Jakiego auta elektrycznego chcą polscy kierowcy?

Data: 2017-11-09 12:28:47
Autor: Kris
Jakiego auta elektrycznego chcą polscy kierowcy?
W dniu czwartek, 9 listopada 2017 16:55:50 UTC+1 użytkownik T. napisał:
Spółka ElectroMobility Poland zleciła Kantar TNS wykonanie kompleksowych badań  na temat, jakiego auta elektrycznego chcą polscy kierowcy?

Okazuje się, że 73% ankietowanych zastanawiało się nad zakupem samochodu elektrycznego. Najważniejszymi kryteriami branymi pod uwagę przy zakupie były: pojemność min. 4 osoby, długa gwarancja oraz dobra dostępność do usług serwisowych. O zakupie zdecydowałaby ekonomia, ekologia, cena oraz dostępność infrastruktury do ładowania.

Akurat uwierzę że dla ankietowani ekologie wymienili. Garstka ekooszołomów pewnie kupiłaby elektryka ze wzgledu na ekologię ale większość akurat to kryterium miałoby w głebokim poważaniu.

Data: 2017-11-10 11:02:54
Autor: Poldek
W dniu 2017-11-09 o 21:28, Kris pisze:
[...]

Nie mierz innych swoją miarą.

Data: 2017-11-10 02:07:03
Autor: przemek.jedrzejczak
Jakiego auta elektrycznego chcą polscy kierowcy?
-- Nie mierz innych swoją miarą.

przyganial kociol garnkowi ... sam kupiles benzynowe auto od najwiekszego truciciela w USA i prawdopodobnie Europie, wstyd :-)

Data: 2017-11-10 11:09:26
Autor: Myjk
Jakiego auta elektrycznego chcą polscy kierowcy?
Fri, 10 Nov 2017 02:07:03 -0800 (PST), przemek.jedrzejczak@gmail.com
przyganial kociol garnkowi ... sam kupiles benzynowe auto od najwiekszego
truciciela w USA i prawdopodobnie Europie, wstyd :-)

Zafiksowany jesteś...

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-11-10 02:23:27
Autor: przemek.jedrzejczak
Jakiego auta elektrycznego chcą polscy kierowcy?
Data: 2017-11-10 11:49:17
Autor: Myjk
Jakiego auta elektrycznego chcą polscy kierowcy?
Fri, 10 Nov 2017 02:23:27 -0800 (PST), przemek.jedrzejczak@gmail.com
nie tylko ja :-)

Tylko Ty jesteś zafiksowany do tego stopnia, że nawet ksywy Ci się pie*dololooo. :P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-11-10 03:10:55
Autor: Kris
W dniu piątek, 10 listopada 2017 11:02:51 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:

> Garstka ekooszołomów pewnie kupiłaby elektryka ze wzgledu na ekologię ale większość akurat to kryterium miałoby w głebokim poważaniu.
> Nie mierz innych swoją miarą.

Dlatego napisałem ze garstka ekooszołomów jest. I dla nich w takich ankietach np głównym kryterium będzie ekologia aczkolwiek jak przyjdzie im faktycznie płacić za auto i wyjdzie ze ekologiczne droższe od nieekologicznego o 50% to nagle zapał do zakupu ekoauta spadnie.

Data: 2017-11-10 11:39:39
Autor: T.
[...]

Ja patrzyłbym na to nie tylko pod kątem kosztów paliwa, ale także pod kątem niezawodności. Według mnie elektryki powinny być zdecydowanie bardziej niezawodne z powodu niemania wielu zawodnych części (silnika i całego układu zasilania/wydechowego). Co ciekawe - popierdółki zamontowane w aucie elektrycznym też powinny być bardziej niezawodne - nadwozie nie ma drgań pochodzących od silnika (te z drogi są porównynwalne).