Jakiego crossa kupić?

Data: 2010-11-20 13:30:59
Autor: Grziesiek2010
Jakiego crossa kupić?
Witam
Planuje kupic crossa ale uzywanego lecz nie wiem jakiego, co polecacie??
Kasy bede mial do 3 ty¶.
Jaki bedzie najlepszy?? dwusuw czy czterosuw??

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2010-11-20 15:25:59
Autor: kamil1717benio
Jakiego crossa kupić?
Grziesiek2010napisal

[...]

 zalezy 2suw ma lepszego "kopa" a 4suw mniej pali :)

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2010-11-20 17:11:35
Autor: Magic
Jakiego crossa kupić?
Grziesiek2010 napisał(a):
Witam
Planuje kupic crossa ale uzywanego lecz nie wiem jakiego, co polecacie??

Podobno pomarańczowe som najszypsze, ale zielone, czerwone i niebieskie też dajom rade.
JeĽdziłe¶ już w ogóle czym¶ takim ? Bo może spróbuj najpierw ? No i czy rozróżniasz crossa od enduro ?

Kasy bede mial do 3 ty¶.

Mało. Będzie raczej mocno zużyty. No i dolicz jakie¶ 1-1.5k na ciuchy (je¶li nowe).

Jaki bedzie najlepszy?? dwusuw czy czterosuw??

Dwusuwy działaj± zerojedynkowo - albo pyta, albo zdycha. Trzeba umieć pracować gazem i sprzęgłem. Czterosuwy wybaczaj± więcej i s± trwalsze, ale zazwyczaj s± cięższe i słabsze. Na pocz±tek do 150 ccm 2T lub do 250 ccm 4T.
Ten wygl±da nieĽle: http://otomoto.pl/kawasaki-kmx-igla-zarejestrowany-M2333603.html

I nie wierz w to że za 3 tysie kupisz nowy motocykl który będzie cokolwiek wart. Używka renomowanej firmy (KTM, Honda, Kawasaki, Yamaha, Aprilia, Husqvarna itp) może się przynajmniej nadawać do remontu i s± do nich czę¶ci i serwis.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2010-11-21 01:11:44
Autor: Wojtek Sobociński
Jakiego crossa kupić?
Kasy bede mial do 3 ty¶.

Za 2300 niedawno był na alledrogo xt 600 na czę¶ci bez możliwo¶ci rejestracji... Za 3K to trupa do remontu może da się kupić.

Mało. Będzie raczej mocno zużyty. No i dolicz jakie¶ 1-1.5k na ciuchy
(je¶li nowe).

Nowe buty się mieszcz± w tym zakresie ;)

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2010-11-21 15:01:32
Autor: Rafał Tomaszewski
Jakiego crossa kupić?
W dniu 2010-11-20 14:30, Grziesiek2010 pisze:
Witam
Planuje kupic crossa ale uzywanego lecz nie wiem jakiego, co polecacie??
Kasy bede mial do 3 ty¶.
Jaki bedzie najlepszy?? dwusuw czy czterosuw??

cze¶ć,

ogólnie chłopaki maja racje ale tak mocno bym nie dramatyzował, trzy klocki to budżet i nie kmińmy czy mały czy duży ot taki i tyle, prawda jest taka że jak kupujesz moto za 10,15,20 tys to zawsze jest mało......:) więc nie kombinujmy a postarajmy sie pomóc chłopakowi.

Generalnie każdy budżet obarczony jest jakim¶ kompromisem. Za 3k można kupić albo co¶ do jazdy albo sie dobrze ubrać. Jak kwote podzieli na motor do remontu i ciuchy bo "obowi±zkowo" to będzie modlił się nad popsutym motorem ubrany w kask buzzer i buty więc t± opcje bym odrzucił.

