Jakie zimowki ?

Data: 2009-08-19 15:33:50
Autor: Axel
Jakie zimowki ?
"Camel" <"camel[no-spam]"@hoga.pl> wrote in message
news:h6c10b$4tv$1news.onet.pl...
Witam
Wiem, ze jeszcze nie sezon ale robie przymiarki. Mam obecnie felgi alu 16" i oponki 215/55/R16. Kola na 5 srub. Jakie byscie polecali oponki zimowe ? Moga byc mniejsze (cena) czy jednak zostac przy tym rozmiarze na zime ? Mozna uzywane kupic ? Widuje na allegro dosc ciekawe oferty uzywek.

Mam identyczny rozmiar opon - zimowki, ktorych uzywalem to Dunlop WinterSport M3 i WinterSport 3D. Obie opony sprawiaja sie calkiem niezle, rowniez w gorach. Wada M3, jaka zauwazylem - mimo nieduzego zuzycia (jakies 5-7 mm bieznika zostalo) staly sie zbyt sliskie jak dla mnie. Auta - 147 i 155KM.

--
Axel

Jakie zimowki ?