Jakiego kleju użyć?

Data: 2010-12-28 14:43:02
Autor: Ewa
Jakiego kleju użyć?
Wjechałam w pryzmę zmarzniętego śniegu i skończyło się to odłamaniem się
kawałka ramki do tablicy rejestracyjnej oraz pęknięciem ramki w innym miejscu.
Uszkodzeniu uległa ta część na której napisane jest miejsce zakupu samochodu.
Wiem, że z tym można nie tylko żyć, ale nawet jeździć :-), chciałabym jednak
to naprawić.
Pytanie dotyczy kleju, który najlepiej by się do tego nadawał, biorąc pod uwagę
cienkość odłamanej części (ok. 2 mm), niemożliwość dłuższego dociskania
w trakcie wiązania się kleju, a także konieczność trzymania kleju zarówno
w ujemnych jak i dodatnich temperaturach.

Bardzo proszę o rady.

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2010-12-28 14:51:51
Autor: marek
Jakiego kleju użyć?
Bardzo proszę o rady.

kupic ramke

Data: 2010-12-28 14:56:07
Autor: Ewa
Jakiego kleju użyć?
Bardzo proszę o rady.

kupic ramke

To jest ostateczność, bo zależy mi także na zachowaniu tego napisu.

Data: 2010-12-28 15:12:41
Autor: uciu
Jakiego kleju użyć?
To jest ostateczność, bo zależy mi także na zachowaniu tego napisu.

jedz tam gdzie kupilas auto i dostaniesz taką za free;-)

-- -
uciu

Data: 2010-12-28 15:30:34
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Jakiego kleju użyć?
W dniu 2010-12-28 15:12, uciu pisze:
To jest ostateczność, bo zależy mi także na zachowaniu tego napisu.

jedz tam gdzie kupilas auto i dostaniesz taką za free;-)

Czyli do któregoś z pmsowiczy? Ramkę (a nawet dwie) dostanie gratis, za auto zapłaci gotówką z bankomatu rozładowanego kartą MasterCard. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-12-28 15:14:11
Autor: Przemysław Czaja
Jakiego kleju użyć?

Użytkownik "Ewa"

kupic ramke

To jest ostateczność, bo zależy mi także na zachowaniu tego napisu.

To nie jest ostateczność, to jest REKLAMA, mało tego, że dealer nie zaproponował Tobie żadnego wynagrodzenia (jak sądzę) za reklamowanie jego firmy, to Ty jeszcze upierasz się, żeby ponieść koszty z tą reklamą związane, w kolejnym poście napisałaś, że nie ma nic za darmo, a jednak sama "uczysz" dealera jak za przeproszeniem "dymać" klientów.

Data: 2010-12-29 10:30:24
Autor: Robson
Jakiego kleju użyć?
Nie pomyslales, ze dealer to jej kochanek/maz/ojciec/syn? ;)

Data: 2010-12-28 15:15:24
Autor: neoniusz
Jakiego kleju użyć?
W dniu 10-12-28 14:56, Ewa pisze:
Bardzo proszę o rady.

kupic ramke

To jest ostateczność, bo zależy mi także na zachowaniu tego napisu.

Czy Weronika Styka to twoja siostra?

Data: 2010-12-28 18:25:43
Autor: to
Jakiego kleju użyć?
begin neoniusz
Czy Weronika Styka to twoja siostra?

Hehe, trolling się udał. ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-31 11:59:22
Autor: Panslavista
Jakiego kleju użyć?

"marek" <spierdalaj@org.pl> wrote in message news:ifcq28$fit$1inews.gazeta.pl...
Bardzo proszę o rady.

kupic ramke

przylepić na GWnie, wyschnie będzie się trzymało

Data: 2010-12-28 14:56:06
Autor: jian
Jakiego kleju użyć?
On 2010-12-28 14:43, Ewa wrote:
Wiem, że z tym można nie tylko żyć, ale nawet jeździć :-), chciałabym
jednak
to naprawić.

kup nowa ramkę albo podjedz do swojego serwisu i dadzą ci nową ;)
mniej stracisz niż kupowanie klei

Data: 2010-12-28 14:57:33
Autor: PH
Jakiego kleju użyć?