Przy tych dywagacjach trzymał bym sie a może próbował trzymać zasady "tanie mięso psy jedz±" czy kupić raz a dobrze bo wyjdzie i tak taniej.

po Primo kupił bym motor - chyba w kwocie 2500zł poszedł bym w DT 125, może crm 125 - będzie jechało a nie ubije a dwa że jest szansa wyrwać jak±¶ mniej ukatowan± sztuke niż kx,cr,rm itp. fullcrossy

zostaje 500zł piekny kawalerze na zabezpieczenie się przed skutkami kontaktu z 25-30KM i najmocniej chronił bym to co najcenniejsze czyli łeb. Kapelusz za 300zl da się kupić już DOBRY czyli co¶ co już będzie chronić a nie tylko imitować ochrone + google za 100/150 zł też dobre.
50 na wache:

Wiem wiem buty buzzer nakolanniki itp. wszystko się zgadza ale BUDŻET:)...

Buty założy jakie¶ górskie ubierze się jak człowiek na grzyby i też tak zacznie jeĽdzić jak by na grzyby jechał przecież nikt nie każe odwijać.

Jak mu się spodoba dozbiera na buty też dobre min 500/700zł
buzzer i komplet ciuchów ok 500/700
  i MONALATAĆ :)

Po tym jak uzbiera na to okaże się że DT to za mało sprzeda bez straty lub z niewielk± i kupi co¶, ale wtedy już będzie wiedział co

bajdełej:
Jaki¶ czas temu bylem na takich towarzyskich zawodach w Rykach, wpadli¶my tak grup± z 6 chłopa i zrobili dla nas klasę osobn± bo ogólnie zawody robili pod swoich rajderów ( poziomie pocz±tkuj±cym ) i nijak do niej nie pasowali¶my:) Zawody sponsorowała chyba mleczarnia więc było fajowo.
Powiem tak wrażenie jakie zrobił na nas miejscowy chłopak na wykatowanej do granic możliwo¶ci DT chyba 50 lub 80 ciężko było opisać: oczywi¶cie wygrał zawody w swojej klasie i objechał pięknych chłopców na pięknych motorkach w pięknych ciuchach.
Jako że za II miejsce dostałem 200zł oddałem chłopakowi cał± sw± wygran± i jeszcze stówkę dołożyłem  aby kupił sobie cokolwiek bo brakowało mu wszystkiego ale na pewno nie techniki. Więc nie ma co kombinować ze kasy mało jak s± chęci to wszystko da się.

pozdrawiam
rafał
450exc
250sxf

Data: 2010-11-21 15:39:49
Autor: Piotr Rezmer
Jakiego crossa kupić?
Rafał Tomaszewski pisze:

Wiem wiem buty buzzer nakolanniki itp. wszystko się zgadza ale BUDŻET:)...

Buty założy jakie¶ górskie ubierze się jak człowiek na grzyby i też tak
zacznie jeĽdzić jak by na grzyby jechał przecież nikt nie każe odwijać.

Nie wiem, czy jednak nie postawiłbym w pierwszej kolejno¶ci na buty. U mnie zawsze najbardziej były narażone nogi, póĽniej żebra. Wła¶ciwie nigdy nie przywaliłem bańk±.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2010-11-21 16:26:51
Autor: Magic
Jakiego crossa kupić?
W dniu 2010-11-21 15:39, Piotr Rezmer pisze:
Rafał Tomaszewski pisze:

Wiem wiem buty buzzer nakolanniki itp. wszystko siÄ™ zgadza ale
BUDŻET:)...

Buty założy jakieś górskie ubierze się jak człowiek na grzyby i też tak
zacznie jeździć jak by na grzyby jechał przecież nikt nie każe odwijać.

Nie wiem, czy jednak nie postawiłbym w pierwszej kolejności na buty. U
mnie zawsze najbardziej były narażone nogi, później żebra. Właściwie
nigdy nie przywaliłem bańką.

Też bym za tym optował - buty, nakolanniki, buzer. Pierwsze jazdy robiłem w swoim antycznym, wyklepanym do granic Nolanie co go z pierwszą VFR dostałem. Z butami jest jeszcze taka sprawa, że podnóżki w endurakach zjadają podeszwy w zwykłych butach na dzień dobry.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2010-11-21 17:22:26
Autor: Rafał Tomaszewski
Jakiego crossa kupić?
W dniu 2010-11-21 16:26, Magic pisze:

[...]

zgadzam się ze najłatwiej o kontuzje 1.nogi, 2.kolano, itd.

pewnie że jak ma stary kapelusz to najlepiej kupić buty, ale jak nie ma nic na głowę to nie wyobrażam sobie jazdy w butach bez kasku a w czapce.

