Jakiej grubosci klocki Astra F...

Data: 2009-04-20 10:44:39
Autor: Adam
Jakiej grubosci klocki Astra F...
Witam!
Czy ktos z grupowiczow moze mi powiedziec, jakiej grubosci klocki hamulcowe przednie stosuje sie w Oplu Astrze F (kombi 95r) z tarczami wentylowanymi, silnik X16XEL 100 kucykow.

Pozdrawiam!
Adam

Data: 2009-04-20 11:50:18
Autor: Agent

Użytkownik "Adam" <adamt@multicon.pl> napisał w wiadomości news:gshcla$me7$1news.task.gda.pl...
Witam!
Czy ktos z grupowiczow moze mi powiedziec, jakiej grubosci klocki hamulcowe przednie stosuje sie w Oplu Astrze F (kombi 95r) z tarczami wentylowanymi, silnik X16XEL 100 kucykow.

A po co Ci to? Są rózne grubości klocków o tym samym kształcie (pozostałych wymiarach)? Jakoś wątpię.

Data: 2009-04-20 12:19:17
Autor: Adam

Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości news:gshgjo$na7$1news.onet.pl...

[...]

A po co pytasz po co mi to? Widocznie do czegos potrzebuje dokladnej informcji na temat grubosci tych klockow.

Data: 2009-04-20 12:25:50
Autor: bratPit[pr]
Jakiej grubosci klocki Astra F...

Czy ktos z grupowiczow moze mi powiedziec, jakiej grubosci klocki hamulcowe
przednie stosuje sie w Oplu Astrze F (kombi 95r) z tarczami wentylowanymi, silnik X16XEL 100 kucykow.

około 18mm,
brat

Jakiej grubosci klocki Astra F...