze skanerem i kopiarką. Proszę o sugestie jaki sprzęt
wybrać. Mam do wydania około 400-500zł. Zależy mi na niskich kosztach
eksploatacji, czyli zużywania atramentów. Szukać czegoś HP, czy innej
firmy?
Grumens                      http://www.archivemusic.pl

Data: 2011-05-04 18:38:52
Autor: Mateusz
Użytkownik Grumens napisał:
[...]

Brother :) Zamienniki nawet po <10 zl, uzywam od lat i jest wysmienicie, warto wziac opcje z sieciowym interfejsem, jak jest lan i kilka kompow.

Data: 2011-05-04 18:59:04
Autor: Grumens
Dnia Wed, 04 May 2011 18:38:52 +0200, Mateusz napisał(a):

Brother :) Zamienniki nawet po <10 zl, uzywam od lat i jest wysmienicie, warto wziac opcje z sieciowym interfejsem, jak jest lan i kilka kompow.

Trochę mam złe doświadczenie z zamiennikami, chociaż może ostatnio coś się
zmieniło, ale mimo wszystko mam zamiar używać oryginalnych atramentów. --
Pozdrawiam
Grumens                      http://www.archivemusic.pl

Data: 2011-05-04 21:39:00
Autor: Mateusz
[...]

Na oryginalach to tanio nie bedzie. Ja kupuje zamienniki do Brothera w (uwaga reklama) www.centrumdruku.com.pl - po 12-15 zl. Nie widze roznicy w pracy codziennej. Wszystkie dokumenty drukuje w kolorze, na papierze 110/120g np. Navigator. Jakośc bardzo zadowalajaca w trybie standard. Koszt taniej niz na cz/b laserze. Faktury, oferty, nawet xero ;) Zaminniki uzywam od... poczatku czyli od 2 lat. Zero problemow (czasme jakis zaschnie w pudelku i nie dziala, to wyrzucam i wkladam kolejny).

Nie drukuje zdjec - do tego i wymagajacych grafik na grubszym papuierze (160-200) mam Epsona stylusa photo p50. I tam kupuje tylko oryginaly.

Wiec podsumowujac - zamienniki ze sklepu zajmujacego sie profesjonalnie drukiem + brother - tanio i elegancko :)

Data: 2011-05-09 15:49:31
Autor: Mich@l
W dniu 2011-05-04 18:59, Grumens pisze:

zmieniło, ale mimo wszystko mam zamiar używać oryginalnych atramentów.

No to tym bardziej Brother. Oryginały są śmiesznie tanie, porównując do cen konkurencji.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 32916072 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2011-05-05 13:46:08
Autor: saper/nolin11
On 2011-05-04 18:38, Mateusz wrote:
[...]

Brother - jeśli będziesz pamiętał o uzupełnianiu jak tylko się skończy
tusz to nie ma problemĂłw no i wtedy tanio.

A jeśli zamierzasz drukować sporadycznie, to może lepiej drukarkę co ma
głowicę z nabojem i do tego jakiś lepszy skaner CCD ,a nie te badziewne
CISy co są pchane we wszystkie urządzenia wielofunkcyjne.

--
Saper/nolin11
nolinno11_usun_to@gmail.com

Data: 2011-05-05 15:51:17
Autor: Grumens
Dnia Thu, 05 May 2011 13:46:08 +0200, saper/nolin11 napisał(a):

A jeśli zamierzasz drukować sporadycznie, to może lepiej drukarkę co ma
głowicę z nabojem i do tego jakiś lepszy skaner CCD ,a nie te badziewne
CISy co są pchane we wszystkie urządzenia wielofunkcyjne.

saper/nolin11, a możesz polecić jakiś konkretny model?
Drukarka nie będzie mocno eksploatowana, podobnie skaner.

Zastanawiam się nad EPSON BX305FW i BROTHER DCP-J515W. Bardziej skłaniam
się ku Epsonowi, ale może jeszcze coś mi doradzicie?

