Jakiego kleju użyć?

Data: 2010-12-28 15:28:28
Autor: eMonika
Jakiego kleju użyć?
Użytkownik "Ewa" <Ewa@e.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d19e966$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
Wjechałam w pryzmę zmarzniętego ¶niegu i skończyło się to odłamaniem się
kawałka ramki do tablicy rejestracyjnej oraz pęknięciem ramki w innym miejscu.
Uszkodzeniu uległa ta czę¶ć na której napisane jest miejsce zakupu samochodu.
Wiem, że z tym można nie tylko żyć, ale nawet jeĽdzić :-), chciałabym jednak
to naprawić.

JeĽdzić z tym nie warto, bo zgubisz tablice i koszty i kłopot będ± większe.

Moze dodajmy, ze nowa ramka w najgorszym przypadku (tj. gdy nei chce Ci się jechać do porz±dnego serwisu, gdzie moga dać za darmo) kosztuje między 7 a 20 zł (s± tez takei za 30). Ja sobie sama 2 tygodnie temu wymieniłam, bo w Norauto kazali mi czekac półtorej godizny (przed ¦wietami była kolejka do serwisu).
Zajeło mi to (na mrozie) kilka minut, wliczaj±c czas na poszukiwanie ¶rubokręta, bo przygotowany zostawił±m w kuchni na stole :-)
Dobrze mieć jednak ze sob± wcze¶niej przygotowany ¶rubokręt, a nawet najlepiej 2: krzyżak (do odkręcania i przykręcania tablicy) i płaski (do otwarcia klapki w tej ramce, ja wykorzystał±m pana przechodnia, bo płaskiego nie miałam, a ramka była dosć mocno "zakleszczona" :-) wtedy czas sie skraca i nei trzeba na mrozie przerzucac bagażnika  w poszukiwaniu :-)

Jak masz piękne oczy to pana przechodnia (koło sklepu/serwisu) mozesz nawet bardziej wykorzystać, panowie lubi± sie poczuć potrzebni, ważni i męscy :-) ja jestem Zosia-Samosia-Inżynier, wiec wolałam nie ryzykować rozczarowania, że moje oczy juz nie s± tak piękne jak pare lat temu ;-)

Powodzenia,

:-)   Monika

Data: 2010-12-28 16:28:26
Autor: Michał Gut
Jakiego kleju użyć?
[...]

lol
rewelacyjny opis:P
co sie boisz ryzyka:) kto nic nie ryzykuje ten nic nie ma:) moglas sobie nie odmrazac paluchow:)

Data: 2010-12-31 10:17:52
Autor: Grzexs
Jakiego kleju użyć?
Zajeło mi to (na mrozie) kilka minut, wliczając czas na poszukiwanie
śrubokręta, bo przygotowany zostawiłąm w kuchni na stole :-)

A ja połamaną ramkę po prostu wywaliłem i za pomocą trzech wkrętów samowiercących przykręciłem tablicę bezpośrednio do zderzaka. Tylko to dość stary samochód z porządnym, niemalowanym zderzakiem.

--
Grzexs

Jakiego kleju użyć?