Użytkownik "Ewa" <Ewa@e.pl> napisał w wiadomości news:4d19e966$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
[...]

jeśli do miejsca gdzie kupiłaś samochód masz niedaleko to podjedź tam i ładnie się uśmiechnij. dostaniesz nową ramkę (pewnie nawet wymienią na miejscu)
jeśli masz dalej niż 15km to kup nową ramkę

Data: 2010-12-28 15:01:56
Autor: Ewa
Jakiego kleju użyć?
Czytam te rady odnośnie otrzymania za darmo nowej ramki
i nasuwa mi się pytanie z jakiego serwisu Państwo korzystają?
Albo raczej dawno nie korzystali?
W którym serwisie dają cokolwiek za darmo, albo przynajmniej
za cenę, która nie poraża?

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2010-12-28 15:03:43
Autor: PH
Jakiego kleju użyć?

Użytkownik "Ewa" <Ewa@e.pl> napisał w wiadomości news:4d19edd4$0$2429$65785112news.neostrada.pl...
[...]

w Fordzie napraszali się żeby wymienić moje noname na ich firmowe. to dla nich reklama
w VW się nie napraszają, ale jak poprosiłem to dostałem

Data: 2010-12-28 15:14:05
Autor: rafikx
Jakiego kleju użyć?
W dniu 2010-12-28 15:03, PH pisze:

w Fordzie napraszali się żeby wymienić moje noname na ich firmowe. to dla
nich reklama
w VW się nie napraszają, ale jak poprosiłem to dostałem

U mnie ASO VW wymieniło bez pytania. Na mój protest bez słowa zdemontowali pasek reklamowy i założyli "noname".

R.

Data: 2010-12-28 15:14:10
Autor: uciu
Jakiego kleju użyć?
w Fordzie napraszali się żeby wymienić moje noname na ich firmowe. to dla nich reklama
w VW się nie napraszają, ale jak poprosiłem to dostałem

w seacie tez dają:)

uciu

Data: 2010-12-28 15:10:43
Autor: wsk125
Jakiego kleju użyć?
W dniu 2010-12-28 15:01, Ewa pisze:
[...]

Jeżdżąc z taką ramką reklamujesz serwis/salon - za darmo pewnie...

I jeszcze chcesz za taką ramkę płacić ???

Co to za salon ???

Chcą darmowej reklamy - to niech ramkę dadzą :-)

A jak nie - to na drzewo!

Tak czysto z ciekawości zapytam - dlaczego tak bardzo zależy Ci na napisie na ramce?

pozdrawiam,

-- -
MArcin
wroc

Data: 2010-12-28 15:15:37
Autor: uciu
Jakiego kleju użyć?
Tak czysto z ciekawości zapytam - dlaczego tak bardzo zależy Ci na napisie na ramce?

może auto męża:-)

-- -
uciu

Data: 2010-12-28 15:17:57
Autor: Przemysław Czaja
Jakiego kleju użyć?

Użytkownik "wsk125"

Tak czysto z ciekawości zapytam - dlaczego tak bardzo zależy Ci na napisie na ramce?

"AUTORYZOWANY salon czegośtam" to brzmi dumnie, nikt nie pomyśli, że to trup sprowadzony zza Odry ;-)

Data: 2010-12-28 15:11:01
Autor: jian
Jakiego kleju użyć?
On 2010-12-28 15:01, Ewa wrote:
Czytam te rady odnośnie otrzymania za darmo nowej ramki
i nasuwa mi się pytanie z jakiego serwisu Państwo korzystają?

z dobrego
dla dobrego serwisu danie ramki pod rejestrację to reklama dla potencjalnych klijentów

Albo raczej dawno nie korzystali?
W którym serwisie dają cokolwiek za darmo, albo przynajmniej
za cenę, która nie poraża?

nie trzeba było kupować VAG`a

Pozdrawiam
Ewa

życzę powodzenia w szukaniu ramki
skoro ty jako kobieta nie możesz wyprosić ramki w serwisie więc albo pewnie mają cie serdecznie dość

Data: 2010-12-28 15:40:53
Autor: kml
Jakiego kleju użyć?

[...]

W każdym jednym, który posiada takie ramki gdzie dokładnie widać adres, nazwę etc.

kml

Data: 2010-12-28 16:08:48
Autor: jerzu
Jakiego kleju użyć?
On Tue, 28 Dec 2010 15:01:56 +0100, "Ewa" <Ewa@e.pl> wrote:

W którym serwisie dają cokolwiek za darmo, albo przynajmniej
za cenę, która nie poraża?