Grumens                      http://www.archivemusic.pl

Data: 2011-05-10 10:27:51
Autor: PesTYcyD
W dniu 2011-05-05 15:51, Grumens pisze:
Zastanawiam się nad EPSON BX305FW i BROTHER DCP-J515W. Bardziej skłaniam
się ku Epsonowi, ale może jeszcze coś mi doradzicie?

Ja po pozbyciu się epsona kupiłem kilka lat temu Brothera jakiegoś tam MFC działa do dzisiaj i mam z nim zero problemów. Drukowanie tanie jak barszcz. Zawsze jechałem na zamiennikach. Z Epsonami mam niemiłe doświadczenia, pomijam licznik wydruków może nie dociągniesz do takiej ilości wydruków bo trzeba naprawdę ostro zajeżdżać drukarkę, ale pamiętam że często trzeba było czyścić głowicę. A Brother dla mnie jest w zasadzie "bez obsługowy"

Data: 2011-05-04 20:07:08
Autor: Pan Piskorz
W dniu 2011-05-04 15:43, Grumens pisze:
Muszę kupić drukarkę ze skanerem i kopiarką. Proszę o sugestie jaki sprzęt
wybrać. Mam do wydania około 400-500zł. Zależy mi na niskich kosztach
eksploatacji,

Epson + samoresetujące się kartridże i atrament.
Druk prawie za darmo.
P.

Data: 2011-05-05 14:28:25
Autor: PesTYcyD
W dniu 2011-05-04 20:07, Pan Piskorz pisze:
Epson + samoresetujące się kartridże i atrament.
Druk prawie za darmo.
P.

I licznik wydruków w komplecie. Po przekroczeniu iluś tam tyś. drukarka albo idzie na złom, albo szukasz pirackiego frimeware resetującego licznik.

Data: 2011-05-05 18:22:50
Autor: Borneq
W dniu 2011-05-05 14:28, PesTYcyD pisze:
[...]

Co z tym licznikiem? nie wiedziałem

Data: 2011-05-06 06:50:43
Autor: Pan Piskorz
W dniu 2011-05-05 18:22, Borneq pisze:
Co z tym licznikiem? nie wiedziałem

Ja też nie. Jakieś źródło by się przydało.
P.

Data: 2011-05-10 10:23:59
Autor: PesTYcyD
W dniu 2011-05-06 06:50, Pan Piskorz pisze:
W dniu 2011-05-05 18:22, Borneq pisze:
Co z tym licznikiem? nie wiedziałem

Ja też nie. Jakieś źródło by się przydało.

Nie chcę tego szukać wpisz w googlu licznik wydruków.

Mnie tez to spotkało po intensywnym biurowym użytkowaniu Epsona. Z tym że gdzieś kiedyś znalazłem program do resetowania licznika i drukarka magicznie się naprawiła

Data: 2011-05-06 07:11:00
Autor: Jacek

http://allegro.pl/ther-dcp-j315w-tusze-usb-3lata-gwarancji-kabel-i1582934939.html
http://allegro.pl/1szt-lc985-lc-985-j125-j315w-j515w-j220-100-nowe-i1577852457.html

Data: 2011-09-29 15:24:05
Autor: Vince
Jakie urządzenie wielofunkcyjne?
Z dala od HP. Czasami koszt kompletu kartridży przekracza cenę drukarki (nie żartuję!!!). Do tego niektóre z nich (kartridży, np. serii 300) wyposażone są w jakieś takie g...niane ustrojstwo, które automatycznie wykrywa nawet po napełnieniu, że kartridź był zużyty. Wiadomo, można to obejść (bo nie ma takich zabezpieczeń których nie dałoby się złamać), ale zamiast użerać się z zabezpieczeniami kartridża od drukarki lepiej wybrać coś uniwersalnego i taniego w eksploatacji.

Jeszcze raz powtarzam (z własnego doświadczenia) - z dala od HP!

Pozdrawiam, M.

Użytkownik "Grumens" <tehzraf@hjz.rqh.cyROT13> napisał w wiadomości news:chy4f66knvju$.dlgdobrze.zarlo.i.zdechlo...
[...]
-- Pozdrawiam