Jakie zonki na egzaminie na PJ B?

Data: 2011-10-05 19:39:59
Autor: Mikolaj Jopczynski, Tychy Online
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
Witajcie,

Stalo sie - zebralem komplecik i czeka mnie egz.

Za moim czasow (11 l temu) zaczynaly sie debilne pytania i rowne debilne odpowiedzi.

Czy mozecie sie podzielic inf, na co zwrocic uwage glownie na miescie i placu.
Bo "niestety" calosc teorii mozna wbic na blache..

M.

Data: 2011-10-05 19:56:30
Autor: 'Tom N'
Mikolaj Jopczynski, Tychy Online w <news:j6i4pg$70e$1inews.gazeta.pl>:

Witajcie,
Stalo sie - zebralem komplecik i czeka mnie egz.

Gratulacje ;)

Za moim czasow (11 l temu) zaczynaly sie debilne pytania i rowne debilne odpowiedzi.

No skoro pan przyszedł polować...

Czy mozecie sie podzielic inf, na co zwrocic uwage glownie na miescie i placu.

Na przepisy -- w tym dotyczące przeprowadzania egzaminu...

HTH ;P

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-10-05 21:37:38
Autor: Adam Płaszczyca
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
Dnia Wed, 05 Oct 2011 19:39:59 +0200, Mikolaj Jopczynski, Tychy Online
napisał(a):

Witajcie,

Stalo sie - zebralem komplecik i czeka mnie egz.

Owszem nie. Możesz się bez problemu wymigać :D
Ja miałem 37, mam zero i moga mnie w pompkę cmoknąć :D
W dogrywce tez dokopałem nierządowi miasta Krakowa :D

--
     ___________ (R)

Data: 2011-10-06 07:02:11
Autor: Grzegorz
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
Hello Adam Płaszczyca !:
napisał(a):

Witajcie,

Stalo sie - zebralem komplecik i czeka mnie egz.

Owszem nie. Możesz się bez problemu wymigać :D

Podpowiesz ????

Ja miałem 37, mam zero i moga mnie w pompkę cmoknąć :D
W dogrywce tez dokopałem nierządowi miasta Krakowa :D

No to się pochwal ;-) !

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-10-07 00:08:33
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 06 Oct 2011 07:02:11 +0200, Grzegorz napisał(a):

Owszem nie. Możesz się bez problemu wymigać :D

Podpowiesz ????

Przepisy. Przeczytać dokładnie jakie masz obowiązki. Na przykład, czy masz
obowiązek dostarczać kwit od psychologa do urzędu :D
Oraz kiedy urząd ma wystawic skierowanie na egzamin :D

--
     ___________ (R)

Data: 2011-10-06 12:20:54
Autor: Maciek
napisał(a):

Czy mozecie sie podzielic inf, na co zwrocic uwage glownie na miescie i placu.

Nie chcialbym byc zlosliwy, ale moze po prostu naucz sie jezdzic? :/
No, chyba ze te punkty nalapales w wyniku wyjatkowo dlugiej serii bardzo
pechowych przypadkow - jesli tak, to przepraszam.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-10-06 12:34:03
Autor: Marek P.
napisał(a):

[...]

To samo powiedział mój szef. Zaczął nowy biznes, zaczął więcej jeździć (i tak nie tyle co ja) i już ma 16-ście pkt.

Data: 2011-10-06 14:35:31
Autor: Grejon
W dniu 2011-10-06 12:34, Marek P. pisze:

To samo powiedział mój szef. Zaczął nowy biznes, zaczął więcej jeździć (i
tak nie tyle co ja) i już ma 16-ście pkt.

Ja miałem swego czasu 20-dzieścia 1-eden, ale teraz mam 0-ro.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-10-06 12:36:20
Autor: Myjk
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
Thu, 6 Oct 2011 12:20:54 +0200, Maciek
Nie chcialbym byc zlosliwy, ale moze po prostu naucz sie jezdzic? :/

Sugerujesz, że Adaś nie umie jeździć? :P Oj, bój się!

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-10-06 12:41:57
Autor: Mikolaj Jopczynski, Tychy Online
napisał(a):

Czy mozecie sie podzielic inf, na co zwrocic uwage glownie na miescie i
placu.

Nie chcialbym byc zlosliwy, ale moze po prostu naucz sie jezdzic? :/

*ZAWSZE* jezdzisz wg obowiazujacego ograniczenia?

I przypadek, przez ktory zalapalem kumulacje:
skrzyzowanie, 3 pasy - lewo, prosto, prawo
- ustawiam sie na srodkowym, po czym zmieniam zdanie, przejezdzam sygnalizator, ustawiam sie na pasie w lewo - nie przejezdzam skrzyzowania, ruszam po zapaleniu zielonego
- na s1 jade lewym pasem szybciej, anizeli kierownik po prawej stronie - przejezdzamy oboje przez przejscie dla pieszych

Wersja policji:
- przejechalem na czerwonym przez skrzyzowanie
- 2x wyprzedzialem na przejsciu dla pieszych

Oczywiscie, mozna byc sk.... i twierdzic, ze zlamalem przepisy ...
Bylem troche spanikowany, ze wtedy zabiora mi prawko, wiec zbilem troche punktow i przyjalem mandat - dzisiaj bym tego nie zrobil.

No, chyba ze te punkty nalapales w wyniku wyjatkowo dlugiej serii bardzo
pechowych przypadkow - jesli tak, to przepraszam.

Pozostale 2 wykroczenia (6 i 8pkt) za przekroczenie predkosci na 2 jezdniowej, 2 pasmowej drodze gdzie nie bylo zadnego ruchu (dk94 na wylocie z olkusza i dk7 na wylocie z bibic).

M.

Data: 2011-10-06 13:08:41
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
Hello Tychy,

Thursday, October 6, 2011, 12:41:57 PM, you wrote:

[...]

Ja? Prawie nigdy...

[...]

Przejechałeś za sygnalizator, gdy paliło się na nim czerwone? No to
się należało...

- na s1 jade lewym pasem szybciej, anizeli kierownik po prawej stronie -
przejezdzamy oboje

Oboje? Które było samicą? A może dzieci kierowały?
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=oboje
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=obaj

przez przejscie dla pieszych

Jeśli jechałeś szybciej, to wyprzedzałeś. Tyle, że jeśli na obu pasach
poruszały się _ciągi_ pojazdów, to to nie jest wyprzedzanie (Konwencja
Wiedeńska). No i oczywiście nie ma wykroczenia jeśli ruch na przejściu
był kierowany - art. 26 ust. 3 pkt 1.

Wersja policji:
- przejechalem na czerwonym przez skrzyzowanie

Przejechałeś na czerwonym za sygnalizator - bo tak się nazywa to
wykroczenie.

- 2x wyprzedzialem na przejsciu dla pieszych

Dyskusyjne.

Oczywiscie, mozna byc sk.... i twierdzic, ze zlamalem przepisy ...

Ależ złamałeś. I co - jestem sk.... i odważysz mi sie to powtórzyć w
twarz?

[...]

Pozostale 2 wykroczenia (6 i 8pkt) za przekroczenie predkosci na 2 jezdniowej, 2 pasmowej drodze gdzie nie bylo zadnego ruchu (dk94 na wylocie z olkusza i dk7 na wylocie z bibic).

Mając 14 punktów na koncie Ty sobie pozwalasz na rumakowanie?
Zainwestuj wreszcie w CB.

--
Best regards,

Data: 2011-10-06 13:26:33
Autor: Marcin Luty

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomości news:1610464916.20111006130841pik-net.pl...
[...]

Chyba, ze odbywa sie to na przejsciu dla pieszych, wtedy jest to wyprzedzanie :)

Artykul 11 punkt 11:
"11. a) Umawiające się Strony lub organy terenowe mogą na jezdniach o
ruchu jednokierunkowym i na jezdniach o ruchu dwukierunkowym, jeżeli
co najmniej dwa pasy ruchu na obszarze zabudowanym i trzy pasy ruchu
poza tym obszarem są przeznaczone dla ruchu w tym samym kierunku i są
wyznaczone na jezdni liniami podłużnymi:
i)zezwolić pojazdom jadącym jednym pasem ruchu na wyprzedzanie po
stronie odpowiadającej kierunkowi ruchu pojazdów jadących innym pasem
ruchu oraz
ii)nie stosować postanowień artykułu 10 ustępu 3 niniejszej konwencji,
pod warunkiem wprowadzenia odpowiednich postanowień ograniczających
możliwość zmiany pasów ruchu;
b) w przypadku wymienionym pod literą a) niniejszego ustępu
przewidziany sposób prowadzenia pojazdów będzie uważany za nie
stanowiący wyprzedzania w rozumieniu niniejszej konwencji; jednakże
postanowienia ustępu 9 niniejszego artykułu zachowują moc. "

Zwracam uwagę na ostatnie zdanie.

