Jakiej firmy użwany ultrabook???

Data: 2014-08-25 20:28:30
Autor: Pszemol
Jakiej firmy użwany ultrabook???
"Bolko" <suryga@gmail.com> wrote in message news:98a0df75-7d3c-486f-897f-79d68d06cac1googlegroups.com...
Idą zmiany w moim życiu co spowoduje że będę musiał dużo jeździć
I 15,6 cala robi się za duże
chociaż core2duo z 4GB na pokładzie nadal jest OK.

Potrzebuje czegoś z matową matrycą, małego
(tak żeby w autobusie/pociągu można spokojnie pracować)
i trwałego trwałego i jeszcze raz trwałego.

Apple AirBook?

Nie chcę kupować nowego bo się będę martwił że się:
zniszczy/zgubi/zaleje/ukradną.
Moje pytanie brzmi:
Po czym poznać że ten ultrabook pochodzi jeszcze 2-3 lata?

Bo jest wykonany przez renomowanego producenta?

Jakich producentów polecacie?

Apple? :-))

Data: 2014-08-25 23:49:01
Autor: Bolko
Jakiej firmy użwany ultrabook???
Apple? :-))

Żonę już mam :)

Data: 2014-08-26 09:03:52
Autor: Chris
Jakiej firmy użwany ultrabook???
W dniu 2014-08-26 08:49, Bolko pisze:
Apple? :-))

Żonę już mam :)

Ale tu akurat przy wyborze sprzętu ma troszkę racji.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-08-27 02:05:39
Autor: Bolko
Jakiej firmy użwany ultrabook???

Ale tu akurat przy wyborze sprzętu ma troszkďż˝ racji.

Tzn?
No i jak wszyscy mają offica w biurze, to nie będzie kwestii z wymianą plików (naprawdę nie wiem)?

No nie spełnia warunku z kradzieżą. Jabłka kradło się u sąsiada od zawsze.

Data: 2014-08-27 11:47:58
Autor: Chris
W dniu 2014-08-27 11:05, Bolko pisze:

Ale tu akurat przy wyborze sprzętu ma troszkďż˝ racji.

Tzn?
No i jak wszyscy mają offica w biurze,
to nie będzie kwestii z wymianą plików (naprawdę nie wiem)?

Brak problemów, office jest też na mac-a

No nie spełnia warunku z kradzieżą.
Jabłka kradło się u sąsiada od zawsze.

Tak podchodząc to nic nie kupisz bo w pl to wszytko ukradną :)