W dowolnym. Ramki pod tablice to reklama dla nich.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-12-28 18:23:07
Autor: to
Jakiego kleju użyć?
begin Ewa
[...]
ktĂłra nie poraĹźa?

Litości, przecież to jest dla nich reklama. Powinni jeszcze dopłacać.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-28 20:08:30
Autor: Karolek
Jakiego kleju użyć?
[...]

W BMW, Fiacie i chyba kazdym innym dostaniesz ramke za darmo.

--
Karolek

Data: 2010-12-28 21:05:26
Autor: Iksinski
Jakiego kleju użyć?

[...]

Np. w tych, których ja serwisuję swoje samochody (nie ASO) - wręcz muszę gonić za każdym razem, żeby nie wymieniali ;-). Dają też np. w sklepach gdzie sprzedają częsci motoryzacyjne. I w firmach zajmujących się IT...
Cholera, właśnie sobie uświadomiłem, że wszędzie je dają za darmo ;-) Przynajmniej ja już od dawna nie kupowałem.

Jeżeli Ciebie poraża cena 5-10 zł za plastikową ramkę pod tablicę z pierwszego lepszego sklepu z częściami samochodowymi, to co się dzieje, jak słyszysz cenę za tankowanie, wymianę klocków, tłumika, itd.?

Naprawdę nie rozumiesz, że kupowanie kleju wyjdzie drożej i mniej pewnie niż kupno nowej ramki?

Tak przy okazji... Zdajesz sobie sprawę jakie koszty poniesiesz jak zgubisz tablicę rejestracyjną?

Data: 2010-12-29 00:46:52
Autor: Tomasz Pyra
Jakiego kleju użyć?
W dniu 2010-12-28 15:01, Ewa pisze:
Czytam te rady odnośnie otrzymania za darmo nowej ramki
i nasuwa mi się pytanie z jakiego serwisu Państwo korzystają?

Mi się nasuwa pytanie dokąd Ty jeździsz.
Jeszcze mi się nie zdarzyło żeby ktoś ode mnie chciał pieniądze za ramkę.

Może gdyby tak podjechać gdzieś gdzie nie jest się klientem i poprosić o ramkę z wymianą, to nie byłoby dziwne gdyby chcieli jakiś pieniądz przynajmniej za usługę jej wymiany.

Natomiast tam gdzie kupiłaś samochód, tam z całą pewnością dostaniesz nową ramkę za darmo. A jeśli nie, to będzie bardzo dziwny serwis.

Data: 2010-12-28 15:04:04
Autor: grin
Jakiego kleju użyć?

[...]

Jak pęknięte to cyjanoakrylowy
W takich plastikach dodatkowo żelowy, np. LOCTITER 454
http://kleje.istore.pl/pl,product,1315417,loctite,454,3g,blister.html

Data: 2010-12-28 15:17:58
Autor: Ewa
Jakiego kleju użyć?
[...]

Bardzo dziękuję i pozdrawiam
Ewa

Data: 2010-12-31 10:47:01
Autor: Jakub Witkowski
Jakiego kleju użyć?
W dniu 2010-12-28 15:17, Ewa pisze:
[...]

Pozdrawiamy i czekamy na pytanie: czym skleić ramkę gdy cyjanoakryl puścił?

Profesjonalnie, to powinnaś oddać ramkę do analizy chemiczej, żeby określić
skład materiału. A potem dobrać właściwy klej. Myślę że najlepiej zrobi to
jakiś specjalistyczny instytut. Są też zakłady zajmujące się spawaniem
plastików na gorąco. Jeszcze szpachla, lakier i nie będzie śladu.

Data: 2010-12-28 15:26:31
Autor: neoniusz
Jakiego kleju użyć?
W dniu 10-12-28 15:04, grin pisze:
[...]

Ramka pewnie z ABS. Jest wielce watpliwe, ze cyjanoakryl to chociaz na chwile chwyci. Ale coz, niech sobie kobieta kupi kropelke i probuje. A jak pieknie to bedzie wygladac!