A to przywolywany punkt 9:
"9. Pojazd nie powinien wyprzedzać innego pojazdu zbliżającego się do
przejścia dla pieszych, wyznaczonego znakami na jezdni lub oznaczonego
jako takie, albo pojazdu zatrzymanego bezpośrednio przed tym
przejściem, lecz jechać z dostatecznie zmniejszoną szybkością
umożliwiającą natychmiastowe zatrzymanie pojazdu, jeżeli pieszy
znajduje się na przejściu. Żadne z postanowień niniejszego ustępu nie
powinno być interpretowane jako uniemożliwiające Umawiającym się
Stronom lub ich organom terenowym wprowadzenie zakazu wyprzedzania w
określonej odległości od przejścia dla pieszych lub nałożenia
surowszych wymagań na kierującego pojazdem, który zamierza wyprzedzać
inny pojazd zatrzymany bezpośrednio przed przejściem. "

--
pzdr
ML

Data: 2011-10-06 13:38:46
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
Hello Marcin,

Thursday, October 6, 2011, 1:26:33 PM, you wrote:

[...]

To nie ten przepis. Chodzi o dwa ciągi pojazdów a nie dwa lub trzy
pasy w jedną stronę.

--
Best regards,

Data: 2011-10-06 15:28:14
Autor: Marcin Luty

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomości news:1206294397.20111006133846pik-net.pl...
[...]

To podeślij ten, który o tym stanowi.
Ten artykuł przytoczony przez mnie ma tytuł: "Wyprzedzanie i jazda w rzędzie"

--
pzdr
ML

Data: 2011-10-06 13:39:12
Autor: LEPEK
W dniu 2011-10-06 12:41, Mikolaj Jopczynski, Tychy Online pisze:

[...]

Jeżeli na tym przejściu były światła dla pieszych (no i - co za tym idzie - dla ciebie), to jest to przejście o ruchu kierowanym i wyprzedzać tam można.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-10-06 18:03:46
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-10-06 13:39, LEPEK pisze:
[...]

Aha, a za sygnalizator z czerwonym to wolno wjechać?

Data: 2011-10-06 18:40:59
Autor: LEPEK
W dniu 2011-10-06 18:03, Artur Maśląg pisze:

Aha, a za sygnalizator z czerwonym to wolno wjechać?

Nie, a co? Czy tak wnioskujesz z tego, co napisałem (pisząc "aha")?

Pozdr,

Data: 2011-10-06 19:24:54
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-10-06 18:40, LEPEK pisze:
W dniu 2011-10-06 18:03, Artur Maśląg pisze:

Aha, a za sygnalizator z czerwonym to wolno wjechać?

Nie, a co?

A nic. Nie wolno.

Czy tak wnioskujesz z tego, co napisałem (pisząc "aha")?

Skąd taki wniosek?

Data: 2011-10-06 22:25:14
Autor: LEPEK
W dniu 2011-10-06 19:24, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2011-10-06 18:40, LEPEK pisze:
W dniu 2011-10-06 18:03, Artur Maśląg pisze:

Aha, a za sygnalizator z czerwonym to wolno wjechać?

Nie, a co?

A nic. Nie wolno.
No...

Czy tak wnioskujesz z tego, co napisałem (pisząc "aha")?

Skąd taki wniosek?

Więc po co mi tak odpowiadasz? Odniosłem się tylko do wyprzedzania. Przejazd za sygnalizator z czerwonym światłem to rzecz oczywista.

Pozdr,

Data: 2011-10-07 11:56:20
Autor: Sebastian Kaliszewski
Artur Maśląg wrote:
[...]

Nie można. Ale nie można też równocześnie ukarać za wyprzedzanie na przejściu chronionym tym syngalizatorem.

\SK

Data: 2011-10-07 12:51:05
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-10-07 11:56, Sebastian Kaliszewski pisze:
Artur Maśląg wrote:
[...]

Nie można.

Otóż to.

Ale nie można też równocześnie ukarać za wyprzedzanie na
przejściu chronionym tym syngalizatorem.

Nie gadaj.

Data: 2011-10-06 17:42:05
Autor: Heinzkalter

napisał(a):

[...]

Jakoś tak zawsze kierowca tracący prawo jazdy jest najbardziej pokrzywdzony. A to "Nie moja wina...", "Uwzięli się...", "Podpuścili mnie...", "Polskie drogi...", "Zle oznaczenie...", "Bo on sie wpychał...", "Zle ustawiona sygnalizacja świetlna...", "Bo co on nie widział, że zapierdalam...", "Kto tu panie jedzie 50?..", "Wszyscy tak jeżdżą...", "Ja mam prawo jazdy od 11 lat i jestem mistrz...", "HWDP". A na koniec skamle "prosze tych punktów trochę mniej i lagodny wymiar kary..."
A nie lepiej postawić sprawę po męsku i przyjąć karę z godnością? Nie to nie wypada - bo najpierw trzeba by sobie uświadomić i poukladać w głowie, że nie umiem dobrze jeździć, że jestem chamem drogowym i wydaje mi sie że będę szybszy, lepszy, bardziej zajebisty... A do świadomości już napewno nie moze dotrzeć, że jestem zagrożeniem na drodze i potencjalnym mordercą - no bo przecież jestem zajebisty.
Po to zostal wymyslony system punktów, mandatow i kar, żeby skutecznie eliminować z ruchu kierowcow powodujących zagrożenia. Niestety w Polsce system ten jest jeszcze niewydolny, bo sankcja wedlug mnie jest zbyt malo dotkliwa. Sam egzamin sprawy nie zalatwia - wedlug mnie do egzaminu można by bylo przystapić dopiero po roku jazdy komunikacją miejska - wtedy kara odniosla by skutek.

hk

Data: 2011-10-06 15:45:52
Autor: to
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
begin Heinzkalter
Jakoś tak zawsze kierowca tracący prawo jazdy jest najbardziej
pokrzywdzony.

Bo tak zwykle jest. I zwykle jest to kwestią przypadku, pecha, ew. dużego rocznego kilometrażu.

Data: 2011-10-06 17:55:35
Autor: Heinzkalter
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?

"to" <to@xyz.abc> wrote in message news:4e8dcd30$0$2487$65785112news.neostrada.pl...
begin Heinzkalter

Jakoś tak zawsze kierowca tracący prawo jazdy jest najbardziej
pokrzywdzony.

Bo tak zwykle jest. I zwykle jest to kwestią przypadku, pecha, ew. dużego
rocznego kilometraĹźu.

Wydawalo mi się, że jest to kwestia jazdy niezgodnie z przepisami...

hk

Data: 2011-10-06 16:10:09
Autor: to
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
begin Heinzkalter
Wydawalo mi się, że jest to kwestia jazdy niezgodnie z przepisami...

Dorośniesz, to może minie Ci ta naiwność.

Data: 2011-10-06 18:13:18
Autor: Artur Maśląg
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
W dniu 2011-10-06 18:10, to pisze:
begin Heinzkalter

Wydawalo mi się, że jest to kwestia jazdy niezgodnie z przepisami...

Dorośniesz, to może minie Ci ta naiwność.

LOL - pokaż mi kogoś ukaranego za jazdę zgodnie z przepisami...

Data: 2011-10-07 00:14:43
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 06 Oct 2011 18:13:18 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

LOL - pokaż mi kogoś ukaranego za jazdę zgodnie z przepisami...

Arturku, jedziesz sobie prawym pasem na dwupasmówce, przed Tobą przejście
dla piesztych. Na lewym tuż przed Toba samochód. Kidy jesteś tuż przed
przejściem tenże samochód hamuje. Zanim zareagujesz, to będziesz koło niego przejeżdżał, czyli wyprzedzał.
NA PRZEJŚCIU. Tak własnie krakowska policja wypełniała normę na mandaty.

Uważasz, że w takiej sytuacji złamałes przepisy?

--
     ___________ (R)

Data: 2011-10-08 17:18:10
Autor: tor
[...]

Na  skrzyżowaniu Kocmyrzowskiej z Bulwarową często odwalają taki numer. Jeżdże tam codziennie i bardzo często stoją po prawej zaraz koło stacji/przejścia. Tak ,że ich nie widać specjalnie a mają wgląd na jadących od placu w bieńczycach. Albo łapią za prędkośc , albo w sytuacji gdy jadący sąsiednim pasem zechce nagle skręcić w prawo lub lewo. Nawet kiedyś w tv jak ktoś się mędrkował, filmując jednocześnie kamerą. Według tej osoby to trzeba by na tym skrzyzowaniu prawie się zatrzymać, bo a nóż widelec sąsiad zechce skręcac , a wtedy my popełniamy wykroczenie, przejeżdżając szybciej od niego na przejściu.

Pozdrawiam
 Rad

Data: 2011-10-06 18:39:10
Autor: Heinzkalter
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?

"to" <to@xyz.abc> wrote in message news:4e8dd2e1$0$2484$65785112news.neostrada.pl...
begin Heinzkalter

Wydawalo mi się, że jest to kwestia jazdy niezgodnie z przepisami...

Dorośniesz, to może minie Ci ta naiwność.

-- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk

Dorośniesz to zrozumiesz.

Data: 2011-10-06 18:05:00
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-10-06 17:55, Heinzkalter pisze:

[...]

Na tej grupie raczej nie znajdziesz zrozumienia. Tutaj w większości
wypadków panuje model olewania przepisów i wykręcania się od
odpowiedzialności, a jak kogoś złapią to oczywiście mendy i wpływ
"komunistycznej" przeszłości.

