Jakie zwi±zki zawodowe będ± się u nas domagać podwyżek pensji?

Data: 2013-03-21 19:03:47
Autor: boukun
Jakie zwi±zki zawodowe będ± się u nas domagać podwyżek pensji?
Lufthansa strajkuje. Odwołano ok. 700 lotów
PAP / slo

Personel naziemny Lufthansy rozpocz±ł w czwartek rano we Frankfurcie nad Menem oraz kilku innych niemieckich portach lotniczych strajk ostrzegawczy. Lufthansa odwołała blisko 700 lotów. Zwi±zek zawodowy pracowników sektora usług Verdi domaga się podwyżek.
O godz. 5 pracę przerwali pracownicy Lufthansy w największym niemieckim porcie lotniczym Frankfurcie nad Menem oraz w Monachium i Duesseldorfie. Skutki akcji będ± odczuwalne także na innych niemieckich lotniskach.

W wyniku akcji protestacyjnej we Frankfurcie ucierpiało kilka tysięcy pasażerów - poinformowała telewizja publiczna ARD. Linie lotnicze anulowały przede wszystkim poł±czenia pomiędzy miastami w Niemczech oraz na terenie Europy, natomiast loty międzykontynentalne miały odbywać się zgodnie z rozkładem. Strajk ma potrwa do godz. 12.

Celem zwi±zku zawodowego Verdi jest wywarcie presji na pracodawcę przed zapowiedzian± na pi±tek kolejn± rund± rozmów z zarz±dem spółki.

W obecnych negocjcjach Verdi domaga się dla około 33 tys. pracowników podwyżki płac o 5,2 proc. i ochrony przed zwolnieniami. Zarz±d Lufthansy chce natomiast, by pracownicy zrezygnowali z podwyżek i zgodzili się na wydłużenie czasu pracy. Lufthansa wdraża od ubiegłego roku program restrukturyzacji koncernu, tłumacz±c to konkurencj± ze strony azjatyckich linii lotniczych.

Janine Peltier z hamburskiego oddziału Verdi powiedziała agencji dpa, że nie widzi szansy na szybkie porozumienie z Lufthans±. - Stanowisko pracodawcy jest dla nas prowokacj±. Jeżeli nie pokażemy teraz naszej siły, to potem będzie bardzo trudno doj¶ć do porozumienia - powiedziała przedstawicielka zwi±zku zawodowego.

http://www.deon.pl/wiadomosci/swiat/art,12954,lufthansa-strajkuje-odwolano-ok-700-lotow.html

Kiedy u nas jakie¶ zwi±zki zawodowe zaczn± się domagać jakichkolwiek podwyżek, dla zniewolonego i najbardziej poniżonego w Europie narodu polskiego?

boukun

Data: 2013-03-21 19:18:23
Autor: GoD is The best And Fuck The Rest.
[...]

A od kiedy to zwiazki zawodowe w polsce dbaja o Jeleni ?

Data: 2013-03-21 19:19:02
Autor: u2
Jakie związki zawodowe będą się u n as domagać podwyżek pensji?
W dniu 2013-03-21 19:03, boukun pisze:
Kiedy u nas jakieś związki zawodowe zaczną się domagać jakichkolwiek
podwyĹĽek, dla zniewolonego i najbardziej poniĹĽonego w Europie narodu
polskiego?

Zniewolony i ponizony to ty jestes bekon, ale nie myl tepy romaniuku siebie z dumnymi i zaradnymi Polakami...-;)

Data: 2013-03-21 20:13:54
Autor: boukun
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:514b4f15$0$26694$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Takich zaradnych jak ty, to palcem w dupie namacał...

A przez tą tępą "dumę" Polaków, Polska tak stoi jak stoi, w ogonie cywilizowanego świata...

boukun

Data: 2013-03-21 20:21:06
Autor: u2
W dniu 2013-03-21 20:13, boukun pisze:
[...]

No ty tkwisz w ogonie i bawisz sie pluszowymi misiakami. Ale ty tepy romaniuku zaden Polak tylko ubek...-;)

Data: 2013-03-21 20:27:01
Autor: boukun
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:514b5da1$0$1217$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja jestem indywiduum i nic nie mogę zmienić, mając przeciwko sobie tyle tępactwa twojego moherowego pokroju...

boukun

Data: 2013-03-21 20:30:48
Autor: u2
W dniu 2013-03-21 20:27, boukun pisze:
No ty tkwisz w ogonie i bawisz sie pluszowymi misiakami. Ale ty tepy
romaniuku zaden Polak tylko ubek...-;)

Ja jestem indywiduum i nic nie mogę zmienić, mając przeciwko sobie tyle
tępactwa twojego moherowego pokroju.

Tepy moher jest od ciebie o niebo inteligentniejszy, bekon...-;)

Data: 2013-03-21 20:32:08
Autor: boukun
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:514b5fe7$0$1262$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Już ci napisałem, że dlatego Polska tak stoi jak stoi i jesteśmy biernym i najbardziej zniewolonym narodem w Europie..., bez niczego, nic nie ma, tylko kościoły i tego wam potrzeba do życia...

boukun

Data: 2013-03-21 20:22:08
Autor: GoD is The best And Fuck The Rest.
W dniu 2013-03-21 19:19, u2 pisze:
[...]

Mowisz o tych 3 milionach dumnych co to zapierdaljaa na zmywaku i podcieraja dupy esesesmanom ?

Data: 2013-03-21 20:27:36
Autor: u2
W dniu 2013-03-21 20:22, GoD is The best And Fuck The Rest. pisze:
[...]

Najpierw slownik do reki, a nastepnie back to school lelaku...-;)

Data: 2013-03-21 20:39:12
Autor: GoD is The best And Fuck The Rest.
W dniu 2013-03-21 20:27, u2 pisze:
[...]

Bo co mi zrobisz pizdo niedomyta ?

Jakie zwi±zki zawodowe będ± się u nas domagać podwyżek pensji?