Data: 2010-12-28 15:28:09
Autor: J.F.
Jakiego kleju użyć?
On Tue, 28 Dec 2010 15:04:04 +0100,  grin wrote:
Jak pęknięte to cyjanoakrylowy
W takich plastikach dodatkowo żelowy, np. LOCTITER 454
http://kleje.istore.pl/pl,product,1315417,loctite,454,3g,blister.html

Cyjanoakrylowe nie sa dobre na wszystko.
A w amatorskie klejenie to w ogole nie bardzo wierze - wstawic nowa.

J.

Data: 2010-12-28 15:33:44
Autor: Jakub Tarczewski
Jakiego kleju użyć?

Jak pęknięte to cyjanoakrylowy
W takich plastikach dodatkowo żelowy, np. LOCTITER 454
http://kleje.istore.pl/pl,product,1315417,loctite,454,3g,blister.html

W sprzyjających warunkach wytrzyma może parę godzin a może parę dni, do pierwszego wstrząsu, zwłaszcza przy zmianach temperatury. Jeśli dobrze identyfikuję plastik, z którego są robione te ramki, nie ma kleju który trwale by toto skleił. Jedynym pewnym sposobem naprawy jest zespawanie, czy zgrzanie. Oczywiście, mogę się mylić, ale tak w ogóle cyjanoakryl średnio się nadaje do trwałego klejenia elementów narażonych na wpływy atmosferyczne i zmiany temperatury; czasem nieźle trzyma, ale na ogół niezbyt długo...

Data: 2010-12-29 00:49:56
Autor: Tomasz Pyra
Jakiego kleju użyć?
W dniu 2010-12-28 15:04, grin pisze:

[...]

Takich plastików z jakich się robi ramki to nie sklei dobrze, a szkoda będzie zgubić tablicę.
Pomijając już opłacalność przedsięwzięcia - klej który proponujesz jest droższy niż ramka z dowolnym wybranym napisem na Allegro :)

Data: 2010-12-28 15:28:28
Autor: eMonika
Jakiego kleju użyć?
[...]

Jeździć z tym nie warto, bo zgubisz tablice i koszty i kłopot będą większe.

Moze dodajmy, ze nowa ramka w najgorszym przypadku (tj. gdy nei chce Ci się jechać do porządnego serwisu, gdzie moga dać za darmo) kosztuje między 7 a 20 zł (są tez takei za 30). Ja sobie sama 2 tygodnie temu wymieniłam, bo w Norauto kazali mi czekac półtorej godizny (przed Świetami była kolejka do serwisu).
Zajeło mi to (na mrozie) kilka minut, wliczając czas na poszukiwanie śrubokręta, bo przygotowany zostawiłąm w kuchni na stole :-)
Dobrze mieć jednak ze sobą wcześniej przygotowany śrubokręt, a nawet najlepiej 2: krzyżak (do odkręcania i przykręcania tablicy) i płaski (do otwarcia klapki w tej ramce, ja wykorzystałąm pana przechodnia, bo płaskiego nie miałam, a ramka była dosć mocno "zakleszczona" :-) wtedy czas sie skraca i nei trzeba na mrozie przerzucac bagażnika  w poszukiwaniu :-)

Jak masz piękne oczy to pana przechodnia (koło sklepu/serwisu) mozesz nawet bardziej wykorzystać, panowie lubią sie poczuć potrzebni, ważni i męscy :-) ja jestem Zosia-Samosia-Inżynier, wiec wolałam nie ryzykować rozczarowania, że moje oczy juz nie są tak piękne jak pare lat temu ;-)

Powodzenia,

:-)   Monika

Data: 2010-12-28 16:28:26
Autor: Michał Gut
Jakiego kleju użyć?
[...]

lol
rewelacyjny opis:P
co sie boisz ryzyka:) kto nic nie ryzykuje ten nic nie ma:) moglas sobie nie odmrazac paluchow:)

Data: 2010-12-31 10:17:52
Autor: Grzexs
Jakiego kleju użyć?
Zajeło mi to (na mrozie) kilka minut, wliczając czas na poszukiwanie
śrubokręta, bo przygotowany zostawiłąm w kuchni na stole :-)

A ja połamaną ramkę po prostu wywaliłem i za pomocą trzech wkrętów samowiercących przykręciłem tablicę bezpośrednio do zderzaka. Tylko to dość stary samochód z porządnym, niemalowanym zderzakiem.