Data: 2011-10-06 18:35:56
Autor: Heinzkalter

"Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> wrote in message news:j6kjkh$d5t$2mx1.internetia.pl...
[...]

Tak tak, wiem jakie tu panują zasady - pisuję na ta grupe juz z 10 lat. Ale problem nie dotyczy grupy - dotyczy większości kierowcow ;-)))

hk

Data: 2011-10-06 19:06:38
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
Hello Heinzkalter,

Thursday, October 6, 2011, 6:35:56 PM, you wrote:

[...]

[...]

Zaczynasz powoli łapać. Skoro zdecydowana większość kierowców cznia na
przepisy, to znaczy to, że one są dobre i sa skutecznie egzekwowane?

Czy też może należy zrobić to, co zrobiono z ograniczeniami prędkości
na autostradach - czyli doprowadzić przepisy do realności...

--
Best regards,

Data: 2011-10-06 19:26:05
Autor: Heinzkalter

"RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> wrote in message news:1844306689.20111006190638pik-net.pl...
[...]

Co innego autostrada, a co innego miasto i teren zabudowany. Faktycznie plynność ruchu to ważna rzecz i przepisy dotyczace prędkości na drogach szybkiego ruchu powinny byc urealnione.
Co innego zaś stwarzanie realnego zagrożenia. Przyklady: Przejscia dla pieszych, wyprzedzanie na skrzyzowaniu, przekraczanie prędkości w terenie zabudowanym, w miejscach niebezpiecznych - zakręty, lasy itd itd. Wszyscy są hojrakami dopóki NIE STANIE SIE KOMUŚ KRZYWDA - gwarantuję wtedy rozum i pokora wraca momentalnie.
A tak poa konkursem powiedz mi, dlaczego w krajach zachodnich - mam na mysli UK i Irlandie bo tam pare lat spędzilem - wszyscy jeżdżą zgodnie z przepisami? Jak jest 50 to jadą 50. Jak 120 to 120. Jak zakaz wyprzedzania to zakaz i nie wolno. Otóż dlatego, że jest tam poglad latwy do przetłumaczenia: SAFETY FIRST. I wszystko w tym temacie.

hk

Data: 2011-10-06 18:12:12
Autor: Rafał Grzelak
Heinzkalter wrote:

[...]

<http://autokult.pl/2011/10/04/wiekszy-limit-predkosci-w-wielkiej-brytanii>

"Według danych Brytyjskiego Ministerstwa Transportu aż 49%, czyli
połowa brytyjskich kierowców, łamie autostradowe ograniczenie do
prędkości 70 mil na godzinę."

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-10-06 22:18:48
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
Hello Rafał,

Thursday, October 6, 2011, 8:12:12 PM, you wrote:

[...]

No bo co za idiota stawia ograniczenie do 110 na autostradze?

--
Best regards,

Data: 2011-10-06 19:50:22
Autor: RoMan Mandziejewicz

Thursday, October 6, 2011, 7:26:05 PM, you wrote:

[...]
;-)))
[...]

Jakie 120? Tam tyle nawet na autostradzie nie wolno. Na autostradach
buspasy porobili.

Jak zakaz wyprzedzania to zakaz i nie wolno. Otóż dlatego, że jest
tam poglad latwy do przetłumaczenia: SAFETY FIRST. I wszystko w tym
temacie.

Sprawdź statystyki w UK a dopiero potem pisz.

--
Best regards,

Data: 2011-10-06 19:56:59
Autor: Heinzkalter

"RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> wrote in message news:217627853.20111006195022pik-net.pl...
[...]

Mowil dziad do obrazu... Ja staram sie z Toba prowadzić rzeczową dyskusję, ale jak zamierzasz robić sobie żarty, to zostań w swoich przekonaniach.
Rozumiem, że masz dane z pierwszej ręki dotyczące autostrad w UK. Znasz napewno te z "buspasami" a statystyki o kazdej porze w nocy mozesz cytować. Przykro mi ale dalsza dyskusja jest bezprzedmiotowa.

hk

Data: 2011-10-06 22:53:46
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
Hello Heinzkalter,

Thursday, October 6, 2011, 7:56:59 PM, you wrote:

[...]

[...]

Buspas zamiast najszybszego pasa na M4 w Londynie. Nie zamiast
najwolniejszego ale zamiast najszybszego:

http://g.co/maps/8wkcx

Przykro mi ale dalsza dyskusja jest bezprzedmiotowa.

Z braku argumentów?

--
Best regards,

Data: 2011-10-08 22:31:02
Autor: Shrek
On 2011-10-06 22:53, RoMan Mandziejewicz wrote:

Buspas zamiast najszybszego pasa na M4 w Londynie. Nie zamiast
najwolniejszego ale zamiast najszybszego:

http://g.co/maps/8wkcx

W sumie gdzie jest napisane, że lewy pas jest najszybszy, a prawy najwolniejszy?

Shrek.

Data: 2011-10-08 11:59:46
Autor: Icek
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
Co innego autostrada, a co innego miasto i teren zabudowany. Faktycznie
plynność ruchu to ważna rzecz i przepisy dotyczace prędkości na drogach

pi****lisz głupoty.

Wrocław, obwodnica śródmiejska, 2 jezdnie po 2 pasy, pobocze, pas zieleni. Droga w szczerym polu

http://mapy.google.pl/maps?q=wroc%C5%82aw&hl=pl&ie=UTF8&ll=51.145487,17.00675&spn=0.041999,0.077162&sll=52.025459,19.204102&sspn=10.555026,19.753418&vpsrc=6&hnear=Wroc%C5%82aw,+dolno%C5%9Bl%C4%85skie&t=h&z=14 (to ta co widać, że plac budowy).

Ogrodzona, ekrany, płotki, bajery. Ograniczenie do 50-60km/h.

Realne prędkość ludzi na tym odcinku 90-120. Maksymalna (często spotykana: 140-180)

Icek

Data: 2011-10-06 23:31:17
Autor: RoMan Mandziejewicz
[...]

Że niby jak? I przez tyle czasu nie nauczyłeś się ciąć zbędnych
cytatów, wrotek i sygnaturek?

Facet, jestem tu dłużej niż 10 lat i Cię nie pamiętam.

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-10-07 08:21:04
Autor: Heinzkalter
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?

Że niby jak? I przez tyle czasu nie nauczyłeś się ciąć zbędnych
cytatów, wrotek i sygnaturek?

Facet, jestem tu dłużej niż 10 lat i Cię nie pamiętam.

Pisywalem tu pod rożnymi nickami. Pare razy ode mnie po uszach dostaleś. I zawsze jak zaczynaleś jużsię slaniać i skamlać w dyskusji bo twoje argumenty byly co najmniej wywrotowe albo po prostu glupie to wytaczales argument o cięciu cytatow, sygnaturek albo ustawieniu czytnika (!) A dyskusje uważam za bezprzedmiotową z kimś, kto upiera się że szybko, niebezpiecznie i lamiąc prawo = dobrze, wspaniale, zajebiście. Nieważne jakich argumentow do tego uzyjesz.

HK

Data: 2011-10-07 08:31:23
Autor: RoMan Mandziejewicz

Friday, October 7, 2011, 8:21:04 AM, you wrote:

[...]

Świstakowi opowiadaj.

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-10-07 08:39:42
Autor: Heinzkalter
[...]

Boli ucho, boli dupa... ;-p

hk

Data: 2011-10-07 11:46:27
Autor: RoMan Mandziejewicz

Friday, October 7, 2011, 8:39:42 AM, you wrote:

Facet, jestem tu dłużej niż 10 lat i Cię nie pamiętam.
Pisywalem tu pod rożnymi nickami. Pare razy ode mnie po uszach dostaleś.
Świstakowi opowiadaj.
Boli ucho, boli dupa... ;-p

O buspasie na M4 w Anglii zechcesz porozmawiać? O ograniczeniach do 20km/h
przed szkołą obowiązującym w nocy i w wakacje może? Coś pisałeś o
merytorycznej dyskusji? To dlaczego nie odniesiesz się do argumentów
merytorycznie, tylko o mojej - męskiej - dupie marzenia na grupie
snujesz?

--
Best regards,

Data: 2011-10-07 12:36:43
Autor: Heinzkalter
[...]

