Jakie znaki dajecie ... cz 2

Data: 2009-10-28 19:29:24
Autor: Adam Szewczak
Jakie znaki dajecie ... cz 2

Użytkownik <19franz74.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hca029$ej4$1inews.gazeta.pl...
Jakei "znaki" dajecie debilom skręcającym,zmieniającym pas ruchu(często tuż
przed maską Waszego samochodu),zawracającym itp. bez sygnalizowania zamiaru
wykonania manewru odpowiednim kierunkowskazem? Jak z tym walczycie? Co
robicie w sytuacji napotkania takiego cymbała?

Ostatnio zauważyłem,że jest to plaga. Czy wynika to z lenistwa,chamstwa? Nie-
po prostu jest to chyba jedna z naszych "cech" narodowych - ważny jestem
tylko ja-resztę olewam.
I po raz kolejny dochodzę do wniosku,że tak jak nie każdy może być
płetwonurkiem,lekarzem,pilotem czy prawnikiem, tak samo nie każdy
może/powinien być kierowcą.Ale niektórzy nie dają sobie tego uświadomić
nawet po 13-ej nieudanej próbie zdania egzaminu na prawo jazdy.

Życząc jak najmniej napotkanych idiotów na drodze

Pozdrawiam

FRANCiszek

    Ja tam juz takich olalem, chyba ze manewr jest wyjatkowo niebezpieczny.
Jedyne co to zapalam t/pm jak ktos mi wali przeciwmgielnymi z tylu, ewentualnie dlugie jak jedzie z naprzeciwka. Bo jakos te swiatla staly sie modne w nocy i jak deszczyk pada albo jest mokro i ciemno.

PZDr
Adam

Data: 2009-10-29 01:38:09
Autor: Michał
Jakie znaki dajecie ... cz 2
> [...]

Jedyne co to zapalam t/pm jak ktos mi wali przeciwmgielnymi z tylu, ewentualnie dlugie jak jedzie z naprzeciwka. Bo jakos te swiatla staly sie modne w nocy i jak deszczyk pada albo jest mokro i ciemno.

Ja czasami zostawiam bardzo bardzo mało miesca, ale to tyle.

Te halogeny mnie dziwią, jak to oślepia ?, brudne szkła mnie bardziej
oślepiają albo xenony bez poziomowania, ale halogeny ?.

pozdrawiam.

Data: 2009-10-29 08:59:43
Autor: Michas
Jakie znaki dajecie ... cz 2
Te halogeny mnie dziwią, jak to oślepia ?, brudne szkła mnie bardziej
oślepiają albo xenony bez poziomowania, ale halogeny ?.

Może miał na myśli mistrzów kierownicy którzy ostro świecą TYLNYMI przeciwmgielnymi - zwiększając swoje bezpieczeństwo podczas stania w korku..

M.

Jakie znaki dajecie ... cz 2