w każdym razie nie polecam kupować wszystko z najniższej półki bo efekt jest taki że ma się wszystko i nic i po krótkim czasie trzeba wszystko wymieniać. Pomijam to że te najtańsze rzeczy nie nadają się do niczego.

pozdrawiam
Rafał
450exc
250sxf

ps. wiedziałem że będą głosy że jednak gira ważniejsza niż łeb:)

Data: 2010-11-21 19:21:42
Autor: Wojtek Sobociński
Jakiego crossa kupić?
wiedziałem że będą głosy że jednak gira ważniejsza niż łeb:)

Ja teĹĽ jeĹĽdĹĽÄ™ na niskobudĹĽetowym motocyklu i teĹĽ jeszcze nie mam butĂłw.
Na razie muszą mi wystarczyć takie ze sklepu bhp za 150 zł. Wysokie, sznurowane, nieprzewiewne i z okutym czubem. I chociaż kusi mnie żeby na wiosnę kupić najpierw buty to jednak raczej kupię dobry kask bo teraz jeżdżę w G-macu.

Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki
XTZ 750 '91
Podkowa Leśna

Data: 2010-11-21 16:55:04
Autor: Grziesiek2010
Jakiego crossa kupić?
Rafał Tomaszewskinapisal

[...]

Dzieki za rade... :]

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2010-11-21 18:01:43
Autor: Piotr Rezmer
Jakiego crossa kupić?
Grziesiek2010 pisze:
Dzieki za rade... :]

To jeszcze wpisz w google NETykieta i zacznij ci±ć cytaty.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2010-11-21 17:49:07
Autor: Grziesiek2010
Jakiego crossa kupić?

To jeszcze wpisz w google NETykieta i zacznij ci±ć cytaty.

Piepsz sie

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2010-11-21 19:18:16
Autor: Arni
Jakiego crossa kupić?
Grziesiek2010 pisze:

To jeszcze wpisz w google NETykieta i zacznij ci±ć cytaty.

Piepsz sie

po pierwsze słownik ortograficzny polecam
po drugie jak sie nie umiesz zachować to lepiej milcz. Bo ze nie wpisałems w googla zapytania o netykiete to widac

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-11-21 18:29:20
Autor: Grziesiek2010
Jakiego crossa kupić?
Arninapisal

Grziesiek2010 pisze:

[...]

no i co z tego co?
Lepiej sie nie odzywaj

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2010-11-21 20:12:36
Autor: Arni
Jakiego crossa kupić?
Grziesiek2010 pisze:

[...]

a to z tego, że wpierdalasz sie na czyje¶ podwórko i jak ktos Ci grzecznie zwraca uwage, że zachowujesz sie niestosownie to jeszcze sie rzucasz jak dres.
Nawet nie masz swiadomosci ze nie piszesz na jakiegos sikacza.pl tylko na duż± grupe usenetow± na której obowi±zuje netykieta czy Ci sie to podoba czy nie. Co sie dzieje na sikaczu to mi powiewa ale skoro jestes w usenecie wiec sie zachowuj. Albo wypierdalaj.

PS: wszystkie niezrozumiale słowa uzyte przeze mnie wrzuc do googla (o ile potrafisz) to poznasz ich znaczenie.

Data: 2010-11-21 21:19:11
Autor: Grziesiek2010
Jakiego crossa kupić?
Arninapisal

Grziesiek2010 pisze:

[...]

Wiesz co sam wypierdalaj i mnie nie wkurwiaj przychlascie NIe pytałem Cie o zdanie wiec zamknij morde
A Ty nie uzywasz tez netykiety bo widac...

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2010-11-21 23:45:05
Autor: PawelK vel Pablo
Jakiego crossa kupić?
Dnia 325 roku bież±cego, Grziesiek2010 zeznał(a) jak następuje:

> PS: wszystkie niezrozumiale słowa uzyte przeze mnie wrzuc do googla
> (o ile potrafisz) to poznasz ich znaczenie.  Wiesz co sam wypierdalaj i mnie nie wkurwiaj przychlascie NIe pytałem Cie o zdanie wiec zamknij morde
A Ty nie uzywasz tez netykiety bo widac...