--
Grzexs

Data: 2010-12-28 17:05:33
Autor: mleko
Jakiego kleju użyć?
On 2010-12-28 14:43, Ewa wrote:
Wjechałam w pryzmę zmarzniętego śniegu i skończyło się to odłamaniem się
kawałka ramki do tablicy rejestracyjnej oraz pęknięciem ramki w innym

Do ASO i to na lawecie.
Trol i taki ma poklask.

Data: 2010-12-28 18:22:24
Autor: to
Jakiego kleju użyć?
begin Ewa
Bardzo proszę o rady.

Chyba trollujesz bo nie wierzę, żeby ktoś miał takie dziwne pomysły. A jeśli nie, to absolutnie tego nie klej, rozpadnie się, zgubisz tablice i będzie problem. Ramkę można dostać za darmo w co drugim serwisie albo kupić za 2-10 zł.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-28 20:01:48
Autor: Zmotoryzowany
Jakiego kleju użyć?

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4d1a2ae0$0$2457$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja to zrobiłem "Cyjanopan E" trzyma już dwa lata!
Pozdrawiam
Staszek

Data: 2010-12-28 20:49:28
Autor: neoniusz
Jakiego kleju użyć?
W dniu 10-12-28 20:01, Zmotoryzowany pisze:
Ja to zrobiÂłem "Cyjanopan E" trzyma juÂż dwa lata!

Ja mysle, ze mozna szmatami obwiazac, tez bedzie git!

Data: 2010-12-28 22:39:50
Autor: to
Jakiego kleju użyć?
begin neoniusz
Ja to zrobiÂłem "Cyjanopan E" trzyma juÂż dwa lata!

Ja mysle, ze mozna szmatami obwiazac, tez bedzie git!

Szmaty lepiej nadają się do obwiązania nimi felgi. Co prawda z tej grupy dowiedziałem się, że bardziej kreatywnym sposobem zastąpienia uszkodzonej opony będzie obwiązanie felgi wężem ogrodowym, ale szmaty też się powinny nadać.

Jeśli chodzi o ramkę sugerowałbym raczej pokleić ją plastrem lekarskim lub klejem z mąki.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-29 11:50:18
Autor: jasiek
Jakiego kleju użyć?

.. Co prawda z tej grupy
dowiedziałem się, że bardziej kreatywnym sposobem zastąpienia uszkodzonej
opony będzie obwiązanie felgi wężem ogrodowym,

No mistrzostwo świata, :D

pozdro

Data: 2010-12-31 10:52:00
Autor: Jakub Witkowski
Jakiego kleju użyć?
W dniu 2010-12-28 23:39, to pisze:

[...]

Wiemy, wiemy - już miesiącami nie możesz wyjść z podziwu i ciągle to komunikujesz.
SposĂłb bardzo kreatywny. Niekoniecznie dobry, ale kreatywny na pewno.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepowaĹźne,

Data: 2011-01-01 20:50:25
Autor: to
Jakiego kleju użyć?
begin Jakub Witkowski
Wiemy, wiemy - już miesiącami nie możesz wyjść z podziwu i ciągle to
komunikujesz. SposĂłb bardzo kreatywny. Niekoniecznie dobry, ale
kreatywny na pewno.

Czy Twoja wypowiedź miała być w założeniach zabawna czy mądra, bo nie mogę się zorientować? ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-28 21:33:21
Autor: Ewa
Jakiego kleju użyć?
Ja to zrobiłem "Cyjanopan E" trzyma już dwa lata!

Bardzo dziękuję. Spróbuję.

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2010-12-28 22:40:29
Autor: to
Jakiego kleju użyć?
begin Ewa
Ja to zrobiłem "Cyjanopan E" trzyma już dwa lata!

Bardzo dziękuję. Spróbuję.

Klej z mąki tez się nada, a jest tańszy.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-29 00:55:52
Autor: Tomasz Pyra
Jakiego kleju użyć?
W dniu 2010-12-28 21:33, Ewa pisze:
Ja to zrobiłem "Cyjanopan E" trzyma już dwa lata!

Bardzo dziękuję. Spróbuję.

Przed próbą dowiedz się jeszcze w wydziale komunikacji ile Cię będzie kosztowało zgubienie tablicy, bo raczej nie warto.

