Jakie znaki dajecie ... cz 2

Data: 2009-10-29 10:16:58
Autor: Arek (G)
Jakie znaki dajecie ... cz 2
19franz74.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
Jakei "znaki" dajecie debilom skręcającym,zmieniającym pas ruchu(często tuż przed maską Waszego samochodu),zawracającym itp. bez sygnalizowania zamiaru wykonania manewru odpowiednim kierunkowskazem? Jak z tym walczycie? Co robicie w sytuacji napotkania takiego cymbała?

Ostatnio zauważyłem,że jest to plaga. Czy wynika to z lenistwa,chamstwa? Nie-
po prostu jest to chyba jedna z naszych "cech" narodowych - ważny jestem tylko ja-resztę olewam.

Tam od razu cecha narodowa. Pojedź do Francji albo do Włoch. Docenisz naszą kulturę jazdy.

A.

Jakie znaki dajecie ... cz 2