Jakie zużycie paliwa w VW Polo 1.2 przy różnych prędkościach?

Data: 2011-05-18 16:17:08
Autor: rex
Jakie zużycie paliwa w VW Polo 1.2 przy różnych prędkościach?
Witam,

od kilku miesięcy paliwo jest coraz droższe i szukam sposobów na to,
żeby jeździć jak najbardziej ekonomicznie. Czytałem ostatnio sporo nt.
ecodrivingu. Z tego  co wyczytałem wynika, że najważniejsza zasada
ecodrivingu w cyklu pozamiejskim to jeżdżenie na wysokich biegach
najniższych możliwych obrotach bezpiecznych dla silnika.
Posiadam VW Polo 1.2 60KM. Niestety nie posiadam komputera
pokładowego, a ciekawi mnie ile to auto pali przy podanych niżej
prędkościach:
- 60 km/h na IV biegu,
- 70 km/h na IV biegu,
- 80 km/h na IV biegu,
- 80 km/h na V biegu,
- 90 km/h na V biegu,
- 100 km/h na V biegu.

Chodzi mi o zużycie paliwa w warunkach, gdy silnik jest mało
obciążony, tzn. kierowca jedzie sam, bez pasażerów i bez ciężkiego
bagażu. Droga jest równa, płaska, bez wybojów. Nie jest ani z wiatrem
ani pod wiatr.

Jeśli ktoś z Was ma inne auto o podobnej mocy i pojemności co moje
Polo, również proszę o informację ile pali przy ww. prędkościach.

Z góry dziękuję.

Pozdrawiam,
Rex

Jakie zużycie paliwa w VW Polo 1.2 przy różnych prędkościach?