Jakie zonki na egzaminie na PJ B?

Data: 2011-10-06 14:31:56
Autor: PH
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?

Użytkownik "Mikolaj Jopczynski, Tychy Online" <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:j6i4pg$70e$1inews.gazeta.pl...
Witajcie,

Stalo sie - zebralem komplecik i czeka mnie egz.

Za moim czasow (11 l temu) zaczynaly sie debilne pytania i rowne debilne odpowiedzi.

teraz jest podobnie.
moja rada:
wejdź na stronę worda. znajdź ranking "szkół jazd" (moim zdaniem powinno sie to nazywać szkoła zdawania na PJ, ale to na inny temat). znajdź "najlpeszą" "szkołę"
wykup 2h jazdy (i testy elektorniczne jeśli też musisz zdawać teorię)

powodzenia!!
Piotr

Data: 2011-10-06 20:05:40
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
PH, Thu, 6 Oct 2011 14:31:56 +0200, pl.misc.samochody:
wejdź na stronę worda. znajdź ranking "szkół jazd" (moim zdaniem powinno sie to nazywać szkoła zdawania na PJ, ale to na inny temat). znajdź "najlpeszą" "szkołę"

Ekhm. Ja tak z czystej ciekawości: który WORD to pokazuje? Bo na stronie
tego w Katowicach nie widzę (albom ślepy).

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-10-07 09:00:52
Autor: PH

[...]