Jakie wycieraczki ?

Data: 2010-12-20 08:00:35
Autor: Agent
Jakie wycieraczki ?

Użytkownik "janik" <janik@poczta.niechce.pl> napisał w wiadomości news:4d0e73ed$0$20994$65785112news.neostrada.pl...
Z cyklu sasiad ma a dlaczego nie ja?

Sasiad twierdzi, ze ma bezszkieletowe wycieraczki - banany i w zimie duzo lepiej mu to dziala.
Mowi, ze wystarczy puknac o szybe i juz lod odpada itp itp?

naszlo mnie zeby zmienic wycieraki ale teraz problem wyboru, widze na alledrogo przedzial od 8 zl za jakas chine do poza 100 za valeo i boshe.
przegladajac fora i inne bzdety to wyglada tak, ze
1. dipp - straszna lipa i chinszczyzna
2. carpoint - wygladaja ok ale cena podobno nie wspolgra z jakoscia
3. aero/rimo/blix  - china, nie wiadomo, nie ktore dobre nie ktore nie
4. german - jakies swirowanie pawiana ze niemieckie a tudziez skladane w polszy

w sklepie widzialem jeszcze kamoka ale na sama mysl o ich przegubach mi odchodzi... (ukrecily sie 2 w przeciagu miesiaca)

czy mam wybierac na chybił trafił ? Czy moze ktos poleci coś lepszego i w rozsadnych pieniadzach?

Zobacz polskie Motgumy

Jakie wycieraczki ?