Jakie wąsy taki głupek

Data: 2014-06-04 01:54:48
Autor: stevep
Jakie wąsy taki głupek
W dniu .06.2014 o 04:01 Mark Woydak <markwoydak@outlook.com> pisze:

Bronisław Komorowski jednym zdaniem uzdrowił polski przemysł!?

Kiedy na Powązkach wybrzmiewała salwa honorowa na pogrzebie  komunistycznego zbrodniarza, zakłócana okrzykami protestujących ludzi,  prezydent Komorowski zabrał głos w wywiadzie prasowym, zatytułowanym  „Nie zabijajmy dumy z naszego sukcesu”, nawiązując do daty kontraktowych  wyborów 4 czerwca.

Ilość banałów, pustych i okrągłych frazesów wypowiedzianych w tej  rozmowie jest wyjątkowa i niewarta lektury. Jednak teza dotycząca  naszego przemysłu przejdzie zapewne do historii. Dziennikarz, nawiązując  do niedawnej wypowiedzi prezydenta o konieczności reindustrializacji  Polski, zapytał, czy nie trzeba było trochę inaczej reformować.  Odpowiedź Bronisława Komorowskiego jest szokująca, a zwłaszcza puenta:

     Fakty są takie, że Francja musi prowadzić politykę wspierającą  rozwój przemysłu, a my nie, bo skutecznie obroniliśmy wysoki poziom  uprzemysłowienia.

Czytając, nie mogłem uwierzyć własnym oczom. Czy jest na sali lekarz? –  to jedyna myśl, która przyszła mi do głowy, patrząc na zdjęcie  roześmianego autora tych słów.

Do budy podszywający się kundlu.

--
stevep
-- -- -