Jakiej marki laptopy

Data: 2010-11-19 20:02:14
Autor: jwzw
Jakiej marki laptopy
Witam

Muszę kupić kilka laptopów, a że ostatnie kupowałem kilka lata temu, więc zapytuję jaka marka jest w miarę bezawaryjna, a jakiej marki serwisy omijać szerokim łukiem?
Mam już wyrobione zdanie o serwisie Ac..., ale kto pyta nie błądzi.

Dzięki - pozdrawiam

Data: 2010-11-19 21:11:22
Autor: Tomek
Jakiej marki laptopy
Użytkownik "jwzw" napisał w wiadomości news:ic6hto$c5l$1mx1.internetia.pl...
Witam

Muszę kupić kilka laptopów, a że ostatnie kupowałem kilka lata temu, więc zapytuję jaka marka jest w miarę bezawaryjna,
(...)
Statystyki masz tutaj:
http://www.x-kom.pl/index.php?news=315
chociaż statystyka będzie nieprzydatna jak się nie ma szczęścia ;)
Ja np używam od 2 lat HP-ka bez żadnych problemów.

pozdrawiam
T.

Data: 2010-11-23 08:15:37
Autor: Nostradamus
Jakiej marki laptopy
Użytkownik "Tomek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ic6llc$8jt$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Samsunga nie ma a jak dla mnie jest świetny.

Data: 2010-11-19 21:24:03
Autor: Santana
Jakiej marki laptopy

Użytkownik "jwzw" <jwzw@interia.NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:ic6hto$c5l$1mx1.internetia.pl...
[...]

1. Asus
2. Toshiba
3. Dell
4. IMHO :)

Data: 2010-11-19 21:38:25
Autor: jurski
Jakiej marki laptopy
[...]

To odpowiedź na pierwszą czy drugą część pytania?

--
jurski
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-11-19 22:38:51
Autor: 1634Racine
Jakiej marki laptopy
jurski in news:ic6mvs$cs5$1news.onet.pl
[...]

powiedz: dlaczego asus, dell budzą wątpliwości (Twe)?
[pomijam Tx]

Data: 2010-11-20 08:24:00
Autor: mariusz
Jakiej marki laptopy
Santana pisze tak:

1. Asus

Doradziłem Asusa koledze i się zepsuł po 2 miesiącach, wtopa więcej nie doradzam kolegom :/ HP kupiony w 2007 roku w Anglii po roku zepsuło się podświetlenie matrycy. Samsung kupiony w Polsce rok temu, na razie nic się nie zepsuło odpukać :)

Kupiłbym takiego co ma fajną klawiaturę i brak złącz z tyłu z pośród Asus, Samsung, Lenovo.

--
mariusz

Data: 2010-11-20 13:37:51
Autor: BQB
Jakiej marki laptopy
W dniu 2010-11-20 08:24, mariusz pisze:
Santana pisze tak:

[...]

Każdej firmie trafia się ileś sztuk, które się psują i nie ma znaczenia, jaka to firma. Natomiast sposób załatwienia takiej naprawy, to już zależy od konkretnej firmy i najlepiej pod tym względem wypada Dell - dzisiaj dzwonisz, że popsute, jutro jest u Ciebie serwisant, naprawia na miejscu i dostajesz sprawnego, wszystko trwa 1 dzień roboczy. Puki co, nie znam lepszego podejścia do napraw gwarancyjnych.

Data: 2010-11-20 12:44:14
Autor: januszek
Jakiej marki laptopy
BQB napisa?(a):

[...]

Nie każda gwaranacja DELL-a tak działa ;) Ale generalnie właśnie to jest sedno sprawy - warto kupić sprzęt z najelpszą i najdłuższą umową serwisową. 3 lata gwaracji to IMO dla laptopa podstawa. j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2010-11-20 21:01:26
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Jakiej marki laptopy
Dnia 2010-11-20, o godz. 13:37:51
BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał(a):

[...]

Mit z tym serwisantem i naprawą od ręki. Przećwiczone na XPS 1330 -
okazało się że nie ma szans by dysk wymieniany na gwarancji miał
preinstalowany system operacyjny. I jak nie ktoś nie zrobił płytek z
systemem do recovery od razu po zakupie to jedyne co ci zaproponują to
zakup nowego systemu.

Zdrówko

Data: 2010-11-23 14:22:37
Autor: shaman
Jakiej marki laptopy
[...]