Moge porozmawiać o twoich mądrościach, ktore próbujesz lansować, że to niby im szybciej tym bezpieczniej i ze jak jest ograniczenie do 20 to w nocy wedlug ciebie mozna jechac 150.
Kiedyś ci powiedzialem, że nie jestes dla mnie partnerem do jakiejkolwiek dyskusji. Niestety glupoty ktore glosisz utwierdzają mnie w tym. Mialem do czynienia z takim madralą jak ty. Pierwszy na skrzyżowaniu, przepisy nie dla niego - a przynajmniej podobnie je interpretował jak ty, mistrz kierownicy, najbardziej zajebisty golf na osiedlu. Mandaty nic go nie nauczyly. Myslisz że jeździ? Jeździ -na wozku i jak bozia da to może kiedyś będzie jeszcze chodził. Nie bedzie niestety chodzila kobieta, ktora szla z dzieckiem, a ktorą ów mistrz potrącił. Czteroletnia dziewczynka przezyla ale jej mama nie... Ograniczenie bylo do 40 - z racji tego, ze droga waska i ruch pieszych po chodniku. Wiesz jak wyglądają zmasakrowane zwłoki dwudziestokilkuletniej kobiety? A wiesz jak krzyczy ranne dziecko? A wiesz jak wygląda rozpacz rodziny? Zdajesz sobie sprawę, że każdy w tej historii mógl mieć jakieś plany marzenia cokolwiek? Wiesz jak szybko sie to zrujnowało?
Nie wiesz. Więc bądź laskaw nie wypowiadac się na ten temat, bo cokolwiek byś nie powiedzial do tej pory to same bzdury. A jezeli byś chciał tą tematykę poznać bliżej, to moge cię zaprosić do oddzialu ratunkowego w szpitalu pooglądasz sobie. Zobaczysz jak wygląda urwana ręka, jak wyglada konający zakrawiony czlowiek, zmiażdżone nogi - jak to nie wystarczy to obok jest kostnica - dzieci, ofiary wypadkow też tam przewożą. Jak taką terapię przejdziesz to wtedy porozmawiamy o prędkości i bezpieczenstwie na drodze i buspasie też. A póki co po prostu nie odzywaj się na ten temat.

hk

Data: 2011-10-07 12:58:45
Autor: RoMan Mandziejewicz

Friday, October 7, 2011, 12:36:43 PM, you wrote:

[...]

Nie wciskaj mi czegoś, czego nie napisałem.

[... bełkot nie na temat ...]

*PLONK!* za całkształt.

--
Best regards,

Data: 2011-10-11 16:33:04
Autor: Sebastian Kaliszewski
Anonim wrote:
[...]

To teraz podaj gdzie coś takiego Roman napisał...

Ach, nie możesz. Czyli po prostu zwykła insynuacja i nic więcej.

Kiedyś ci powiedzialem, że nie jestes dla mnie partnerem do jakiejkolwiek dyskusji.

Na razie to nie ma dyskusji bo w ogóle nie odnosisz się do tego co interlokutorzy piszą.

[krwiste opowieści nie na temat ciach]

Jak taką terapię przejdziesz to wtedy porozmawiamy o prędkości i bezpieczenstwie na drodze i buspasie też.

Zwłaszcza ma to cokolwiek wspólnego z buspasem. W dodatku po teoretycznie szybkiej stronie jezdni...

A póki co po prostu nie odzywaj się na ten temat.

Jak na razie to ty pleciesz nie na temat.

A na pewno nie jesteś od mówienia innym na jaki temat mają się odzywać, zwłaszcza gdy jak widać na tyle głupot musiałeś napleść że nie tylko, w odróżnieniu od Romana wstydzisz się swojego imienia i nazwiska ale zmieniasz ksywki, ty jakoby obecny na tej grupie od wielu, wielu lat. To oczywiście zakładając, że nie nałgałeś na temat twojej obecności.

hk

\SK

Data: 2011-10-15 10:28:25
Autor: Heinzkalter

"Sebastian Kaliszewski" <s.bez_spamu@remove.this.informa.and.that.pl> wrote in message news:7d0em8-g4d.ln1bozon.softax.pl...
Anonim wrote:
[...]

-- "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
-- http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

tak tak ten w lustrze panie doktorze

PLONK

Data: 2011-10-07 00:16:39
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 06 Oct 2011 18:05:00 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

[...]

Arturku, jak chcesz, to w ciągu kilku minut będziesz miał na koncie 4x8 punktów za wyprzedzanie na przejściu. Załatwię to metoda krakowskiej policji - czyli jade równo z Topbą,a tuż przed przejściem lekko hamuję. Ty nie masz szans zareagować, więc WYPRZEDZAZSZ i jestes skurwysyńskim piratem.

--
     ___________ (R)

Data: 2011-10-07 08:53:52
Autor: Marcin Stankiewicz
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
Dnia Fri, 7 Oct 2011 00:16:39 +0200, Adam Płaszczyca na pl.misc.samochody
napisał(a):

Ty nie masz szans zareagować, więc WYPRZEDZAZSZ i jestes skurwysyńskim piratem.

Zachowanie szczególniej [...] i takie tam :) A jakby ten z lewej hamował,
bo pieszy na pasach ... a Ty biedulka byś nie zauważył, że hamowanko idzie
i trafił pieszego za pierwszym razem ? Też byś biadolił, że to przez
tamtego, bo zahamował ? Ogarnij się ludziu ... będąc przed pasami twoja uwaga powinna być napięta
jak baranie jaja, a Ty sam gotowy do zatrzymania się przed pasami w razie
czegokolwiek. Ale jak się stosuje przelicznik milowy w stosunku do ograniczeń, to trudno
zatrzymać się "w razie czego" w odpowiednim miejscu :)

"Kto pierwszy, ten lepszy. (Potior est, qui prior est.) Terencjusz (Publius
Terentius Afer, ok. 190 - ok. 159 p.n.e"

Data: 2011-10-07 15:48:27
Autor: MZ
napisał(a):

[...]

"A gdyby tu było przedszkole?"

Ogarnij się ludziu ... będąc przed pasami twoja uwaga powinna być napięta
jak baranie jaja, a Ty sam gotowy do zatrzymania się przed pasami w razie
czegokolwiek.
Proponuję samemu się ogarnąć i włączyć myślenie. W Warszawie na
Wislostradzie kawałek przed jednym z mostów i słynnym tunelem jest jedno
przejście bez sygnalizacji. Sporadycznie używane, doskonale widoczne.
Droga jest 3pasmowa, wiecznie zapełniona i na 1000% do takich sytuacji
("wyprzedzania") dochodzi tam kilka razy na minutę. Na szczęście Policja
nie wpadła na pomysł rozstawienia się tam, ale jak ich przyciśnie brak
wyników to kto wie (dlatego pisze ogólnikowo gdzie to). To jest
absurdalne podejście i nie ma nic wspólnego z bezpieczeństwem

--
MZ
OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

Data: 2011-10-07 18:19:58
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-10-07, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Pomiędzy mostem i wjazdem do tunelu.

[...]

Tych tuneli to jak mrówków mamy, nikt się nie kapnie, że to pomiędzy
mostem Poniatowskiego a tunelem :)

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-10-07 18:36:59
Autor: MZ
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?

Tych tuneli to jak mrówków mamy, nikt się nie kapnie, że to pomiędzy
mostem Poniatowskiego a tunelem :)

Ciiii ... no i wygadałeś no:P Ale akurat chodziło mi o przejście kawałek
wcześniej, na wysokości Płyty Czerniakowskiej. To pomiędzy mostem i
tunelem chyba ma sygnalizator?

--
MZ

Data: 2011-10-07 18:45:44
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-10-07 18:36, MZ pisze:

[...]

http://www.zumi.pl/,,,21.04091495,52.2312854,3,1b,namapie.html?userMapPointText=O+to+chodzi%B3o?&userMapPointX=21.0408872&userMapPointY=52.231398999999996

To pomiędzy mostem i tunelem chyba ma sygnalizator?

Nie.

Data: 2011-10-07 19:53:23
Autor: MZ
W dniu 2011-10-07 18:45, Artur Maśląg pisze:
[...]

No nie no następna konfitura no:P Tak, dokładnie o to przejście mi
chodziło. Jak tam jutro zobaczę patrol to ... :)

Data: 2011-10-07 19:56:07
Autor: MZ
[...]

Zresztą nawet na tej fotce z Google jest kandydat w białej ciężarówce do
8 punktów. Ma szczęście że nie widać numerów:) Niemniej właśnie o takich
absurdach pisałem wcześniej.

Data: 2011-10-07 22:25:45
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-10-07, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Na wysokości Płyty to jest przejście podziemne. może miałeś na myśli to przy ulicy Wilanowskiej? No to się nie martw, tego przejścia już nie ma :)

To pomiędzy mostem i tunelem chyba ma sygnalizator?

Na szczęście nie ma.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-10-07 18:42:24
Autor: Artur Maśląg
On 2011-10-07, MZ<"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>  wrote:

[...]

http://www.zumi.pl/,,,21.0359123,52.2369402,3,1a,namapie.html?userMapPointText=Przej%B6cie&userMapPointX=21.035705&userMapPointY=52.237214

:)

[...]

No skąd :)

Data: 2011-10-07 22:26:38
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-10-07, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

Pomiędzy mostem i wjazdem do tunelu.

http://www.zumi.pl/,,,21.0359123,52.2369402,3,1a,namapie.html?userMapPointText=Przej%B6cie&userMapPointX=21.035705&userMapPointY=52.237214

:)

Dokładnie to miałem na myśli.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-10-06 19:04:19
Autor: RoMan Mandziejewicz

Thursday, October 6, 2011, 5:55:35 PM, you wrote:

[...]

Tylko kwestia pecha. Nikt normalny w Polsce zgodnie z przepisami nie
jeździ.

--
Best regards,

Data: 2011-10-06 17:59:17
Autor: Artur Maśląg
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
W dniu 2011-10-06 17:45, to pisze:
Heinzkalter

Jakoś tak zawsze kierowca tracący prawo jazdy jest najbardziej
pokrzywdzony.

Bo tak zwykle jest.

No pewnie, a jak inaczej?