I takim brzydkim, poklejonym samochodem będziesz jeździć?
Ludzie będą widzieć że samochód bity, pewnie powypadkowy.
A o właścicielu to dopiero sobie pomyślą - że patenty na drucie robi żeby 2zł zaoszczędzić.

Data: 2010-12-29 01:03:40
Autor: Ikselka
Jakiego kleju użyć?
Dnia Wed, 29 Dec 2010 00:55:52 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

Ludzie będą widzieć (...).
A o właścicielu to dopiero sobie pomyślą (...)

No tak - co ludzie zobaczą, co ludzie pomyślą, to musi być Twój życiowy
priorytet. A może Ewa po prostu nie ma ochoty uganiać się za głupią ramką i zwisa jej,
co ludzie...?

Data: 2010-12-28 23:54:38
Autor: Pszemol
Jakiego kleju użyć?
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:1c4j787xd5kg1$.13033y6yyd5kt.dlg40tude.net...
[...]

Czy to jakiś przejaw solidarności między kobietami? :-)

Data: 2010-12-29 09:56:50
Autor: medea
Jakiego kleju użyć?
W dniu 2010-12-29 06:54, Pszemol pisze:
[...]

Nie nie, ja się nie podpisuję. Też bym podjechała po nową.

Też Ewa

Data: 2010-12-29 10:11:59
Autor: JoAsienka
Jakiego kleju użyć?
Pewnego ślicznego dnia medea dokonał/a produkcji posta :

W dniu 2010-12-29 06:54, Pszemol pisze:
Czy to jakiś przejaw solidarności między kobietami? :-)

Nie nie, ja się nie podpisuję. Też bym podjechała po nową.

Zwłaszcza, że cynanopam kosztuje mniej więcej podobnie jak nowa ramka pod tablicę ;)

JoAsienka **gg 1489928
Człowiek staje się mądry z wiekiem.
Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

Data: 2010-12-29 10:57:29
Autor: Pszemol
Jakiego kleju użyć?
"JoAsienka" <wloja@poczta.oonet.pl> wrote in message news:ifeu10$4jo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wiesz, czasem trzeba też dokupić śrubokręt ;-)

Data: 2010-12-29 11:38:59
Autor: J.F.
Jakiego kleju użyć?
On Wed, 29 Dec 2010 10:11:59 +0100,  JoAsienka wrote:
[...]

Dobry klej sie w domu przyda .. tylko ze on dlugo stac nie moze, a
klejenie plastikow daje takie sobie rezultaty.

J.

Data: 2010-12-29 12:31:32
Autor: Bydlę
Jakiego kleju użyć?
On 2010-12-29 10:11:59 +0100, "JoAsienka" <wloja@poczta.oonet.pl> said:

Zwłaszcza, że cynanopam

<świąteczny_klimat>

Pam, para, pa pam!

</Świąteczny_klimat>

--
Bydlę

Data: 2010-12-29 13:38:59
Autor: Ikselka
Jakiego kleju użyć?
Dnia Wed, 29 Dec 2010 09:56:50 +0100, medea napisał(a):

[...]

Ty zdradliwa! A ja pomyslałam, że przed mężem się tajniaczysz po kraksie
;-PPP

Data: 2010-12-29 15:09:28
Autor: medea
Jakiego kleju użyć?
W dniu 2010-12-29 13:38, Ikselka pisze:

Ty zdradliwa! A ja pomyslałam, że przed mężem się tajniaczysz po kraksie
;-PPP

Miałabym się tajniaczyć z pękniętą ramką od tablicy? Za kogo Ty mnie masz! ;-P

Ewa

Data: 2010-12-29 15:16:34
Autor: Ikselka
Jakiego kleju użyć?
Dnia Wed, 29 Dec 2010 15:09:28 +0100, medea napisał(a):

[...]

No nie, nie Ciebie - Ciebie mam za bardzo pozytywną, ale przecież ja nie
znam Twego męża!
;-P

Data: 2010-12-29 15:58:42
Autor: medea
Jakiego kleju użyć?
W dniu 2010-12-29 15:16, Ikselka pisze:
[...]

No tak, wydało się - regularnie mnie bije i w ogóle jest Arabem.

