Jakie wąsy taki głupek

Data: 2014-06-03 18:51:15
Autor: Mark'Woydak
Jakie wąsy taki głupek
Do budy zawszony kundlu podszywaczu!

MW

--

Użytkownik "Mark Woydak" <markwoydak@outlook.com> napisał w wiadomości news:lmjitm$tn7$2dont-email.me...

Bronisław Komorowski jednym zdaniem uzdrowił polski przemysł!?

Kiedy na Powązkach wybrzmiewała salwa honorowa na pogrzebie komunistycznego zbrodniarza, zakłócana okrzykami protestujących ludzi, prezydent Komorowski zabrał głos w wywiadzie prasowym, zatytułowanym „Nie zabijajmy dumy z naszego sukcesu”, nawiązując do daty kontraktowych wyborów 4 czerwca.

Ilość banałów, pustych i okrągłych frazesów wypowiedzianych w tej rozmowie jest wyjątkowa i niewarta lektury. Jednak teza dotycząca naszego przemysłu przejdzie zapewne do historii. Dziennikarz, nawiązując do niedawnej wypowiedzi prezydenta o konieczności reindustrializacji Polski, zapytał, czy nie trzeba było trochę inaczej reformować. Odpowiedź Bronisława Komorowskiego jest szokująca, a zwłaszcza puenta:

    Fakty są takie, że Francja musi prowadzić politykę wspierającą rozwój przemysłu, a my nie, bo skutecznie obroniliśmy wysoki poziom uprzemysłowienia.

Czytając, nie mogłem uwierzyć własnym oczom. Czy jest na sali lekarz? – to jedyna myśl, która przyszła mi do głowy, patrząc na zdjęcie roześmianego autora tych słów.

Jakie wąsy taki głupek