I zwykle jest to kwestią przypadku, pecha,

Taaa, jasne. Bardzo rzadko jest to kwestią przypadku - zazwyczaj
to jednak kwestia braku rozsądku czy też jazdy wedle własnego uznania.
Wedle własnego uznania to oczywiście z łamaniem przepisów i leczeniem,
że nikt ich nie złapie. Jeszcze gorzej dla tych połapanych, ponieważ
w Polsce dać się złapać i zebrać komplet to trzeba się naprawdę
postarać. Na szczęście już niedługo.

ew. duĹźego
rocznego kilometraĹźu.

Statystycznie to prawda, ponieważ nikt nie jest idealny i błędy się
zawsze trafiają.

Data: 2011-10-06 19:03:40
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
Hello Heinzkalter,

Thursday, October 6, 2011, 5:42:05 PM, you wrote:

[...]

Po to zostal wymyslony system punktów, mandatow i kar, żeby skutecznie
eliminować z ruchu kierowcow powodujących zagrożenia.

Pieprzysz od rzeczy. System działa w sposób zupełnie przypadkowy. Co
do "eliminacji", to dobrze byłoby skończyć z tym kaczystowskim
pojęciem, bo już się rzygać chce, jak wszyscy wokół wszystkich chcą
eliminować.

System został wymyślony po to, żeby do budżetów trafiały pieniądze.
Budżetów w liczbie mnogiej, bo chodzi o budżety ogólnie - w tym
Państwa, lokalne oraz rodzin przekupnych policjantów.

Tu nie ma mowy o jakiejkolwiek poprawie bezpieczeństwa - chodzi o
strzyżenie. Nie ma w tym żadnej celowości, poza budżetową.

O nieskuteczności tego systemu świadczy to, że przejechałem ponad
400 kkm i prawa jazdy ani razu nie straciłem. A mój "szacunek" do
ograniczeń predkości jest już legendarny.

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-10-06 19:16:51
Autor: Heinzkalter

"RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> wrote in message news:512862609.20111006190340pik-net.pl...
[...]

EEEeeee zaraz zaraz. RoMan szanuję Cię ale troszkę cię poniosło. Masz jak najbardziej rację w tym, że pod szyldem bezpieczeństwa państwo zarabia na kierowcach, ale to jest jedna z patologii i nieudolności systemu. Drobny przyklad: Aleja fotoradarow w okolicach Bialego Boru. Slusznie to nie poprawia bezpieczenstwa. Nie zmienia to faktu, że kierowca jadacy przepisowo jest mniejszym zagrożeniem niż ten lamiacy przepisy. Ja pod swoim domem mam ulicę na ktorej jest spory ruch pieszych, dzieci chodzacych do szkoly i ograniczenie do 20 na godzine. Oczywiście wszyscy sa mistrzami kierownicy i pedzą ile sie da. Z dzieckiem nie da sie iść po chodniku bo jest to naprawdę ryzykowne. Oczywiście policja zabarykadowana na swoim posterunku liczy statystyki i ma wszystko w dupie dopoki nie dojdzie do tragedii. A gdyby tam polapać debili potencjalnych mordercow to byloby to poprawą bezpieczeństwa czy napychaniem budżetu?

hk

Data: 2011-10-06 19:48:43
Autor: RoMan Mandziejewicz

Thursday, October 6, 2011, 7:16:51 PM, you wrote:

[...]

Bzdura. Był tu niedawno wątek o jadącym przepisowo poniżej 80km/h,
którego wyprzedzali wszyscy, z TIRami na czele. I co z tego, że jechał
przepisowo, skoro doprowadzając do tego, że go wszyscy wyprzedzali
wymuszał na innych niebezpieczne manewry.

[...]

Po chodnikach też jeżdżą?

A teraz odpowiedz - czy na noc znak ograniczenia jest zdejmowany albo
zasłaniany? A w czasie wakacji, gdy w szkole nie ma dzieci?

Ograniczenie do 20km/h jest idiotyczne gdy jest stałe.

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-10-06 20:03:35
Autor: Heinzkalter

"RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> wrote in message news:974740881.20111006194843pik-net.pl...
[...]

Ograniczenie do 20 nie stoi zwykle dlatego, że ktoś mial taka fanaberię - tylko byly ku temu jakieś powazne powody. Ciekaw jestem co byś powiedział, gdyby na takim ograniczeniu wariat jadący 100 km/h wjechal ci do domu albo potrącił/zabil dziecko.
Sory ale nie przekonasz mnie, że ograniczenia są bez sensu i bez wplywu na bezpieczeństwo. Jeżeli chcesz z tym polemizować to prosze bardzo ale ja dyskusji dalej toczył nie będę.

hk

Data: 2011-10-06 22:17:46
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
Hello Heinzkalter,

Thursday, October 6, 2011, 8:03:35 PM, you wrote:

[...]

[...]

Odpowiedz na pytanie - czy to ograniczenie obowiązuje równiez w nocy i
w wakacje - kiedy w szkole nie ma dzieci?

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-10-07 00:27:34
Autor: to
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
begin Heinzkalter
Ograniczenie do 20 nie stoi zwykle dlatego, że ktoś mial taka fanaberię

W 99% właśnie dlatego. No chyba, że to parking.

Data: 2011-10-06 20:54:01
Autor: Michał Baszyński
[...]

wymuszał powiadasz?
Rozumiałbym, gdyby jechał 50km/h tam gdzie mu wolno 90km/h (bo to jest wq..), ale jechanie 80km/h tam gdzie mu wolno 70km/h nazywasz wymuszaniem niebezpiecznych manewrów na tych, którym wolno jechać też tylko 70km/h?

--
Pozdr.
Michał

Data: 2011-10-06 23:34:36
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
Hello Michał,

Thursday, October 6, 2011, 8:54:01 PM, you wrote:

[...]

Poniżej 80 a nie 80. Jazda osobówką z prędkością _licznikową_ 70 km/h
oznacza rzeczywiste 60-65km/h, czyli poniżej dopuszczalnej. Tak wolna
jazda nie ma uzasadnienia i prowokuje do wyprzedzania zawalidrogi.
Często niebezpiecznego.

--
Best regards,

Data: 2011-10-07 12:33:50
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 6 Oct 2011, RoMan Mandziejewicz wrote:

oznacza rzeczywiste 60-65km/h, czyli poniżej dopuszczalnej. Tak wolna
jazda nie ma uzasadnienia i
prowokuje do wyprzedzania zawalidrogi.
   ^^^^^^^^^

  Zdaje się że mamy drobny problem językowy: prowokacja to NIE JEST
wymuszanie. Choćby bardzo się starać naciągać, niczym politycy
przed wyborami ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-10-07 13:02:30
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
Hello Gotfryd,

Friday, October 7, 2011, 12:33:50 PM, you wrote:

[...]

Gotfrydzie, tu nie chodzi o problem prawny, tylko o rzeczywistość.
Niebezpieczne zachowania na drogach, sprowokowane przez nadmiernie
"bezpiecznych" są powszechnością.

Nadmiernie "bezpiecznym" wydaje się, że jedynym zapisem PoRD jest art.
21 i całą resztę mają zazwyczaj głęboko.

--
Best regards,

Data: 2011-10-07 22:06:36
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 7 Oct 2011, RoMan Mandziejewicz wrote:

Gotfrydzie, tu nie chodzi o problem prawny, tylko o rzeczywistość.

  A mi dla odmiany chodzi o brak logiki w słownictwie.

Niebezpieczne zachowania na drogach, sprowokowane przez nadmiernie
"bezpiecznych" są powszechnością.

  Ale to jest właśnie (co najwyżej) prowokacja a w żadnym
razie *wymuszenie*. Wymuszenie ma miejsce jeśli wymuszający
stosuje groźbę (np. że Ci wjedzie w bok).
  Idzie mi wyłącznie o zupełnie bezzasadne nazewnictwo.

Nadmiernie "bezpiecznym"

  Ale Ty chyba pijesz nie do kierowców, tylko do zarządców
dóbr wszelakich. To też inna sprawa :] (i się nie wtykam
w tym wątku).

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-10-07 12:41:45
Autor: Michał Baszyński
[...]

a jaka obowiązuje minimalna?
Po pierwsze pisał, że jechał powyżej 70, a kierowcę obowiązuje wskazanie prędkościomierza samochodu, który _ustawowo_ ma zawyżać.
Po drugie jechał z przyczepą. Skąd wiesz jak jego zestaw zachowuje się przy danej prędkości na danej drodze? Jeździłeś kiedyś z przyczepą po naszych kochanych polskich drogach?
Po trzecie nawet niech prowokuje. Psim obowiązkiem wyprzedzającego jest zrobienie tego w sposób bezpieczny albo nie robienie tego wcale jak nie ma warunków.

--
Pozdr.
Michał

Data: 2011-10-07 15:16:26
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-10-06 23:34,  *RoMan Mandziejewicz* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Tak wolna
jazda nie ma uzasadnienia i prowokuje do wyprzedzania zawalidrogi.
Często niebezpiecznego.