Ewa

Data: 2010-12-29 17:02:20
Autor: Ikselka
Jakiego kleju użyć?
Dnia Wed, 29 Dec 2010 15:58:42 +0100, medea napisał(a):

[...]

Aj, coś mi się wydaje, że się Ewa wkurzyła :-)

Data: 2010-12-29 17:06:35
Autor: medea
Jakiego kleju użyć?
W dniu 2010-12-29 17:02, Ikselka pisze:
[...]

Wkurzyła? Nie. Najwyżej uśmiechnęła.

Ewa

Data: 2010-12-29 10:54:54
Autor: Pszemol
Jakiego kleju użyć?
"medea" <xxx@poczta.fm> wrote in message news:4d1b5c86$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ta druga Ewa, Ewo... :-)

Data: 2010-12-29 18:06:20
Autor: medea
Jakiego kleju użyć?
W dniu 2010-12-29 17:54, Pszemol pisze:
[...]

Aaa, ta druga mogła.

Ewa

Data: 2010-12-29 17:21:05
Autor: Przemysław Czaja
Jakiego kleju użyć?

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:t5opxn4d37ya$.k5evl49jj6nj$.dlg40tude.net...
[...]

może ma usta "cynanopanem" sklejone ;-)

Data: 2010-12-29 18:06:32
Autor: medea
Jakiego kleju użyć?

[...]

Klawiaturę raczej.

Ewa

Data: 2010-12-29 13:36:59
Autor: Ikselka
Jakiego kleju użyć?
Dnia Tue, 28 Dec 2010 23:54:38 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

Nie - po prostu mi zwisa, co ludzie powiedzą. Całe lata jeździłam z
tablicami na drucie :-)

Data: 2010-12-29 10:56:47
Autor: Pszemol
Jakiego kleju użyć?
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:8f8vfptc607l$.hhumsf2f3b93$.dlg40tude.net...
[...]

Ale są ludzie którzy lubią otaczać się przedmiotami o estetycznym
wyglądzie, i taka pęknięta ramka może ich razić tak jak innych razi
znęcanie się nad zwierzętami ;-)

Data: 2010-12-30 10:32:24
Autor: Przesmiewca
Jakiego kleju użyć?
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

Ale są ludzie którzy lubią otaczać się przedmiotami o estetycznym
wyglądzie

samochod to rzecz uzytkowa, ma ulatwiac zycie a nie byc sztuka dla sztuki
ale niektorym sie myli i samochod dla nich jest przedluzeniem ich ego
(najczesciej przerosnietego)

Data: 2010-12-30 15:51:22
Autor: Ikselka
Jakiego kleju użyć?
Dnia Thu, 30 Dec 2010 10:32:24 +0100, Przesmiewca napisał(a):

[...]

Gorzej, kiedy je zastępuje :-PPP

Data: 2010-12-30 10:30:06
Autor: Przesmiewca
Jakiego kleju użyć?
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

Nie - po prostu mi zwisa, co ludzie powiedzą. Całe lata jeździłam z
tablicami na drucie :-)

i slusznie; poza tym samochod to nie obrazek na scianie, ze
ma wisiec ladny

Data: 2010-12-30 11:11:49
Autor: Dawid
Jakiego kleju użyć?
W dniu 2010-12-30 10:30, Przesmiewca pisze:
[...]

Jak w domu rynna się urwie to też na drucie wieszasz?
Jak zamek w sraczu się zepsuje to również drut jest dobry?
Itd.
Te ramki są tak tanie i niekiedy darmowe, że naprawdę nie mam pojęcia
po co kombinacje z drutem.Nawet kleić się nie opłaca.

Data: 2010-12-30 11:40:15
Autor: Przesmiewca
Jakiego kleju użyć?
Dawid <maniera@neostada.pl> napisał(a):

Te ramki są tak tanie i niekiedy darmowe, że naprawdę nie mam pojęcia
po co kombinacje z drutem.Nawet kleić się nie opłaca.

oczywiscie , uwaga byla ogolna, nieodnoszaca sie do konkretnego przykladu drutu i ramki, chociaz czasami wiele rzeczy mozna zrobic szybciej i co wazne, nie gorzej, samemu, niz jezdzac do serwisu

Data: 2010-12-30 11:58:40
Autor: Dawid
Jakiego kleju użyć?
W dniu 2010-12-30 11:40, Przesmiewca pisze:
[...]

