Jakie żywotne / "wolno-przepalające się" żarówki H4 ? (Peugeot Partner)

Data: 2010-04-20 16:51:41
Autor: tor
Jakie żywotne / "wolno-przepalające się" żarówki H4 ? (Peugeot Partner)
Polecono mi tu na grupie Tungsram H4 MEGA LIGHT (+60%) ...
OK, świecą przyzwoicie... ale przepalają się nieco za często.

Średnio co 3-4 miesiące (6000-8000km).

Albo masz cos z elektryka, albo mocowanie zarowki uszkodzone. Mamy w firmie Berlingo z '2006r  (blizniak partnera)i zarowki sa tam od momentu kupna ,czyli od 3 lat, jak posiadamy auto. Nikt ich nie wymienial, a auto naprawde sporo jezdzi. Do tego z wlasnego doswiadczenia wiem, ze Tungsram Megalight H4 sa jednymi z zywotniejszych zarowek. W drugim aucie mam H1 i tam OsramNightbreaker wytrzymaly 2 lata (jakies 30tys km, glownie miasto), a ponoc przepalaja sie co kilka miesiecy.
Wracajac do tematu. Mozesz poszukac zarowek Narva, ew cos Z osram'a, ale najpierw sprawdz instalacje.

Pozdrawiam
 Tor

Jakie żywotne / "wolno-przepalające się" żarówki H4 ? (Peugeot Partner)