Jakie warunki na A4 po wczorajszych deszczach?

Data: 2009-07-24 08:40:14
Autor: Viking
Jakie warunki na A4 po wczorajszych deszczach?
Jutro musze popedzic tamtedy az do niemiec w zwiazku z tym pytanie czy A4 i
cala ta trasa, przekraczam w Olszynie, mocno ucierpiala czy moze jest w
perfect condition? i przy okazji z doswiadczen znacie inna droge na niemcy od
poludnia bo jak za legnica zjade z A4 to musze zwolnic do 50 zeby auto sie nie
rozpadlo;)

Data: 2009-07-24 12:09:56
Autor: bratPit[pr]
Jakie warunki na A4 po wczorajszych deszczach?

Jutro musze popedzic tamtedy az do niemiec w zwiazku z tym pytanie czy A4 i
cala ta trasa, przekraczam w Olszynie
.....czy moze jest w
perfect condition?

kolega widzę jajcarz ;-) A4 i określenie odcinka krk-kat i perfect condition to jakoś mi nie pasuje ;-)
a tak serio to od strony Wrocławia do granicy jest już zrobione, z powrotem od strony Niemiec ciągle jest poniemiecka droga,
brat

Data: 2009-07-24 10:19:43
Autor: michal rogocz
bratPit[pr] <krakus28no_spam@op.pl> napisał(a):
[...]

ja na szczescie wlaczam sie w A4 dopiero w katowicach:)
aha, czyli moge liczyc ze 100km/h moge pruc przez polske az do granicy?
bop jak wjechalem od niemiec do polski to sie za glowe zlapalem, jeszcze
podwozilem jednego niemca na BP to on sie dopiero za glowe zlapal:)

Data: 2009-07-24 12:54:15
Autor: bratPit[pr]
[...]

si :-)

bop jak wjechalem od niemiec do polski to sie za glowe zlapalem, jeszcze
podwozilem jednego niemca na BP to on sie dopiero za glowe zlapal:)

ja też się za głowę złapałem że tego odcinka jeszcze nie zrobili wrr,
brat

Data: 2009-07-26 17:36:47
Autor: Viking

"bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> wrote in message
ja na szczescie wlaczam sie w A4 dopiero w katowicach:)
aha, czyli moge liczyc ze 100km/h moge pruc przez polske az do granicy?

si :-)

no wyszlo nawet ze 140 sie dalo:)
generalnie 1400km w niecale 12h z 2ma postojami po 30-40 minut:)

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Jakie warunki na A4 po wczorajszych deszczach?