Bez wychodzenia z domu i jeszcze możesz zaszpanować :-)
http://allegro.pl/ramka-ramki-pod-tablice-z-twoim-napisem-reklama-i1385795345.html
Nie moje niestety.

Data: 2010-12-30 15:52:27
Autor: Ikselka
Jakiego kleju użyć?
Dnia Thu, 30 Dec 2010 11:11:49 +0100, Dawid napisał(a):

[...]

Specjalnie jechać też się nie opłaca - ramka jest za tania, aby się paliwo
zwróciło ;-)

A tak serio - drut jest moniejszy, po prostu.

Data: 2010-12-30 15:50:56
Autor: Ikselka
Jakiego kleju użyć?
Dnia Thu, 30 Dec 2010 10:30:06 +0100, Przesmiewca napisał(a):

[...]

Ma służyć do jeżdżenia i do tego mi służy.

Data: 2010-12-31 19:26:38
Autor: Tomasz Pyra
Jakiego kleju użyć?
W dniu 2010-12-29 13:36, Ikselka pisze:
[...]

Ale drut do mocowania tablic jest ok.
A "super-glue" jest zły.

Ot cała różnica :)

Data: 2010-12-29 01:26:44
Autor: Tomasz Pyra
Jakiego kleju użyć?
W dniu 2010-12-29 01:03, Ikselka pisze:
[...]

Ja tylko próbuję ją przekonać do niepopełnienia błędu.

Bo raz że Ewa jednak ma ochotę uganiać się za ramką, bo klejenie jej będzie procesem droższym i wymagającym dużo więcej zachodu niż wymiana.

Skleić to dobrze to będzie problem - polecane tu już kleje cyjanoakrylowe (czyli kropelka i inne takie super-gluty) to złe kleje do tego rodzaju plastiku. Kleją słabo (a powierzchnia klejenia pewnie będzie tam niewielka), potem to pęknie i tablica zgubiona.

Są firmy które profesjonalnie robią takie rzeczy - trzeba szukać pod hasłem "spawanie plastiku", ale tam to jest jakaś mocno zaawansowana chemia i procesy klejenia na gorąco. Wtedy to trzyma jak przed klejeniem.

Jak komuś zwisa co ludzie, to tym bardziej należy zrobić dwie dziurki w tablicy i przykręcić bezpośrednio tablicę bez żadnej ramki. Wtedy tablica nie dość że nigdy nie wypadnie, to jeszcze nie ukradną jej tak łatwo.

W ogóle te ramki to jakiś chory pomysł. Tablice wymienia się raz na kilka lat, a ramka to twór taki jakby co najmniej każdego dnia po zaparkowaniu każdy zabierał te tablice do domu :)

Data: 2010-12-29 01:57:31
Autor: Ikselka
Jakiego kleju użyć?
Dnia Wed, 29 Dec 2010 01:26:44 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

Jak komuś zwisa co ludzie, to tym bardziej należy zrobić dwie dziurki w tablicy i przykręcić bezpośrednio tablicę bez żadnej ramki. Wtedy tablica nie dość że nigdy nie wypadnie, to jeszcze nie ukradną jej tak łatwo.

Otóż to - całe lata jeździliśmy z tak umocowaną tablicą :-)

Data: 2010-12-31 11:00:06
Autor: Jakub Witkowski
Jakiego kleju użyć?
W dniu 2010-12-29 01:57, Ikselka pisze:
[...]

Ba! Kiedyś to w ogóle nie było ramek i ww sposób był jedyny.

Data: 2010-12-31 10:59:10
Autor: Jakub Witkowski
Jakiego kleju użyć?
[...]

Klej też trzeba kupić. Dodam jeszcze że klejone powierzchnie (poza kwestią samej
odpowiedniści kleju) powinny być czyste, suche i odtłuszczone. Więc jeszcze coś
co odtłuszczania by się przydało, na przykład benzyna ekstrakcyjna. Powierzchnie
trzeba dobrze docisnąć. Dlatego ramkę trzeba zdjąć, wymyć. Pewnie zabrać do domu.

Ale nic to - przecież zaoszczędzi sobie trudu "uganiania się za głupią ramką"!

Jakiego kleju użyć?