Jakie urządzenie wielofunkcyjne?

Data: 2011-09-29 15:24:05
Autor: Vince
Jakie urządzenie wielofunkcyjne?
Z dala od HP. Czasami koszt kompletu kartridży przekracza cenę drukarki (nie żartuję!!!). Do tego niektóre z nich (kartridży, np. serii 300) wyposażone są w jakieś takie g...niane ustrojstwo, które automatycznie wykrywa nawet po napełnieniu, że kartridź był zużyty. Wiadomo, można to obejść (bo nie ma takich zabezpieczeń których nie dałoby się złamać), ale zamiast użerać się z zabezpieczeniami kartridża od drukarki lepiej wybrać coś uniwersalnego i taniego w eksploatacji.

Jeszcze raz powtarzam (z własnego doświadczenia) - z dala od HP!

Pozdrawiam, M.

Użytkownik "Grumens" <tehzraf@hjz.rqh.cyROT13> napisał w wiadomości news:chy4f66knvju$.dlgdobrze.zarlo.i.zdechlo...
Witam,
Muszę kupić drukarkę ze skanerem i kopiarką. Proszę o sugestie jaki sprzęt
wybrać. Mam do wydania około 400-500zł. Zależy mi na niskich kosztach
eksploatacji, czyli zużywania atramentów. Szukać czegoś HP, czy innej
firmy?
-- Pozdrawiam
Grumens                      http://www.archivemusic.pl

Jakie urządzenie wielofunkcyjne?