Ja dostałem do DELLa zafoliowany nośnik z systemem. Nie widzę powodu, żeby kupować drugi raz to za co już raz się zapłaciło.

PZDR
Shaman

Data: 2010-11-23 14:41:34
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Jakiej marki laptopy
Dnia 2010-11-23, o godz. 14:22:37
shaman <shaman@poczta.wytnij.onet.pl> napisał(a):

> [...]

Ja dostałem do DELLa zafoliowany nośnik z systemem. Nie widzę powodu, żeby kupować drugi raz to za co już raz się zapłaciło.

Zakupiony sprzęt nie miał nośników. Nabywca nie zrobił - mimo zalecenia
- kopii z partycji narzędziowej. A Dell stwierdził że nie dostarczy
  dysku z systemem ani płyt do instalacji. Zaproponowali tylko zakup
  systemu w normalnej cenie. Wybrnąłem z sytuacji tworząc nośniki z
  innego egzemplarza tego modelu do jakiego miałem odstęp ale niesmak
  pozostał.

Zdrówko

Data: 2010-11-20 20:57:30
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Jakiej marki laptopy
Dnia 2010-11-20, o godz. 08:24:00
mariusz <email@wremoncie.pl> napisał(a):

Santana pisze tak:

> [...]

na razie nic się nie zepsuło odpukać :)

Kupiłbym takiego co ma fajną klawiaturę i brak złącz z tyłu z pośród Asus, Samsung, Lenovo.

Każdy z wymienionych albo pracuje albo pada. Zależy nie od marki a od
konkretnego egzemplarza. Po prostu zależy jak trafisz.

Post pisany z HP Compaq 6820s który zaliczył już wymianę matrycy i
dysku a moduł BT nie chce działać niezależnie od systemu jaki na nim
akurat działa. Ale ma fajną klawiaturę. ;-)

Zdrówko

Data: 2010-11-22 05:45:42
Autor: mariusz
Jakiej marki laptopy
Maciek "Babcia" Dobosz pisze tak:

Ale ma fajną klawiaturę. ;-)

RJ45 po lewej, power po prawej i ma mieć hdmi, ma? :)

--
mariusz

Data: 2010-11-20 00:58:54
Autor: bulba008
Jakiej marki laptopy
W dniu 2010-11-19 20:02, jwzw pisze:
[...]

Polecam Cony VAIO szczegoleni te z matowymi matrycami.

Data: 2010-11-20 16:54:41
Autor: ToMasz
Jakiej marki laptopy
jwzw pisze:
[...]

to zależy od konkretnego modelu. mnie szwankowała toshiba satelite, za
to compaq i acer były OK
ToMasz

Data: 2010-11-23 22:56:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jakiej marki laptopy

"jwzw" ic6hto$c5l$1@mx1.internetia.pl

Muszę kupić kilka laptopów, a że ostatnie kupowałem kilka lata temu, więc zapytuję jaka marka jest w miarę bezawaryjna, a jakiej marki serwisy omijać szerokim łukiem?

Moim zdaniem warto kupować stosunkowo najtańsze i możliwie jak
najnowocześniejsze, aby były zdatne do użycia także za pół roku. :)

Moje oczekiwania do domu:

 CPU co najmniej i3
 grafika oddzielna ze swoją pamięcią
 USB 3
 przekątna monitora około 15 cali
 rozdzielczość monitora i karty graficznej 1280 na 800 lub wyższa
 czas pracy na bateriach przynajmniej 0.5 godziny

i do zabierania ze sobą:

 CPU co najmniej Atom N450
 przekątna monitora około 10 cali
 bardzo jasny monitor
 czas pracy na bateriach przynajmniej 3 godziny.

Firma? Stosunkowo najtańsza. :) Mam Fujitsu-Siemensa i Acera. I cieszę się.
Nie mam ani USB 3, ani i3 -- bo kupowałem notebook ponad 2 lata temu.

Acera widziałem taniego w Biedronce. Nie kupiłem, bo mi nie jest potrzebny,
ale cenę miał sensowną. :)

Kupując kilka sztuk, zastanowiłbym się mocno i kupiłbym wszystkie
identyczne, aby w razie padu któregoś z nich można było go łatwo
zreperować. Te same procedury serwisowe, te same telefony do serwisu...

Po gwarancji -- ta sama budowa, więc łatwiej o diagnozę i te same części,
więc można reperować przekładając części pomiędzy popsutymi komputerami...

Jakiej marki laptopy