Jakie wycieraczki przedniej szyby?

Data: 2009-11-09 00:27:40
Autor: tippyland
Jakie wycieraczki przedniej szyby?
On 8 Lis, 23:32, "XXX" <tomcioo2...@o2.pl> wrote:
Jakie wycieraczki przedniej szyby kupic: płaskie  czy tradycyjne? Jakie
firmy polecacie?

wycieraczki tesco, grafitowe, 12zl za sztuke, wymienilem dopiero po
roku, ale bardziej z rozsadku niz z efektow jej czyszczenia.

Data: 2009-11-09 14:00:13
Autor: ::[TOOMAS]::
tippyland pisze:
[...]

ja na allegro kupiłem płaskie firmy Dipp. Już prawie rok mają i nadal dobrze czyszczą :)

Data: 2009-11-09 16:11:23
Autor: krzysiek82
::[TOOMAS]:: pisze:
tippyland pisze:
[...]

A ja mam takie te nowoczesne nie wiem jako one się nazywają, takie płaskie i nie wymieniałem w cale od momentu kupna auta. Zbierają bardzo dobrze bo idealnie przylegają do szyby. Od czasu do czasu przemywam szybę płynem do mycia szyb żeby nie było tłustych nalotów i jest bardzo dobrze.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-09 16:29:07
Autor: Mac
Jakie wycieraczki przedniej szyby?
ja na allegro kupiłem płaskie firmy Dipp. Już prawie rok mają i nadal dobrze czyszczą :)

Niedawno pierwszy raz kupiłem płaskie wycieraczki.. właśnie tej firmy. Jak w dłuższym okresie będą działać tak jak teraz to będzie miłe zaskoczenie.
Za to kiedyś pamiętam kupiłem wycieraczki "marketowe" za parę pln i już na starcie to była porażka.

--
Mac

Jakie wycieraczki przedniej szyby?