Jeszcze na studiach trafiłem na taką imprezkę w akademiku, gdzie *wszyscy* oprócz mnie i kumpla palili. Popijaliśmy sobie piwko i obserwowaliśmy, jak reszta towarzystwa (zresztą nasi dobrzy znajomi) czuła się niezręcznie paląc, a tą niezręczność, nie bez złośliwości, potęgowaliśmy kasłaniem :) - uważasz, że powinienem wtedy dla ich komfortu zapalić i jeszcze namówić do tego kumpla?

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-10-07 15:29:16
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
Hello Mirek,

Friday, October 7, 2011, 3:16:26 PM, you wrote:

[...]

Jasne. Ty, powszechnie znany kapelusznik, porównujesz przekroczenie
prędkości o 10km/h z paleniem. Już wierzę, jak to w rzeczywistości
ciągniesz się na wąskiej drodze, przed konduktem TIRów licznikowe
70km/h osobówką z przyczepką.

Tobie też napiszę: świastakowi opowiadaj.

--
Best regards,

Data: 2011-10-07 15:45:52
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-10-07 15:29,  *RoMan Mandziejewicz* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Oczywiście, że się nie ciągnę :) Jadę szybciej niż ograniczenia, ale też jeśli mi z kolei jakiś powolny się przed maską pojawi to (poza prawdziwymi melepetami, których wbrew niektórym wcale dużo nie ma) nie mam do nich żadnych pretensji - jadą tak jak potrafią albo chcą, droga jest dla wszystkich. Ewentualne niebezpieczne sytuacje powstają wtedy jak się chce wyprzedzać na siłę - ja tak nie robię.

Data: 2011-10-07 16:15:32
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
Hello Mirek,

Friday, October 7, 2011, 3:45:52 PM, you wrote:

[...]

[...]

To nie chodzi o to, czy Ty tak robisz czy nie. Problemem jest to, że
oprócz bardzo odpowiedzialnych i bardzo przepisowych na drogach są też
desperaci, wariaci, napakowani amfetaminą TIRmani z Litwy itd.

I bywa tak, że na prostej drodze spotyka się z naprzeciwka dwóch
bardzo rozsądnych i przepisowych ale jednego z nich wyprzedza naćpany
TIRman i zabija drugiego. I pozostaje pytanie: czy aby nie lepiej było
trochę przyśpieszyć i nie dać TIRmanowi okazji do spowodowania
wypadku? Ja osobiście, posiadając pełną rację miałbym straszliwe
wyrzuty sumienia w takiej sytuacji.

Niestety, TIRmani są nieprzewidywalni. Co z tego, że powiedzmy 80% z
nich to bardzo dobrzy kierowcy, świadomi, życzliwi, skoro znajdzie się
aż tylu, którzy nie potrafią utrzymać nerwów na wodzy i będą
wyprzedzać gdzie się da - bez patrzenia w lusterka czy dalej przed
siebie. Bo on nie zniesie jazdy 60 km/h skoro ma ogranicznik na 90.

Ja, jadąc osobówką mam na tyle rezerwy mocy i prędkości, że jakoś
sprawnie wyprzedzę i wyjdę obronna ręką z trudnej sytuacji. TIR ani
nie przyśpieszy ani nie zatrzyma się na tyle szybko, żeby w razie
czego uniknąć wypadku. TIR na odcinku 50 metrów nie zdoła podjąć i
wykonać decyzji o skoku do rowu zamiast czołówki. Ja to byłem w stanie
zrobić, jak zrobiłem coś strasznie głupiego. Bo osobówka lekka jest.
TIR przy czymś takim mógłby zrobić jeszcze więcej szkód.

--
Best regards,

Data: 2011-10-07 19:36:36
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-10-07 16:15, *RoMan Mandziejewicz* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Teraz zamień TIRmana na młodego gniewnego w byle czym i mu przyspiesz jak się do Ciebie zbliża - rezultat *może* być taki sam.
Demagogia i gdybanie - w skrócie :)

Data: 2011-10-07 19:42:54
Autor: RoMan Mandziejewicz

Friday, October 7, 2011, 7:36:36 PM, you wrote:

[...]

W życiu. Młody, gniewny w osobówce po prostu wyprzedzi i pojedzie. TIR
nie ma rezerwy ani mocy ani prędkości do sprawnego wyprzedzania.

Demagogia i gdybanie - w skrócie :)

To co piszes - na pewno. Cieszy mnie to, że się do tego przyznajesz :P

--
Best regards,

Data: 2011-10-07 19:52:19
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-10-07 19:42, *RoMan Mandziejewicz* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

No przecież napisałem "i mu przyspiesz" - *Żaden* młody gniewny nie wyprzedzi Cię "po prostu" :-P

Demagogia i gdybanie - w skrócie :)

To co piszes - na pewno. Cieszy mnie to, że się do tego przyznajesz :P

Demagogia na demagogię :)

Data: 2011-10-07 20:38:24
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
Hello Mirek,

Friday, October 7, 2011, 7:52:19 PM, you wrote:

[...]

[...]

Ale po co miałbym przyśpieszać przed osobówką? Ja jadę swoim tempem,
on jedzie swoim tempem. Chce wyprzedzać - pomogę mu jeszcze, na
margines się przesunę, pedalarza do rowu wrzucę ;), a niech sobie
jedzie, skoro szybszy.
Tak rzadko mnie ktokolwiek wyprzedza, że takie święto trzeba czcić ;)

Demagogia i gdybanie - w skrócie :)
To co piszes - na pewno. Cieszy mnie to, że się do tego przyznajesz :P
Demagogia na demagogię :)

E, tam. Po prostu nie uznaję art. 20 za panaceum na wszelkie
zagrożenia na drodze.

Dla mnie wyznacznikiem jest art. 19 przede wszystkim. Dlatego potrafię
na A4 zapierdalać niemal 200 ale bywa też tak, że przepisowi (ci od
art. 20) jadą 130 a ja jadę poniżej 100 zgodnie z art. 19. Ale na
wszelki wypadek trochę szybciej od TIRów.

--
Best regards,

Data: 2011-10-07 22:37:40
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-10-07, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> wrote:

W życiu. Młody, gniewny w osobówce po prostu wyprzedzi i pojedzie. TIR
nie ma rezerwy ani mocy ani prędkości do sprawnego wyprzedzania.

Młody gniewny osobówkę z przyczepą będzie wyprzadzał bez względu na to
czy ona pojedzie 70 czy 90. W tym pierwszym przypadku będzie miał
łatwiej ;-P

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-10-07 19:57:26
Autor: J.F.
Dnia Fri, 07 Oct 2011 15:16:26 +0200, Mirek Ptak napisał(a):
[...]

A nie ? Skoro wszyscy pala, to chyba trzeba sprobowac, moze to dobre jest ? :-)

J.

Data: 2011-10-10 12:18:25
Autor: Michał Baszyński
W dniu 2011-10-07 19:57, J.F. pisze:

Skoro wszyscy pala, to chyba trzeba sprobowac, moze to dobre jest ? :-)

przyjdź kiedyś na laryngologię na Borowską to zobaczysz jak dobre ;-P

--
Pozdr.
Michał

Data: 2011-10-07 00:10:18
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 6 Oct 2011 17:42:05 +0200, Heinzkalter napisał(a):

- na s1 jade lewym pasem szybciej, anizeli kierownik po prawej stronie - przejezdzamy oboje przez przejscie dla pieszych
Jakoś tak zawsze kierowca tracący prawo jazdy jest najbardziej pokrzywdzony.

W tym przypadku policjanty do skurwysyny, bo akurat na przejscu z ruchem
kierowanym WOLNO wyprzedzać. --
     ___________ (R)

Data: 2011-10-07 15:32:07
Autor: MZ
W dniu 2011-10-06 17:42, Heinzkalter pisze:
Po to zostal wymyslony system punktów, mandatow i kar, żeby skutecznie
eliminować z ruchu kierowcow powodujących zagrożenia.

O to to. Tylko że ...
[...]
Niewydolność systemu kar ma jeszcze jeden aspekt o którym raczyłeś
zapomnieć: nie uwzględnia zupełnie "drugiej skrajności" czyli wszelkiej
maści kapeluszników jeżdżących lewym pasem dużo poniżej prędkości
dopuszczalnej (bo on się czuje bezpiecznie przy 40km/h na drodze z
limitem 90 km/h), zasypiających na światłach, utrudniających
wyprzedzanie (a dokąd to wariacie, gdzie wyprzedzasz, a ni chu chu nie
puszczę), blokujących pasy zjazdowe (edukatorzy nie rozumiejący pojęcia
jazdy na zamek) itd. Oni również, jeśli nie przede wszystkim, powodują
zagrożenie, często znacznie większe niż "miszcze prostej" bo takiego
kapelusza-zawalidrogę wymija kilkudziesięciu innych kierowców, w sposób
nierzadko niezbyt bezpieczny. Jeśli takich kapeluszników będzie się
karać z całą surowością odbierając im, tak samo jak to się teraz potrafi
dziać z "piratami" złapanych parę razy na 65/50 lub 110/90 to ja jestem za.

Data: 2011-10-07 15:58:06
Autor: Heinzkalter
[...]

