Jakie wiarygodne testy opon

Data: 2015-03-25 13:40:33
Autor: Yogi\(n\)
Jakie wiarygodne testy opon
U偶ytkownik "Jacek" <krystian.mazurek@alektum.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:meu0m1$acp$1node2.news.atman.pl...
Przysz艂a pora na nowe opony letnie. Zale偶y mi na dobrym prowadzeniu i na dobrej przyczepno艣ci na mokrym. Mia艂em ostatnio Yokohama i Uniroyal

Je艣li yokohamy si臋 nie sprawdzi艂y, to nie wiem, co si臋 sprawdzi. Mam w艂a艣nie teraz i s膮 to zdecydowanie najlepiej trzymaj膮ce na deszczu (ale i na suchym) opony. Wcze艣niej mia艂em dunlopy, jeszcze wcze艣niej pirelli, micheliny, goodyeary, a tych jeszcze wcze艣niejszych ju偶 nie pami臋tam (pomijam zim贸wki). Na deszczu micheliny by艂y por贸wnywalne, ale na suchym ciut gorsze. Nie zrobi艂em na nich jeszcze wiele i wci膮偶 s膮 w miar臋 艣wie偶e (ok.5- 6 tys.), ale wystarczaj膮co, 偶eby por贸wna膰. M贸j ranking na mokrym wygl膮da nastepuj膮co: yokohama~michelin>dunlop>pirelli>goodyear. Nigdy nie mia艂em continentala ani uniroyala, wi臋c sie nie wypowiem.

Oczywi艣cie, mo偶e maj膮 tu znaczenie r贸偶nice pomi臋dzy poszczeg贸lnymi modelami i rozmiarami, ale dla mnie yokohamy naprawd臋 s膮 艣wietne.
--
Yogi(n)

Jakie wiarygodne testy opon