AAAAAAAAAAAAA Kupię tanio plonkownicę, może być używana.

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2010-11-22 02:17:09
Autor: Wojtek Sobociński
Jakiego crossa kupiæ?
Dnia 325 roku bieżącego, Grziesiek2010 zeznał(a) jak następuje:

Szkoda twojego czasu...

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2010-11-22 08:21:09
Autor: Arni
Jakiego crossa kupić?
Grziesiek2010 pisze:

PS: wszystkie niezrozumiale słowa uzyte przeze mnie wrzuc do googla (o
ile potrafisz) to poznasz ich znaczenie.

Wiesz co sam wypierdalaj i mnie nie wkurwiaj przychlascie NIe pytałem Cie o zdanie wiec zamknij morde

jak widac nic nie zrozumiałes. Co bylo do udowodnienia

A Ty nie uzywasz tez netykiety bo widac...

masz paru kolegów w Twoim stylu? bo potrzebuje wiecej pretekstów zeby t± gówniana bramke wkoncu odci±c od usenetu, Także zapraszam, niech pisz±

Data: 2010-11-21 21:08:37
Autor: Magic
Jakiego crossa kupić?
Grziesiek2010 napisał(a):

To jeszcze wpisz w google NETykieta i zacznij ci±ć cytaty.

Piepsz sie

A ty przywitaj się z kolegami.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2010-11-21 23:28:53
Autor: Jacot
Jakiego crossa kupić?
Magic <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> wrote:

A ty przywitaj się z kolegami.

To zbyt subtelne, jednak.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-11-22 09:03:43
Autor: Rafał Tomaszewski
Jakiego crossa kupić?
W dniu 2010-11-21 18:49, Grziesiek2010 pisze:

To jeszcze wpisz w google NETykieta i zacznij ci±ć cytaty.

Piepsz sie

aaaa, to ładnie się przedstawiłes przed milionami słuchaczy:)

Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Chłopaki przeprasza Was wszystkich mieli¶cie racje buty s± ważniejsze....

pozdrawiam
rafał
450exc
250sxf

Data: 2010-11-22 09:07:26
Autor: Don Pedro
Jakiego crossa kupić?
W dniu 2010-11-22 09:03, Rafał Tomaszewski pisze:
Chłopaki przeprasza Was wszystkich mieliście racje buty są ważniejsze....

Taaaa jest. W ĹĽadnym wypadku niech nie kupuje kasku.

Pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-11-22 09:06:54
Autor: masti
Jakiego crossa kupić?
Dnia pięknego Mon, 22 Nov 2010 09:07:26 +0100 osobnik zwany Don Pedro
wystukał:

W dniu 2010-11-22 09:03, Rafał Tomaszewski pisze:
Chłopaki przeprasza Was wszystkich mieliście racje buty są
waĹĽniejsze....

Taaaa jest. W ĹĽadnym wypadku niech nie kupuje kasku.

niech poszuka na bankomacie, będzie za darmo :)

--
BMW R110GS
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-22 13:31:00
Autor: Grziesiek2010
Jakiego crossa kupić?
Sory chlopaki za to co powyzej ale mnie dwa dni w domu nie bylo i moj glupi brat dorwal kompa...

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2010-11-22 13:33:11
Autor: Robert Rędziak
Jakiego crossa kupić?
On Mon, 22 Nov 2010 13:31:00 +0000 (UTC), Grziesiek2010
<grzesiek.f@_NOSPAM_vp.pl> wrote:
Sory chlopaki za to co powyzej ale mnie dwa dni w domu nie bylo i moj glupi brat dorwal kompa...

 To w tubę go. Gorzej, je¶li brat jest wyimaginowany ;)

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-11-22 14:06:18
Autor: Grziesiek2010
Jakiego crossa kupić?
Robert Rędziaknapisal

[...]

Nie no naserio, nikomu nie zycze takiego uposledzonego brata jak mam ja :/

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2010-11-22 14:40:54
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Jakiego crossa kupić?
Grziesiek2010 napisał(a):
Planuje kupic crossa ale uzywanego lecz nie wiem jakiego, co polecacie??

kup cross-posta, w tej cenie spokojnie sie zmiescisz

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Jakiego crossa kupić?