Pelna racja - tyle, że to jest inna patologia ruchu drogowego. Niezmienia to faktu, że klientami WORDow są w dużej mierze ci co os sobie mowią "jadę dynamicznie ale bezpiecznie"

hk

Data: 2011-10-07 16:02:16
Autor: MZ
W dniu 2011-10-07 15:58, Heinzkalter pisze:
Pelna racja - tyle, że to jest inna patologia ruchu drogowego.
Niezmienia to faktu, że klientami WORDow są w dużej mierze ci co os
sobie mowią "jadę dynamicznie ale bezpiecznie"

Pewnie właśnie dlatego, że za kapeluszowanie nie ma kar, a przynajmniej
nie są realnie stosowane. Karana jest jedna patologia, a tolerowana inna.

Data: 2011-10-06 14:31:56
Autor: PH

Użytkownik "Mikolaj Jopczynski, Tychy Online" <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:j6i4pg$70e$1inews.gazeta.pl...
Witajcie,

Stalo sie - zebralem komplecik i czeka mnie egz.

Za moim czasow (11 l temu) zaczynaly sie debilne pytania i rowne debilne odpowiedzi.

teraz jest podobnie.
moja rada:
wejdź na stronę worda. znajdź ranking "szkół jazd" (moim zdaniem powinno sie to nazywać szkoła zdawania na PJ, ale to na inny temat). znajdź "najlpeszą" "szkołę"
wykup 2h jazdy (i testy elektorniczne jeśli też musisz zdawać teorię)

powodzenia!!
Piotr

Data: 2011-10-06 20:05:40
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
PH, Thu, 6 Oct 2011 14:31:56 +0200, pl.misc.samochody:
wejdź na stronę worda. znajdź ranking "szkół jazd" (moim zdaniem powinno sie to nazywać szkoła zdawania na PJ, ale to na inny temat). znajdź "najlpeszą" "szkołę"

Ekhm. Ja tak z czystej ciekawości: który WORD to pokazuje? Bo na stronie
tego w Katowicach nie widzę (albom ślepy).

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-10-07 09:00:52
Autor: PH

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:uzz3u1ebrwmw$.dlgpedaluje.ile.moze...
[...]

np. wrocławski
z podziałem na ilości kursantów :)

Data: 2011-10-06 21:10:49
Autor: Mikolaj Jopczynski, Tychy Online
W dniu 2011-10-05 19:39, Mikolaj Jopczynski, Tychy Online pisze:
[...]

Czytam sobie co piszecie .... i mysle sobie - swiete krowy ;) Wszyscy jezdza 50 po miescie, a w trasie nikt nie dociska swoich konikow (tak tak, na autobhanie wszyscy jezdza:D)

Ludzie swieci - dziennie robie 200 km - wiec logiczne jest, ze szansa na kontrole jest sporo wieksza...

Gdzie napisalem, ze sie zale, ze nieslusznie, ze jest mi zle i w ogole potrzebuje przytulenia?

A fragmentu, gdzie pisalem o punktach za przekroczenie predkosci nikt nie zauwazyl? Czytacie wybiorczo...!?

Pytam jaka jest pogoda, a Wy odpowiadacie, ze dzisiaj byl fajny film w kinie.

M.

Data: 2011-10-06 22:06:21
Autor: Heinzkalter
[...]

Mimo twoich niewatpliwych zasług drogowych i zajebistości i wyśmienitości w kierowaniu samochodem - musisz iść na egzemin sprawdzający. Egzamin zweryfikuje twoje umiejetności, wiedzę i co najwazniejsze zdolność do kierowania pojazdem mechanicznym. Może taka straszna krzywda, ktora Tobie i innym sie przytrafila skloni cie do jakiejś refleksji. Jesli tak to dobrze i zycze powodzenia, a jeśli nie - to obyś komuś ani sobie nie zrobil krzywdy.

P.S. Za moich czasow a bylo to prawie 20 lat temu - egzaminator mial wydruk listy kursantow w formie tabelki - a tam przy nazwisku zdarzaly się ptaszki. Ptaszki oznaczaly, że klient zglasza się na egzamin po stracie prawa jazdy za wódeczkę - punktow jeszcze wtedy chyba nie było. I nad takim znaczkiem egzaminator mogl na chwilę dojść do jakichś wlasnych przemysleń i refleksji - co moglo mieć wplyw na wynik egzaminu. Jak jest teraz nie wiem - przypuszczam, że jest wieksza anonimowość na liście.

hk

Data: 2011-10-06 21:49:48
Autor: to
[...]

Nic nie zweryfikuje, to rodzaj kary.

[...]

Pewnie tęsknisz do tych czasów.

Data: 2011-10-07 08:28:15
Autor: Heinzkalter
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
Nic nie zweryfikuje, to rodzaj kary.

Tak kary kary - najglośniej zawsze skamlą ci "niesłusznie" ukarani

Pewnie tęsknisz do tych czasów.

Gdybym był egzaminatorem wyjatkowo skrupulatnie zwryfikowałbym umiejetności takiego "najlepszego" kierowcy. Niestety nie kazdy musi być kierowcą, nie kazdy ma do tego predyspozycje - a szczególnie ci, ktorzy notorycznie lamia przepisy.

Data: 2011-10-07 12:37:12
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 7 Oct 2011, Heinzkalter wrote:

Gdybym był egzaminatorem wyjatkowo skrupulatnie zwryfikowałbym umiejetności takiego "najlepszego" kierowcy.

  Ja w sprawie formalnej, chodzi o częste nieporozumienie.
  Sporo z kierowców łamiących przepisy czyni to *świadomie*.
  Oznacza to, że żaden egzamin ich nie wyłapie, bo aż tak
obywatelskiego nieposłuszeństwa nie będą wykazywać, żeby
zaraz na egzaminie ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-10-07 13:06:26
Autor: J.F
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
Użytkownik "Gotfryd Smolik news"  napisał w
[...]

Ale reszta czyni to nieswiadomie, i tych trzeba sprawdzic czy potrafia jezdzic.
A poniewaz nikt nie ma na czole wypisane, wiec trzeba sprawdzic wszystkich.

Watpliwosci mam tylko przy tych ktorzy zalapali punkty za predkosc czy parkowanie, a zdawali egzamin kontrolny w niedawnym czasie, powiedzmy do 1 roku :-)

Zreszta co tu gdybac - wszystkich obowiazkowo powinien psycholog odrzucic jeszcze przed egzaminem :-)

J.

Data: 2011-10-07 22:12:31
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 7 Oct 2011, J.F wrote:

Ale reszta czyni to nieswiadomie, i tych trzeba sprawdzic czy potrafia jezdzic.
A poniewaz nikt nie ma na czole wypisane, wiec trzeba sprawdzic wszystkich.

  Ha, ze względu na mocną losowość wyboru należałoby to stosować
dosłownie (znaczy "wszystkich", a nie "wszystkich którzy trafili
szóstkę na fotoradarach").

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-10-08 02:45:58
Autor: J.F.
Dnia Fri, 7 Oct 2011 22:12:31 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
On Fri, 7 Oct 2011, J.F wrote:
[...]

No to przeciez wszystkich, ktorzy popelnili duzo wykroczen drogowych.

J.

Data: 2011-10-08 11:34:11
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
Hello J.F.,

Saturday, October 8, 2011, 2:45:58 AM, you wrote:

[...]

Popełnili dużo wykroczeń czy dużo razy dali się złapać?

--
Best regards,

Data: 2011-10-08 12:55:29
Autor: Gotfryd Smolik news

On Fri, 7 Oct 2011, J.F wrote:
[...]

  Nie ma możliwości wyłapania. Fizycznie.
  Doskonale wiesz że wyłapywany jest promil z promila albo mniej.
  Pozostają literalnie wszyscy.

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-10-07 08:07:58
Autor: Artur Maśląg
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
W dniu 2011-10-06 22:06, Heinzkalter pisze:
(...)
[...]

Punkty to zdaje się mamy od 1984 (nie chce mi się teraz sprawdzać,
a PJ robiłem jeszcze wcześniej) i jakoś te ptaszki mi brzydko
pachną. Zastanawia mnie skąd w ośrodku informacja o przyczynie
utraty uprawnień.

I nad takim znaczkiem egzaminator mogl na chwilę dojść do jakichś
wlasnych przemysleń i refleksji - co moglo mieć wplyw na wynik egzaminu.

Egzaminator to ma egzaminować, a nie oceniać przez pryzmat swych
animozji czy osobistych sympatii.

Jak jest teraz nie wiem - przypuszczam, że jest wieksza anonimowość na
liście.

Jw.

Data: 2011-10-07 08:37:40
Autor: Heinzkalter
[...]

Nie bedę się upieral, ale chyba był to początek lat 90. Informacja do ośrodkow była przekazywana przez organy kierujące - wtedy to chyba Urzedy Rejonowe i na 100% informacja o przyczynie utraty prawa jazdy byla w zbiorczym arkuszu egzaminacyjnym. Wiem to od egzaminatora, z ktorym pracowalem. Czlowiek poważny więc nie mam prawa mu nie wierzyć.

hk

Data: 2011-10-07 13:11:03
Autor: J.F
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
UĹźytkownik "Artur Maśląg"  napisał w
[...]

Duzo pozniej.

a PJ robiłem jeszcze wcześniej) i jakoś te ptaszki mi brzydko
pachną. Zastanawia mnie skąd w ośrodku informacja o przyczynie
utraty uprawnień.

