Jakiego auta najlepiej szukać?

Data: 2009-08-11 08:35:15
Autor: Grzegorz Prędki
Jakiego auta najlepiej szukać?
maxknowledge pisze:
Witam,

do tej pory jeĽdziłem Citroenem Xanti± 1.6 - jednak te auto jak dla
mnie za dużo pali mimo zainstalowanego gazu i nie posiada klimatyzacji

Ti ile CI takie auto pali? Mi rover 400 1,6 palil w miescie 12l, w trasie 9 LPG. Teraz chwilowo jezdze golfem 2 1,6TD i mimo tego, ze w trasie da sie zejsc ponizej 5l/100km to ekonomicznie wcale nie wychodzi taniej. W miescie jeszcze nie wiem ile pali, ale ile moze byc taniej? 2zl? Oplaca sie chyba dopiero gdy robisz jakies kosmiczne przebiegi tylko i wylacznie w miescie.

Data: 2009-09-04 10:15:22
Autor: maxknowledge
Jakiego auta najlepiej szuka�?
On 11 Sie, 08:35, Grzegorz Pr�dki <"klark[USUN"@TO][malpa]
transkomp.com> wrote:
maxknowledge pisze:

> [...]

taniej. W miescie jeszcze nie wiem ile pali, ale ile moze byc taniej?
2zl? Oplaca sie chyba dopiero gdy robisz jakies kosmiczne przebiegi

10L gazu w mieście 9l na trasie, do tego tym autem nie ma mowy o
wyprzedzaniu, chyba ĹĽe wyprzedzanie rykszy. To auto dla jakiegoĹ›
samobójczego japońca... Pędzi jak szalone ale długo się rozpędza.

Myślę o Peugeocie 206 w hdi - tyle, że jedyne minusy to że tym trzęsie
i znosi jak dupą w niemieckim pornosie. Toyota Yaris, za sam kształt
wnętrza :) Reno Clio II... najbardziej :) tyle, że trudno mnie znaleźć
coĹ› uszkodzonego do naprawy lakierniczej - mam jÄ… za darmo.

Pozdrawiam.

Jakiego auta najlepiej szukać?