Jakie warunki w masywie Baraniej Góry ?

1 Data: Luty 10 2012 18:34:37
Autor: DroDar
Jakie warunki w masywie Baraniej Góry ?
Witam ,

Jutro zamierzam wybrać się na Baranią Górę.
Proszę o informację jak wyglądają warunki w okolicach Baraniej Góry?
Które ze szlaków w kierunku Baraniej Góry są najbardziej przetarte lub
którymi radzicie wyjść na szczyt w warunkach zimowych?

Pozdrawiam
Darek

2 Data: Luty 11 2012 15:19:37
Autor: Grzegorz
Re: Jakie warunki w masywie Baraniej Góry ?
[...]

No tak ... nikt nie odpowiedział na czas. Ale akurat te szlaki są zazwyczaj ładnie przetarte, z kilkoma zaledwie wyjątkami - tam gdzie skutery nie jeżdżą.

Ale jak by kogoś interesowało - warunki w BŚl nadal bardzo dobre, miejscami wskazane rakiety. Główne szlaki ubite skuterami i mimo metra śniegu dość twardo. Ja dziś byłem na Skrzycznem, widoki cudne ..... a ludzi mało. Cóż, w Ostrem było rano -22^C :-) !

pzdrw.
--
Grzegorz

Jakie warunki w masywie Baraniej Góry ?