Jakiego komunizmu?

Data: 2009-06-04 22:59:38
Autor: matusm
Jakiego komunizmu?

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h09b4n$imf$1inews.gazeta.pl...
"Wszyscy trąbią dziś o upadku komunizmu, a mnie coraz bardziej krew zalewa.
Trochę jeszcze pamiętam z PRLowskich szkół. Żaden z nauczycieli nie odważył
się nazwać ustroju PRL &#8222;komunizmem&#8221; .[...]Wiodący wszystkie demoludy na swym
pasku nasz wielki brat ZSRR, to Związek Socjalistycznych Republik
Radzieckich. [...]nie przypominam sobie państw ze słowem "komunistyczny" w
RWPG i okolicach. [...] Jakim więc prawem, hasło &#8222;upadek komunizmu&#8221; jest tak
powszechnie używane? [...]Radowanie się z &#8222;upadku komunizmu, jest niczym
więcej, tylko spychaniem niesławy spowodowanej działaniami socjalizmu, na
barki nieistniejącego komunizmu. &#8222;To nie my, tylko ci wstrętni komuniści&#8221;.

To socjalizm mordował, socjalizm grabił, socjalizm zabierał nadzieję.
Dzisiaj nastąpił wielki, zbiorowy zanik pamięci. Wszyscy mówią o upadku
czegoś, czego nigdy w Polsce nie było. Nie widzą, że ułatwia to młodym
ludziom popełnienie straszliwego błędu, który zaczyna się od przypuszczenia,
że socjalizm jest dobry. Proszę wszystkich o to, aby pamiętali, że to:
SOCJALIZMOWI zawdzięczamy tysiące śmierci,
SOCJALIZMOWI zawdzięczamy tysiące cierpień,
SOCJALIZMOWI zawdzięczamy dziesiątki lat zniewolenia,
SOCJALIZMOWI zawdzięczamy jakość dzisiejszej polityki,
SOCJALIZMOWI zawdzięczamy wiarę w bezsens.

SOCJALIZMOWI zawdzięczamy mnóstwo innych paskudztw"

http://niegdysiejszy.salon24.pl/108913,upadek-komunizmu

Rządzących nami obecnie palituskoidów też zawdzięczamy socjalizmowi.
J-23
Witam bo ORMOwcowi Sefowi Piprzykowskiemu na tut grupie wszystko sie pomieszalo,socjalizm myli z kapitalizmem wszedzie mu jest i bylo dobrze a tak to jakos sobie pouklada  w lepetynie

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-06-05 05:34:03
Autor: cirrus
Jakiego komunizmu?
Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h09cja$u9q$1news.onet.pl...
[...]

Tobie kretynie nigdy sie nie pouklada bo zamiast głowy masz kapustę.

--
stevep

Data: 2009-06-05 05:39:37
Autor: Panslavista
Jakiego komunizmu?
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości
> [...]
> tak to jakos sobie pouklada  w lepetynie

Tobie kretynie nigdy sie nie pouklada bo zamiast głowy masz kapustę.

Pecunia non olet , Stefa? Stara, ale wiecznie jara zasada.

Śmierdzisz parchatą kapuchą na odległość - pecunia zniknęła, smród pozostał.

Jakiego komunizmu?