Jakie wąsy taki głupek

Data: 2014-06-02 21:01:23
Autor: Mark Woydak
Jakie wąsy taki głupek

Bronisław Komorowski jednym zdaniem uzdrowił polski przemysł!?

Kiedy na Powązkach wybrzmiewała salwa honorowa na pogrzebie komunistycznego zbrodniarza, zakłócana okrzykami protestujących ludzi, prezydent Komorowski zabrał głos w wywiadzie prasowym, zatytułowanym „Nie zabijajmy dumy z naszego sukcesu”, nawiązując do daty kontraktowych wyborów 4 czerwca.

Ilość banałów, pustych i okrągłych frazesów wypowiedzianych w tej rozmowie jest wyjątkowa i niewarta lektury. Jednak teza dotycząca naszego przemysłu przejdzie zapewne do historii. Dziennikarz, nawiązując do niedawnej wypowiedzi prezydenta o konieczności reindustrializacji Polski, zapytał, czy nie trzeba było trochę inaczej reformować. Odpowiedź Bronisława Komorowskiego jest szokująca, a zwłaszcza puenta:

     Fakty są takie, że Francja musi prowadzić politykę wspierającą rozwój przemysłu, a my nie, bo skutecznie obroniliśmy wysoki poziom uprzemysłowienia.

Czytając, nie mogłem uwierzyć własnym oczom. Czy jest na sali lekarz? – to jedyna myśl, która przyszła mi do głowy, patrząc na zdjęcie roześmianego autora tych słów.

Data: 2014-06-03 18:51:15
Autor: Mark'Woydak
Jakie wąsy taki głupek
Do budy zawszony kundlu podszywaczu!

[...]