Chocby z wniosku delikwenta - pierwszy egzamin, rozszerzenie, przywrocenie uprawnien.
A przywrocenie to wtedy chyba tylko przez wode bylo.

Dzis moze byc o tyle inaczej ze liste drukuje komputer, miejsca na ptaszka w bazie danych nie ma, a raczej nikomu sie nie bedzie chcialo recznie przegladac papierow i dopisywac.
Zreszta Arturowi moglo sie wydawac - moze odhaczyl tych co juz zdali, a moze kierownik mu zaznaczyl tych co maja zdac :-)

Jak jest teraz nie wiem - przypuszczam, że jest wieksza anonimowość na
liście.

Jw.

Rownie dobrze jednak moze byc pole "cel egzaminu" - a tam wpis "przywrocenie uprawnien".

J.

Data: 2011-10-07 13:33:01
Autor: Artur Maśląg
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
W dniu 2011-10-07 13:11, J.F pisze:
Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w
(...)
Punkty to zdaje się mamy od 1984 (nie chce mi się teraz sprawdzać,

Duzo pozniej.

A od kiedy? Ja nie pamiętam jakoś szczególnie by ich nie było.
Znaczy kiedyś w Polsce nie było, to fakt, ale w 1994 były z całą
pewnością. Z drugiej strony jak się zastanowić dobrze to fakt
- chyba ich nie było na początku lat 90. Zaczynam coś kojarzyć
rok 1993. 18 lat temu?

Chocby z wniosku delikwenta - pierwszy egzamin, rozszerzenie,
przywrocenie uprawnien.
A przywrocenie to wtedy chyba tylko przez wode bylo.

Nawet jeśli, to było to takie częste? Wątpię. Znaczy nie mówię, że
to niemożliwe, ale jakoś się z tym ptaszkowaniem w takiej formie
nie spotkałem.

Dzis moze byc o tyle inaczej ze liste drukuje komputer, miejsca na
ptaszka w bazie danych nie ma, a raczej nikomu sie nie bedzie chcialo
recznie przegladac papierow i dopisywac.

Nawet jeśli, to nie zmienia to faktu, że egzamin powinien byś taki
sam, no chyba, że prawnie wprowadza jakąś formę zaostrzoną dla
recydywistĂłw.

Zreszta Arturowi moglo sie wydawac - moze odhaczyl tych co juz zdali, a
moze kierownik mu zaznaczyl tych co maja zdac :-)

W to jestem w stanie uwierzyć ;)

Rownie dobrze jednak moze byc pole "cel egzaminu" - a tam wpis
"przywrocenie uprawnien".

Tyle, że nie wiem czy może być podana przyczyna utraty.

Data: 2011-10-07 20:05:45
Autor: J.F.
Dnia Fri, 07 Oct 2011 13:33:01 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
[...]

No wiesz, jesli dzisiaj jest 180 tys, to podejrzewam ze i wtedy bylo 180
tys rocznie :-)

[...]
recydywistów.

Powienien, i formalnie moze nawet jest, ale co zrobisz ? :-)

Rownie dobrze jednak moze byc pole "cel egzaminu" - a tam wpis
"przywrocenie uprawnien".
Tyle, że nie wiem czy może być podana przyczyna utraty.

No i dlatego dawniej mogl sie egzaminator domyslec: pijak.
A dzis: pijak lub pirat. A on moze jest katolik i nie lubi obydwu :-)

J.

Data: 2011-10-08 02:12:22
Autor: tck

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1dplmpckx6lox.m1krcuwdmjsl$.dlg40tude.net...
[...]

a do tego jeszcze zlodziej
bo kazdy pijak to zlodziej;)

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2011-10-07 22:35:20
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-10-07, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

[...]

Egzamin tak, ale lżej bym oceniał człowieka po kursie niż takiego z
paroletnim stażem.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-10-07 14:15:53
Autor: Axel
"Artur Maslag" <futrzak@polbox.com> wrote in message

P.S. Za moich czasow a bylo to prawie 20 lat temu - egzaminator mial
wydruk listy kursantow w formie tabelki - a tam przy nazwisku zdarzaly
sie ptaszki. Ptaszki oznaczaly, ze klient zglasza sie na egzamin po
stracie prawa jazdy za wódeczke - punktow jeszcze wtedy chyba nie bylo.
Punkty to zdaje sie mamy od 1984 (nie chce mi sie teraz sprawdzac,
a PJ robilem jeszcze wczesniej)

Mocno przesadziles - wprowadzono w 1993 roku. Az poszukalem, bo bylem przekonany, ze na poczatku lat 90-tych jeszcze nie bylo punktow, bo pamietam jakies spotkanie z trafipaxem na Wislostradze...

--
Axel

Data: 2011-10-06 23:51:24
Autor: RoMan Mandziejewicz

Thursday, October 6, 2011, 9:10:49 PM, you wrote:

W dniu 2011-10-05 19:39, Mikolaj Jopczynski, Tychy Online pisze:

[...]

Czytam sobie co piszecie ....

Na razie odpowiadasz sam sobie...

i mysle sobie - swiete krowy ;) Wszyscy jezdza 50 po miescie, a w
trasie nikt nie dociska swoich konikow (tak tak, na autobhanie
wszyscy jezdza:D)

Ależ jeździmy. I jak dostaniemy mandat, to płacimy a nie jęczymy na
grupie.

Ludzie swieci - dziennie robie 200 km - wiec logiczne jest, ze szansa na
kontrole jest sporo wieksza...

No to najwyższy czas zainwestować. W nawigację z odpowiednimi POI oraz
w CB. Wyjdzie taniej niż mandaty i egzaminy.

Gdzie napisalem, ze sie zale, ze nieslusznie, ze jest mi zle i w ogole
potrzebuje przytulenia?

Ależ napisałeś.

A fragmentu, gdzie pisalem o punktach za przekroczenie predkosci nikt nie zauwazyl? Czytacie wybiorczo...!?

Naprawdę nikt?

Pytam jaka jest pogoda, a Wy odpowiadacie, ze dzisiaj byl fajny film w
kinie.

Nie - my mówimy, że jesteś pijany. A stare przysłowie pszczół mówi, że
jak piąta osoba Ci mówi że jesteś pijany, to choćbyś był abstynentem
od 30 lat, to jednak połóż się i wyśpij.

--
Best regards,

Data: 2011-10-08 02:16:05
Autor: tck

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomości news:1006463324.20111006235124pik-net.pl...
[...]

a co mu po nawi czy cb?
przycwaniakowal wjezdzajac przed czekajacych do skretu, a ze akurat przyuwazyli to sie za nim przejechali i jest kumulacja;)

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2011-10-08 06:57:07
Autor: Mikolaj Jopczynski, Tychy Online
W dniu 2011-10-08 02:16, tck pisze:

a co mu po nawi czy cb?
przycwaniakowal wjezdzajac przed czekajacych do skretu, a ze akurat
przyuwazyli to sie za nim przejechali i jest kumulacja;)

Jaki Ty jestes mONdry i wszystko wiesz .... :)

Akurat 8 pkt zarobilem na DK94 na prostym jak drut wylocie z olkusza, gdzie na 70 mialem oidp 115. Wiec nie cwaniakuj Ty...

M.

Data: 2011-10-08 08:37:54
Autor: Heinzkalter

"Mikolaj Jopczynski, Tychy Online" <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote in message news:j6ol72$s9k$1inews.gazeta.pl...
[...]

No i to jest po męsku sprawa postawiona. Zlamaleś przepisy bo jechaleś o 45 km/h za duzo, a że kolekcjonowaleś punkty, to teraz trzeba się zmierzyć z egzaminem.

hk

hk

Data: 2011-10-08 16:14:16
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-10-08 06:57, Mikolaj Jopczynski, Tychy Online pisze:
[...]

Ojoj - przekroczenie prędkości tylko o 45km/h? Słabo.

Data: 2011-10-07 06:23:20
Autor: megrims
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
W dniu 2011-10-05 19:39, Mikolaj Jopczynski, Tychy Online pisze:
Witajcie,

Stalo sie - zebralem komplecik i czeka mnie egz.

A ja mam od dłuższego czasu zero punktów :)

Chociaż się boje, że kiedyś zabraknie mi
cierpliwości, zacznę wyprzedzać tam, gdzie
nie powinienem i złapię komplet w 2 minuty.

Data: 2011-10-07 08:56:32
Autor: robot
On Wed, 05 Oct 2011 19:39:59 +0200, Mikolaj Jopczynski, Tychy Online wrote:

[...]

Ja popieram chyba jedyną odpowiedź, jaka padła w tym wątku. Weź se 2
godziny jazdy, facet Ci wszystko powie, pokaże gdzie w twoim mieście są
miejsca na których "uwalają" zdających itp.

Data: 2011-10-07 10:21:02
Autor: Mikolaj Jopczynski, Tychy Online
W dniu 2011-10-07 08:56, robot pisze:
[...]

Dokladnie takich odpowiedzi oczekiwalem, a nie prostowania mi kregoslupa jaki to jestem zly i niedobry kierownik.

Dzieki!

M.

Jakie zonki na egzaminie na PJ B?