Jakie żywotne / "wolno-przepalające się" żarówki H4 ? (Peugeot Partner)

Data: 2010-04-20 15:35:00
Autor: Borys Pogoreło
Jakie żywotne / "wolno-przepalające się" żarówki H4 ? (Peugeot Partner)
Dnia Tue, 20 Apr 2010 15:32:37 +0200, Aleksander napisał(a):

Polecono mi tu na grupie Tungsram H4 MEGA LIGHT (+60%) ...
OK, świecą przyzwoicie... ale przepalają się nieco za często.

Średnio co 3-4 miesiące (6000-8000km).

 Zdecydowanie masz coś nie tak z elektryką albo TTTM. Ja przez 4 lata H4
wymieniałem raz - razem z reflektorami.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-04-20 06:37:43
Autor: WS
Jakie żywotne / "wolno-przepalające się" żar ówki H4 ? (Peugeot Partner)
On 20 Kwi, 15:35, Borys Pogoreło <bo...@pl.edu.leszno> wrote:
Dnia Tue, 20 Apr 2010 15:32:37 +0200, Aleksander napisa (a):

> Polecono mi tu na grupie Tungsram H4 MEGA LIGHT (+60%) ...

 Zdecydowanie masz co nie tak z elektryk albo TTTM. Ja przez 4 lata H4
wymienia em raz - razem z reflektorami.

trudno powiedziec..., wiekszosc (wszystkie?) firmowe zarowki typu
"+40%...60%" przepalaja sie szybko...
jesli ma swiecic dluzej, to jakies "firmowe" najzwyklejsze... ;)

WS

Data: 2010-04-20 09:04:56
Autor: Pszemol
"BorysPogoreło" <borys@pl.edu.leszno> wrote in message news:xm2upy4ng3v9.y79g3f01k170.dlg40tude.net...
[...]

A czemu z reflektorami? Ciekawe...

Data: 2010-04-20 07:32:35
Autor: Adam Adamaszek
On 20 Kwi, 09:04, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:

> Zdecydowanie masz coś nie tak z elektryką albo TTTM.
> Ja przez 4 lata H4 wymieniałem raz - razem z reflektorami.

A czemu z reflektorami? Ciekawe...

Bo slabiej swieca juz po trzech latach?

BMW zaleca wymiane co trzy lata, nie bez kozery zreszta.

pozdr
AA

Data: 2010-04-20 13:28:51
Autor: Pszemol
"Adam Adamaszek" <cabecao1@gmail.com> wrote in message news:a4f165a4-8aa9-4316-a734-5f46b469ae2cx38g2000vbx.googlegroups.com...
> [...]

A czemu z reflektorami? Ciekawe...

Bo slabiej swieca juz po trzech latach?

BMW zaleca wymiane co trzy lata, nie bez kozery zreszta.

Dobre. A silnik co ile lat zalecają wymieniać bo traci kompresję?

Czy możesz mi zacytować takie zalecenie pochodzące od BMW?

Data: 2010-04-20 16:46:15
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Tue, 20 Apr 2010 09:04:56 -0500, Pszemol napisał(a):

Zdecydowanie masz coś nie tak z elektryką albo TTTM.
Ja przez 4 lata H4 wymieniałem raz - razem z reflektorami.

A czemu z reflektorami? Ciekawe...

 Bo stłuczony reflektor kiepsko świeci, a wymieniać jednego sensu nie ma.

 Auto sprzedałem wciaż z tymi samymi żarówkami.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-04-20 13:29:15
Autor: Pszemol
"BorysPogoreło" <borys@pl.edu.leszno> wrote in message news:1hrs4oc2zlxf8$.1rwsstj358p1l$.dlg40tude.net...
[...]

Ano... jasne, stłuczony to inna sprawa.

Jakie żywotne / "wolno-przepalające się" żarówki H4 ? (Peugeot Partner)